2022-04-23, 13:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Nu blev jag nyfiken. Vilken sorts permanenta skador?

Två stycken har permanenta problem med ena ögat, rinnande och konstant smärta.
Två andra har båda haft samma hjärtproblem, fått göra precis samma operation(Hjärtflimmer) efter att de "vaccinerat" sig med den tredje sprutan.
De har inga medfödda hjärtproblem och är i åldersspannet 35-65.
Ögonskadorna är dokumenterade av läkarna som skador utav vaccinet, hjärtskadorna är inte det, men jävlar vilken slump att dem båda fått samma skada...
Pfizer på samtliga.
Citera
2022-04-23, 13:27
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Två andra har båda haft samma hjärtproblem, fått göra precis samma operation(Hjärtflimmer) efter att de "vaccinerat" sig med den tredje sprutan.
De har inga medfödda hjärtproblem och är i åldersspannet 35-65.
Ögonskadorna är dokumenterade av läkarna som skador utav vaccinet, hjärtskadorna är inte det, men jävlar vilken slump att dem båda fått samma skada...
Pfizer på samtliga.
Men herregud..

Ögon börjar rinna när man blir äldre. Inget konstigt. Mitt ena öga rinner och jag är medelålders. Det kommer sig av förändringar i tårvätska/kanal och fenomenet "torra ögon". Tårsystemet tror att ögat är torrt och skickar extra vätska.

Hade själv högt blodtryck men behöver knappt ta medicinen efter vaccin (2).

Fast... Hur fick de reda på att de hade hjärtflimmer? Sökte de bara på måfå upp hjärtläkare eller?
Citera
2022-04-23, 13:49
Medlem
(FB) Vaccinerna - biverkningstråden.
Citera
2022-04-23, 13:51
Avstängd
Citat:
Men herregud..

Ögon börjar rinna när man blir äldre. Inget konstigt. Mitt ena öga rinner och jag är medelålders. Det kommer sig av förändringar i tårvätska/kanal och fenomenet "torra ögon". Tårsystemet tror att ögat är torrt och skickar extra vätska.

Hade själv högt blodtryck men behöver knappt ta medicinen efter vaccin (2).

Fast... Hur fick de reda på att de hade hjärtflimmer? Sökte de bara på måfå upp hjärtläkare eller?

Nu är det dokumenterat och klart att ögonproblemen kommit ifrån "vaccinet". Dem båda är runt 35års åldern. Dina gener måste vara riktigt dåliga helt enkelt.

Båda två fick oregelbunden hjärtrytm och svimmade, då söker man upp läkare. De fick båda operera sig, precis samma operation dessutom.
Citera
2022-04-23, 14:05
Medlem
IkeaMannen50s avatar
Det är inte pollen då? Pollenhalter höga nu.
Citera
2022-04-23, 14:05
Medlem
Alla restriktioner med avstånd och handtvättning har gjort att immunförsvaret tappat lite i slagkraft. Nu när samhället är som vanligt igen så får immunförsvaret, med lite lägre slagkraft än för ett par år sedan, kämpa mot diverse sjukdomar igen. Du är nu, likt småbarn som börjar på förskolan, på immunologiskt träningsläger där ditt immunförsvar ska beta av diverse infektioner. När det gått ett par år så är immunförsvaret i trim och känner igen de klassiska infektionerna i tidigt stadie igen. Så tipset till dig - Lev som vanligt och tvätta inte händerna för ofta.
Citera
2022-04-23, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IkeaMannen50
Det är inte pollen då? Pollenhalter höga nu.
Precis min tanke. Jag snorar som en tok just nu.

Förkyld är en helt annan sak. Då har man feber och ont i halsen.

Brukar glömma bort mina Loratadin och sitter och snörvlar istället. Men den glömskan är väl också en biverkan av vaccinet.
Citera
2022-04-23, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Intressant att det bara blev ena ögat hos båda. Är det ögat på samma sida som där de fick sprutan?
Citera
2022-04-23, 15:06
Medlem
Jag har tagit tre doser vaccin och varit 100% frisk sedan dess. Kan det vara så att vaccinet även funkar mot förkylning? 😅
Citera
2022-04-23, 15:37
Medlem
Citat:
Nu blev jag nyfiken. Vilken sorts permanenta skador?
En bekant 60-årig man har fått problem med grova skakningar efter 3:e. Han sa att han kände det i princip omedelbart när r han fick injektionen, som att något kröp upp längs halsen, vilket i mina ögon tyder på att man injicerat i ett kärl. Nu ser han ut att ha grov parkinson. Otäckt.
Citera
2022-04-23, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neflu
Jag har tagit tre doser vaccin och varit 100% frisk sedan dess. Kan det vara så att vaccinet även funkar mot förkylning? 😅

Jag har inte tagit vaccinet och har inte fått cancer sen dess, kan det vara så att inte ta vaccinet motverkar cancer?
Citera
2022-04-23, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Efter 2 doser av covid vaccin har jag ofta blivit förkyld.

Någon mer som upplever samma sak? Va ska jag göra???
Hej jag har tagit 3 doser mot covid och blev lite sjuk ändå. Men känner precis som att man har fått betydligt sämre immunförsvar och blir fruktansvärt lätt förkyld
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in