2022-04-22, 23:53
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Så du är själv en invandrare. Det förklarar varför du resonerar så dumt.

HMF? Är Islam en ras? För övrigt så är HMF en tramslag som borde försvinna.

Man ska givetvis få säga vad man vill om andra raser.

Man måste även få kommentera gruppers negativa beteenden utan att riskera att dömmas.

Alla kan se o höra vilka grupper som drev upploppen o försökte skada o döda poliser. 100 skadade poliser. 4 gripna våldsmän.
Näthatsgranskaren lär anmäla flera hundra personer för att de varit upprörda på Facebook.

Det är Sverige av idag.
Citera
2022-04-22, 23:55
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
De enda som startar elände och upplopp i städerna är den arabiska befolkningen i Sverige, en bokbränning gör det inte. Hade muslimerna varit mogna och fredliga hade de fördömt Pauludan eller vad han heter men hållit sig lugna och civiliserade. Det hade gett effekten av att Pauludan fått stå där som en idiot och misslyckats med att bevisa sin poäng, men att muslimerna och araber överlag börjar tenda eld på polisbussar och förstöra saker är något de själv väljer att göra.
Alltså tråden handlar inte om att peka ut folkgrupper som mindre vetande eller hetsa mot dessa.
Det avhandlas i andra trådar.
Detta är inte en tråd om muslimer eller Araber.
Här avhandlas Paludan och då att han vill demonstrera i Borås och Trollhättan.
Vi kan ha en språk-kurs för sådana som ni Svenska för nybörjare men då blir det i ett
annat forum.
Här gäller det alltså Paludan.
Citera
2022-04-22, 23:55
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Nej. De här nyreggade och oslipade antagonisterna kommer mer troligt från EXPOs träskmarker som på något sätt vill samla in data om hur dumma vi med fel åsikter är.

Kommer en rapport lagom till valet.

Något stereotypt är det över dem.
Så du har antagligen rätt.
Citera
2022-04-22, 23:57
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Emelie Kullmyr, kommenderingschef i Väst säger:
"Rasmus Paludan har en retorik som går ut på att skapa oordning och kaos. Vi behöver hjälpas åt att för att slå hål på den retoriken”.

Politisk polis

1. En polis börjar uttala sig politiskt.

2. Andra poliser måste börja uttala sig politiskt för att förklara första polisens uttalande.

3. Tredje poliser måste börja uttala sig politiskt för att förklara andra polisernas uttalande.

4. Fjärde poliser måste börja uttala sig politiskt för att förklara för allmänheten varför så många poliser nu talar politik.

5. Polishögskola måste införa politisk dialog som ett kompetenskrav i utbildningen, eftersom så många
poliser numer tvingas prata politik. Polisen måste också börja agera politiskt, för att följa upp på sina politiska löften - ord måste följas av handling.

6. Hela poliskåren har utbildats till att uttala sig och arbeta politiskt som en del av sitt polisarbete. Uttalar du dig inte politiskt så gör du inte ditt jobb. Polisens framgång mäts i hur pass mycket politiskt reformarbete den lyckas genomföra. Nya vallöften måste ständigt levereras. Ju mer politik, desto bättre.

7. Polisens neutralitet är bortblåst, ingen litar på polisen, enda polisen gör är att att prata politik eftersom de inte kan göra något annat arbete innan de löst de (olösliga) politiska frågorna de nu är insnärjda i. Polisen är politiker, med skjutvapen.

8. ?

9. Profit

Polisen kommer se det som ständiga framgångar när fler och fler dialogpoliser löser fler och fler politiska konflikter. Att de skapar två politiska konflikter för varje konflikt de löser begriper de inte. "Doing great Gary Busey!"
Denna onda cirkel kommer inte brytas. Vi är ungefär nånstans i början av steg 5 nu.
Senast redigerad av fluff995 2022-04-23 kl. 00:08.
Citera
2022-04-23, 00:03
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Alltså tråden handlar inte om att peka ut folkgrupper som mindre vetande eller hetsa mot dessa.
Det avhandlas i andra trådar.
Detta är inte en tråd om muslimer eller Araber.
Här avhandlas Paludan och då att han vill demonstrera i Borås och Trollhättan.
Vi kan ha en språk-kurs för sådana som ni Svenska för nybörjare men då blir det i ett
annat forum.
Här gäller det alltså Paludan.

Det är du som inte fattar vad jag säger. Jag avvisar ditt påstående om att det är Paludan som "startar mer elände och upplopp i dessa städer".
Det är inte han som gör det säger jag ju. Pucko.
Citera
2022-04-23, 00:05
Medlem
Då har Sverige vikt ner sig för islamisterna. Ganska väntat, för de flesta är ganska pissliberala och förstår inte sitt eget bästa.

Genom historien har islam gjort det det kan för att invadera, kriga, breda ut sig, lägga under sig, etcetera. Det är en ondskefull krigisk religion/politisk agenda/lag. Länderna i sydöstra Europa har fattat det och har noll tolerans mot islam. De har blivit angripna. Vad är det som sitter fast hos oss svenskar? Varför kan vi inte intressera oss för historia? Är det bara Dolce och grabbarna som gäller?

Nej! Det är såklart det nya skattefinansierade privatskolesystemet som slår igenom. Vi har blivit idioter till sist. Puckskallar. Eliten hyllar pissliberalismen i sina privatskolor, medan de utsatta blir utan vettig lärdom och berövade sin kunskapstörst.

Tror någon att Palme roterar i sin grav? Han hade aldrig tillåtit massimport av muslimer för att förse arbetsmarknaden med konkurrens om de lägst avlönade jobben.

Nåväl! Nu är de här och de lär stanna. Då vore det bra om de kunde fokusera på att vara samhället till nytta i stället för att vända röven mot himlen titt som tätt. Det enda sättet är att sakta men säkert göra islam jobbigt att ägna sig åt. Ta det i små steg, som man kokar en groda. Då slipper vi stora utbrott och kravaller, samt bakslag.

Om vi nu i stället förbjuder Paludan att elda lite skithuspapper, så har islamisterna vunnit. Vi har bundit ris åt egen röv. Varför säger jag förresten vi? Jag är svensk, men vill ta mig fan inte bo bland dessa pissliberaler som är helt pantade.
Senast redigerad av debattoer 2022-04-23 kl. 00:07.
Citera
2022-04-23, 00:06
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Det är du som inte fattar vad jag säger. Jag avvisar ditt påstående om att det är Paludan som "startar mer elände och upplopp i dessa städer".
Det är inte han som gör det säger jag ju. Pucko.
Så där kom det som ett brev på posten.
Smädelse oförskämdhet, bara så där.
Du kunde inte hålla god ton utan sänkte dig till samma nivå som de du anklagar själv.
Vi förstår mycket väl vad sådana som mi är och er bakgrund med.
Hitler hade sina brunskjortor med.
Paludan har sina.
Citera
2022-04-23, 00:08
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ajdå!!! Nu läste jag Borås tidning och jag ser att Rasmus Paludan har eskalerat i sina hädelser.

Han kommer att bränna koranen i GRISBLOD.

Polisen skyddar inte honom så jag antar att han får ta med hela sitt parti som bodyguards.

grisblod ok, men vem ska skydda honom ? tror han skriver bara och uteblir.. vi får se imorgon.
Citera
2022-04-23, 00:12
Medlem
Rasputin420s avatar
Våldsammast vinner verkar det som
Citera
2022-04-23, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GillarejSvenskar
Stenkastning bidrog till att polisen inte mer ger han beskydd och utan beskydd så vågar ej paludan gör det för ni högerextrema är fegisar in real life..Genom Stenkastning vann vi,vad har du gjort i ditt liv för att vinna något du tycker är viktit?Nada ellerhur?HaHA
GillarejSvenskar
Varför skriver du på svenska?
Om du bor i Sverige varför flyttar du inte till ett land där du gillar invånarna?
Eller gillar du allt "gratis" men vill inte själv bidra?
Citera
2022-04-23, 00:13
Medlem
Sverige har fuldstændigt tabt makronerne, hvad er det for en udmelding af en politichef Nu kan man i princippet bare begå vold i Sverige, så kan man lukke ned for andres ytringsfrihed. Det virker ikke helt gennemtænkt det her
Citera
2022-04-23, 00:14
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Så där kom det som ett brev på posten.
Smädelse oförskämdhet, bara så där.
Du kunde inte hålla god ton utan sänkte dig till samma nivå som de du anklagar själv.
Vi förstår mycket väl vad sådana som mi är och er bakgrund med.
Hitler hade sina brunskjortor med.
Paludan har sina.

Du kan brinna i helvetet for all I care. Din brist på självinsikt gör att du inte fattade att det var du som startade med dessa smädelser och oförskämdhet när du kom med passivt aggressiva kommentaren om att "Vi kan ha en språk-kurs för sådana som ni Svenska för nybörjare men då blir det i ett
annat forum."
Det är du som inte fattar svenska bra nog till att förstå att jag totalt avskriver ditt påstående i ditt inledande inlägg.

Jag har inget problem med att kalla puckon för puckon när man skriver så pass korkat som du gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in