• 1
  • 2
2006-06-23, 15:31
Medlem
Märklintågets avatar
Private casting team har varit på turné igen. Äcklige Pierre Woodman spanar efter unga tjejer i Budapest. Hittade två trådsmala tjejer som han lurade med sej till hotellet. Den ena tjejen hade oxå pojkvän, den andra jobbade som sekreterare. Fattar inte att dom unga tjejerna gick med på sex med Woodman, Han är en gammal fet, skallig äcklig jävla slempropp Varför åker woodman bara till öst staterna? varför är han aldrig i sverige och raggar?
Citera
2006-06-23, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Märklintåget
Private casting team har varit på turné igen. Äcklige Pierre Woodman spanar efter unga tjejer i Budapest. Hittade två trådsmala tjejer som han lurade med sej till hotellet. Den ena tjejen hade oxå pojkvän, den andra jobbade som sekreterare. Fattar inte att dom unga tjejerna gick med på sex med Woodman, Han är en gammal fet, skallig äcklig jävla slempropp Varför åker woodman bara till öst staterna? varför är han aldrig i sverige och raggar?
Troligen för att svenska tjejer inte får bling-eyes såfort de ser en tjuga eller hör några tomma löften.
Citera
2006-06-23, 19:17
Medlem
Märklintågets avatar
en sak jag undrar, när woodman och co. raggar brudar till porrfilm, går dom fram till första bästa tjej på stan som det ser ut i filmen eller är det fejkat?
Citera
2006-06-23, 19:25
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
en sak jag undrar, när woodman och co. raggar brudar till porrfilm, går dom fram till första bästa tjej på stan som det ser ut i filmen eller är det fejkat?

Vad tror du själv?
Citera
2006-06-23, 20:11
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
ORdentligt fake, skulle inte förvåna mig om många av de brudarna finns på tex www.eurobabeindex.com el http://www.eromaxx.net/model_index.php
Citera
2006-06-23, 21:53
Medlem
Ghandis avatar
Citat:

porrfilm...porrFILM glöm inte det är film. Kan ju lungt räkna med att det krävs ett antal avtalspapper som ska vå påskrivna innan dom börjar filma, sen kan dom lägga upp det hur dom vill...
Citera
2006-06-23, 23:01
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
porrfilm...porrFILM glöm inte det är film. Kan ju lungt räkna med att det krävs ett antal avtalspapper som ska vå påskrivna innan dom börjar filma, sen kan dom lägga upp det hur dom vill...

nu menade jag inte porrfilm, jag menade casting, dvs woodman "testar" tjejerna innan de ska få vara med. Har woodman fejkat filmen som visar när han går fram till två okända tjejer på nån sunkig marknad i Budapest eller är det regisserat?
Citera
2006-06-24, 14:43
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
nu menade jag inte porrfilm, jag menade casting, dvs woodman "testar" tjejerna innan de ska få vara med. Har woodman fejkat filmen som visar när han går fram till två okända tjejer på nån sunkig marknad i Budapest eller är det regisserat?

men det är en film det oxå, med ett upplägg som lurar en del

Som sagt skulle inte gå o göra så rent juridiskt. Speciellt om det är i USA där alla kan stämma folk för diverse saker. X antal kontrakt är redan påskrivna innan sådant spelas in.

Think...
Citera
2006-06-26, 00:19
Medlem
Bjurras avatar
Citat:

Vad vet du om ungersk och tjeckisk lagstiftning på den punkten?
Citera
2006-06-26, 00:20
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
men det är en film det oxå, med ett upplägg som lurar en del

Som sagt skulle inte gå o göra så rent juridiskt. Speciellt om det är i USA där alla kan stämma folk för diverse saker. X antal kontrakt är redan påskrivna innan sådant spelas in.

Think...

"Think" själv. Det här handlar inte om USA vilket kanske framgår av trådens rubrik.
Citera
2006-06-26, 00:21
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
ORdentligt fake, skulle inte förvåna mig om många av de brudarna finns på tex www.eurobabeindex.com el http://www.eromaxx.net/model_index.php

Anledningen till att det finns med där är ju att de spelat in fler filmer efter att ha castat för Woodman.
Citera
2006-06-28, 09:56
Medlem
jokers avatar
För att filmerna ska kunnas visas i USA överhuvudtaget krävs att alla modellerna har skrivit på release contract och legitimerat sig innan man börjar filma, oavsett om filmen är inspelad i Uzbekistan eller Anaheim.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in