2022-04-22, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CainvsAbel
Så kan det vara. Finns många vettiga många människor som inte tycker sossarna ska få köra sin shitshow varje första maj också.
Var ska gränsen dras och på vilka grunder?
Sen håller jag med om att det är löjligt att åka runt och bränna böcker likväl som det är löjligt att reagera på det. Denna fjantism är ren skär samhällsbelastning.

Du menar att det finns nazister om inte vill att arbetare ska få demonstrera för sina rättigheter?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Vad stämmer? Att Ebba kommer avgå pga detta uttalande? Något som inte hänt än kan inte "stämma" för det har inte hänt. Det är tydligt att dina kunskaper i svenska är bristande när du säger så. Haha
Nej det är däremot tydligt att din läsförståelse är näst intill obefintlig! Mitt svar hade inget med det du skriver att göra. Men visst kommer Ebba avgå, det blir hon tvingad till eller så kommer KD gå under!
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ball655
Det här är Sverige!

Ja desto bättre. Vi har inget som liknar upploppen i Israel/Palestina, eller Japan på 1970-talet, eller Sydkorea på 1980-1990-talen. De är så extremt mycket våldsammare.

Men ändå har de kunnat hanteras via vattenkanoner.
Citera
2022-04-22, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Är du en hel idiot eller? 100 poliser blev skadade och du försvarar patrasken?

Nej, jag försvarar inte patrasket. Men vill du ha en polisstat så kan du flytta till paradiset i Moskva.
Citera
2022-04-22, 22:03
Medlem
Konfucius2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Det är inte attackerandet av polisen jag menar. Det är att polisen inte ska svara med verkanseld.
Dom får gärna gå hårdare fram med batonger, tårgas, gripanden....men inte med dödligt våld.

Ebba B saknar konsekvens tänk!

”Att skjuta skarpt mot en folkmassa under ett upplopp är ett bra recept för att göra en dålig situation ännu värre.
Det menar polisforskaren Stefan Holgersson som riktar skarp kritik mot Ebba Busch efter hennes uttalanden ”
Citera
2022-04-22, 22:04
Medlem
Citat:
Nej, jag försvarar inte patrasket. Men vill du ha en polisstat så kan du flytta till paradiset i Moskva.

Du tycker på allvar att svensk polis bara ska stå och titta på då äckliga invandrare lever rövare? Vad får vi för något land då?
Citera
2022-04-22, 22:05
Medlem
Konfucius2s avatar
Citat:

Ebba är en jubelidiot!

Polisen riktar stark kritik…

”Att skjuta skarpt mot en folkmassa under ett upplopp är ett bra recept för att göra en dålig situation ännu värre.
Det menar polisforskaren Stefan Holgersson som riktar skarp kritik mot Ebba Busch efter hennes uttalanden ”
Citera
Medlem
Det är lite märkligt att svensk polis inte har vattenkanoner. Sverige måste ha optimalt klimat för det kallt och jävligt 11 månader om året. Även de ilsknaste och mest kravallsugna huliganer kommer ju dra hem och dricka oboy om de är dyngsura på blåsigt svenskt torg i november.

Kanske inte blodigt nog för Ebba Ådalen busch men man kan inte få allt.
Citera
Medlem
Bajsolle1s avatar
Vad skall polisen med vapen till om dom inte får använda dem för Såssarna å hundarna har munkorgarna på under hela insatsen.
Citera
2022-04-22, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Du tycker på allvar att svensk polis bara ska stå och titta på då äckliga invandrare lever rövare? Vad får vi för något land då?

Sluta larva dig din ryss-orch, det har jag inte hävdat nånstans.
Citera
2022-04-22, 22:08
Medlem
Bajsolle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Ebba B saknar konsekvens tänk!

Nu har ingen sagt mot pöbeln utan snarare i luften knallskott alltså å var är vattenkanonerna är vatten farligt?
Citera
2022-04-22, 22:08
Bannlyst
På AKTUELLT ikväll ser man vad hela vänster drevet ljuger om!

Där får man se raden kränkt vänster medvetet ljuger över

Varför vänstern ljuger medvetet, är att den största skandalen i Sverige med 100 skadade poliser har attackerats skadats av kriminella invandrare och islamister

Det tål inte vänstern, det kan man inte erkänna ge högern rätt om

Därför vantolkar fultokar maintpulerar ljuger drevar vänstern nu mot Ebba Busch om varför vi inte har 100 skadade kriminella invandrare islamister i stället, som man nu också kallar "ungdomar"

Man blir äcklad över hur vänstern försvarar kriminella skadat poliser endast för att kunna hata SD och det "blåbruna blocket"

[quote]Det är alltså minst 100 skadade poliser. Den stora frågan som borde ställas nu är:

Varför har vi inte minst 100 skadade islamister, 100 skadade kriminella
[quote]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in