2022-04-22, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Hade hon bara sagt det så hade hon inte varit så körd som hon nu är..Men hon ville verkligen att polisen skulle skada mammor barn ungdomar och helt oskyldiga…
Vilka helt oskyldiga?
Svar nej,det sa inte Ebba
Citera
2022-04-22, 23:25
Medlem
CainvsAbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Du menar att det finns nazister om inte vill att arbetare ska få demonstrera för sina rättigheter?

Hur du väljer att tolka saker är upp till dig. Vill du ändra grundlagen så att rätten gäller vissa men inte andra så är det upp till dig att ta den striden.
Citera
2022-04-22, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Vilka helt oskyldiga?
Svar nej,det sa inte Ebba
Jo.
De oskyldiga demonstranter som faktiskt inte tog till våld..
Citera
Medlem
Saken är att alla efterblivna vänsterjävlar i det här landet är alltid flera år efter.

Saken är att en partitopp i KD aldrig hade sagt så här i april 2010. Då var nämligen KD ett totalt efterblivet PK-parti (vilket man förvisso fortfarande är) men nu efter gängkrig, terroristdåd, våldtäkter och all annan skit som massinvandringen bidragit med på dessa 12 år så har de tvingats ge med sig.

Runt 2015 när den så kallade "flyktingkrisen" kom så höll precis varenda vänsterjävel på att gå bananas över någon fejkbild på en död pojke vid en strand och krävde att hela världen skulle komma hit. Och nu har de tvingats svänga och kan delvis erkänna att de var "naiva" (eller rättare sagt idioter).

Om några år kommer dessa efterblivna idioter också kommit till insikt med att polisen behöver ta hårdare tag och faktiskt använda massa våld för att få slut på skiten med allt arabpack och negrer. Men då är det tyvärr för sent.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Ebba Busch vill att polis skjuter skarpt och dödar islamisterna.
”Borde skjutit skarpt”

– Varför har vi inte 100 skadade islamister, 100 skadade kriminella, 100 skadade upprorsmakare, säger partiledaren.

Wow,vad säger vi?
Ebba går om SD i brutalitet

https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/ebba-busch-om-upploppen-borde-skjutit-skarp.SLPowIgfg?utm_source=share-btn
Varför använde man inte vattenslangen från brandbilarna o spolade bort skiten ?? Nejdå låt dom komma o döda oss bara
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Är du hjärntvättad eller? Det har inte ett skit med fattigdom och utanförskap att göra. Dessa är religiösa fundamentalister, dom gjorde uppror när deras heliga bok brändes. Detta är 100% kopplat till religion. Att du inte ser någon muslim i slips i dessa upplopp beror på att dessa attackera samhället ifrån ett mer sofistikerat sätt. Men dom attackerar samhället lik förbannat.

Du sitter i nattmössan och yrar. Det är dags för dig att vakna.

Jag som intar en mittenposition angrips från båda håll, och med olika argument. Men man måste konstatera att ena sidans ytterkant har en särdeles hätsk ton sin argumentation.

Nej, jag är inte hjärntvättad. Detta har <1% med religion att göra och >99% med utanförskap, hopplöshet, kriminalitet, mögel att göra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Är detta en världsnyhet i sk. "alternativmedia" på högerkanten? Jag undviker den, följer bara seriös media med en neutral infallsvinkel.

Faktum är att jag inte har sett någon enda skribent i denna tråd, på drygt 50 sidor, som försvarar stenkastning mot polis. Du får gärna peka på om det varit någon, då lär denna trollat.

Jag är svensk. Ingen tar över vårt land. Troende muslimer utgör i dagsläget ca 0.5% av befolkningen och har absolut noll inflytande på politik och styre.

Vilken media är det? Länka gärna!
Jag har letat i åratal efter en neutral media.
Citera
2022-04-22, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GillarejSvenskar
Ebba låter nu lite som Saddam hussein och khaddafi..
Tagga ner hormonerna lite
Nej men vad ska nu lille Uffe tuffe komma med när allt gott och blandat är taget?
Citera
2022-04-22, 23:28
Medlem
Citat:
Är detta en världsnyhet i sk. "alternativmedia" på högerkanten? Jag undviker den, följer bara seriös media med en neutral infallsvinkel.

Faktum är att jag inte har sett någon enda skribent i denna tråd, på drygt 50 sidor, som försvarar stenkastning mot polis. Du får gärna peka på om det varit någon, då lär denna trollat.

Jag är svensk. Ingen tar över vårt land. Troende muslimer utgör i dagsläget ca 0.5% av befolkningen och har absolut noll inflytande på politik och styre.

Jag orkade bara googla i fem sekunder men det här kom upp

https://www.svd.se/a/qWgeXm/nyheten-om-upploppen-sprids-over-varlden

Har du nån länk på att vi bara har 0,5 procent muslimer i Sverige nu? Det borde bli ca 50 000
Citera
2022-04-22, 23:30
Medlem
Citat:
Jag som intar en mittenposition angrips från båda håll, och med olika argument. Men man måste konstatera att ena sidans ytterkant har en särdeles hätsk ton sin argumentation.

Nej, jag är inte hjärntvättad. Detta har <1% med religion att göra och >99% med utanförskap, hopplöshet, kriminalitet, mögel att göra.

Nej det har det inte.
Men för hypotesens skull får du gärna lägga fram någon form av substans till det du säger.
Citera
Medlem
Citat:
Ingen media är 100 procent neutral. Men det är väl inte du heller?
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Vilken media är det? Länka gärna!

Aftonbladet och CNN står ofta lite för långt utåt vänster tycker jag, medan SVD, GP är ganska långt åt höger.

Om du ger SVT eller SR en ärlig chans (och tvättar bort eventuellt bias) så kommer du att upptäcka att de är extremt neutrala och sakliga och rapporterar om allt på ett mycket intressant och relevant sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in