2022-04-25, 23:38
Medlem
Tropicalss avatar
En människa utan fysiska problem vill ha 27 grader vid låg fysisk ansträngning och inga eller mycket lätta kläder. Slutsats är att det är dig det är fel på.
Citera
2022-04-25, 23:38
Medlem
Men det är faktiskt jobbigt det där med temperaturskillnaden .Jag vill vara nästan naken på kvällen och tjejen vill ha dubbla täcken så man kan mysa.
På kvällen är jag en fri revolutionär mot samhetens bojor, men på morgonen blir jag frusen, och då kryper jag tillbaka. 😂
Citera
2022-04-26, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Jag kunde inte ens duscha i samma temperatur som mitt ex, det var skållande hett och jag förstod inte hur hon lyckades duscha så varmt.

Jag hittade det här kortet på er i duschen.

https://pics.me.me/when-you-shower-w...e-13661324.png
Citera
2022-04-26, 00:07
Medlem
Laureths avatar
Hon får väl ta på sig kläder? Kanske ha ETT rum med elementen på högsta fart där hon kan vara.
Citera
2022-04-26, 00:41
Medlem
MissBs avatar
Min man är likadan, när vi bodde ute på landet hade vi det galet varmt inne! Alla grannar klagade på hur varmt det var och fick klä av sig när de kom in!
Vi löste aldrig det problemet 🤣 han gick alltid i shorts och tycker att det ska man kunna göra hemma utan att frysa! Men jag pallade ju inte springa runt i bh hela dagarna direkt.. sen flyttade vi utomlands istället och här finns inga jävla element 🤣 win win
Citera
2022-04-26, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigaz
Alltså jag blir fasen galen alltså, min, fru vill ha det så jäkla varmt hemma så jag inte står ut längre. Just nu är det över 24.7 grader c och jag tycker det är outhärdligt! Alltså jag går för det mesta med mjukisar och tischa hemma, men när hon kommer hem så drar hon på värme och pang så svettas jag sönder. Jag har försök att säga att jag inte kan ta av mig mera än inpå skinnet(Ja, jag sitter ofta och kollar tv med shorts och bar överkropp för att det är så varmt) Jag förstår ju att hon inte vill frysa, men nån jäkla måtta får det ju vara? Jag ska väl inte behöva klä av mig kläder för att det ska vara så otroligt varmt inne att jag inte kan vara inomhus? Det kostar pengar, men det anser hon att det är värt. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska göra, visst det kanske låter som ett troll inlägg men jag lovar det är inte det. Alla våra gäster klagar på att det är supervarmt hemma men ändå. Jag tycker ju att den enkla lösningen är att hon får klä på sig så kan vi ha 22 grader här hemma. Hon sitter alltså nu med brallor, t-shirt, tjock tröja och filt framför tv. Med 24 grader varmt på värmeblåsen på konstant och klagar på att hon fryser! Liksom vad i hela friden kan jag göra? Vad skulle ni gjort, en frusen tjej(Om det nu, finns så, frusna kvinnor här får gärna svara).
Sluta va en sån jävla tönt och ryt till att det är ditt hem och du bestämmer temperaturen. Kanske du får knulla lite sen när hon inser att du kanske har lite bollar ändå.
Citera
2022-04-26, 01:45
Medlem
Sesuss avatar
-
Haha! Fan va jag känner igen det där.
Mitt trick e att jag flippar. Öppnar alla fönster och säger åt henne att sätta på en mössa.
Det sjuka e att på sommaren ska AC stå på svinkallt.
Älskar henne massor så det e lugnt annars skulle jag dra.
Citera
2022-04-26, 06:50
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Vet inte vad som är värst jämfört med min situation där tjejen ska ha fönstret i sovrummet öppet året runt. Precis som att jag inte fattar att hon vill ha det för att jag ska krypa närmare i jakt på värme.

Haha ja så gör jag.
Citera
2022-04-26, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigaz
Alltså jag blir fasen galen alltså, min, fru vill ha det så jäkla varmt hemma så jag inte står ut längre. Just nu är det över 24.7 grader c och jag tycker det är outhärdligt! Alltså jag går för det mesta med mjukisar och tischa hemma, men när hon kommer hem så drar hon på värme och pang så svettas jag sönder. Jag har försök att säga att jag inte kan ta av mig mera än inpå skinnet(Ja, jag sitter ofta och kollar tv med shorts och bar överkropp för att det är så varmt) Jag förstår ju att hon inte vill frysa, men nån jäkla måtta får det ju vara? Jag ska väl inte behöva klä av mig kläder för att det ska vara så otroligt varmt inne att jag inte kan vara inomhus? Det kostar pengar, men det anser hon att det är värt. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska göra, visst det kanske låter som ett troll inlägg men jag lovar det är inte det. Alla våra gäster klagar på att det är supervarmt hemma men ändå. Jag tycker ju att den enkla lösningen är att hon får klä på sig så kan vi ha 22 grader här hemma. Hon sitter alltså nu med brallor, t-shirt, tjock tröja och filt framför tv. Med 24 grader varmt på värmeblåsen på konstant och klagar på att hon fryser! Liksom vad i hela friden kan jag göra? Vad skulle ni gjort, en frusen tjej(Om det nu, finns så, frusna kvinnor här får gärna svara).

skulle tippa att din kärring är ganska smal
lösningen är att hon har mera kläder på sig gärna mössa ock tjocksockar både hemma ock på jobbet
inte kul om man upplever det för varmt kan bero på övervikt
Senast redigerad av diseledvin 2022-04-26 kl. 07:30.
Citera
2022-04-26, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Låter som att du är en snål jävel som vill ha det kallt. Kvinnor blir inte varma av pengar på banken. Håll frun din nöjd så ska du se att livet blir lättare för dig.

Bra resonemang där! Så bara för att jag inte vill ha det varmt inne, för att jag inte pallar att gå runt i tropisk hetta så kopplar du det att jag är snål och inte vill spendera pengar på henne? Jag skrev aldrig att vi lider av pengabrist pga av att hon vill ha det varmt. Fan, nästa gång du kommenterar kan du väl tänka lite innan? och gärna läsa inlägget både 1 och 2 gånger innan så att du verkligen förstår vad folk skriver?
Citera
2022-04-26, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicals
En människa utan fysiska problem vill ha 27 grader vid låg fysisk ansträngning och inga eller mycket lätta kläder. Slutsats är att det är dig det är fel på.

Källa på det?
Citera
2022-04-26, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissB
Min man är likadan, när vi bodde ute på landet hade vi det galet varmt inne! Alla grannar klagade på hur varmt det var och fick klä av sig när de kom in!
Vi löste aldrig det problemet 🤣 han gick alltid i shorts och tycker att det ska man kunna göra hemma utan att frysa! Men jag pallade ju inte springa runt i bh hela dagarna direkt.. sen flyttade vi utomlands istället och här finns inga jävla element 🤣 win win

Haha, den är ju smart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in