2022-04-22, 11:41
Medlem
Tycker att Putin ser väldigt konstig ut på de bilder/filmer jag sett på sistone.

Han ser plastig ut och rör sig onaturligt.

Börjar fundera på om dessa inte är s.k "deep fake", och då kommer ju frågan om Putin är i kontroll överhuvudtaget.

Se tex denna som jag hittade på reddit:

https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/comments/u8tqn8/putins_bizzarily_motionless_body_position_today/?utm_medium=android_app&utm_source=share
Citera
2022-04-22, 11:54
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Kolla på högerarmen - den är blickstilla under alla minutrar som videon snabbspelas(!)
Även när han lutar sig fram en kort sekund.
Handen rör lite på fingrarna, men från handled upp till axel är helt still.
Ser konstgjort ut?!
Citera
2022-04-22, 12:27
Medlem
SkuttCobains avatar
Ingen som kan Morse, tror han försöker säga nått med sitt trummande med foten och fingret.
Citera
2022-04-22, 13:46
Medlem
Megaforces avatar
Han ser exakt ur som min gamle chef gjorde när han fått prostatacancer. Han jobbade kvar i två år med cancer, men slutade när han började gå ner i vikt och dog ett halvår efter, ungefär två månader efter avtackningen som gjordes tre månader efter han slutade.

Vid direkt jämförelse så skulle jag uppskatta att om putin har denna cancer så har han ungefär ett år kvar att leva, men det är möjligt att han genomgår tidskrävande 3D-strålbehandling och kanske kan förlänga med några år till.
Citera
2022-04-22, 13:50
Medlem
swebarbs avatar
Ser väldigt konstgt ut ja, är det relaterat till nån sjukdom som det ryktas att han har ? han brukar oftast sitta rätt så bestämt men här tycker jag han nästan ser rädd ut eller nåt sitter ju fan helt nedsjunken och håller sig bestämt med den högra armen... aldrig sett han sitta så där mysko..

eller är det en dead mans switch hans högerhand håller in hela tiden under mötet ?
Senast redigerad av swebarb 2022-04-22 kl. 13:53.
Citera
2022-04-22, 13:56
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Börjar fundera på om dessa inte är s.k "deep fake"
Nej, gubbjäveln ser för jävlig ut i rysk medias egna upptagningar och sändningar.
Huruvida detta sedan beror på att fanskapet har långt gången cancer, som det redan spekulerats om, eller bara är en nervös dvärg som börjat förstå hur fullständigt och komplett han har klåpat sig, och nu ängsligt beter sig därefter, finner jag faktiskt ganska ointressant.
https://twitter.com/TSJPhillips/status/1517217288814055425
Citat:
Putin was not looking at all well today.
People have particularly noted his hunched position and the fact he never let go of the table during the entire 12-minute meeting with Shoigu. *video*
Ju fortare idioten dör desto bättre för världen! Om det sedan beror på sjukdom eller en "hjärtattack" orsakad av att hans oligark-kompisar är trötta på att han ska sätta dem allihop på fattighuset gör detsamma.
Citera
2022-04-22, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Nej, gubbjäveln ser för jävlig ut i rysk medias egna upptagningar och sändningar.
Huruvida detta sedan beror på att fanskapet har långt gången cancer, som det redan spekulerats om, eller bara är en nervös dvärg som börjat förstå hur fullständigt och komplett han har klåpat sig, och nu ängsligt beter sig därefter, finner jag faktiskt ganska ointressant.
https://twitter.com/TSJPhillips/status/1517217288814055425

Haha! Putin ser inte helt reko ut i den videon, nej. Hade det bara varit en slumpvist vald person man fick se det kroppsspråket på hade jag sagt att personen försöker hålla sig från att skita ner sig.

Nu är det dock Putin och han ser nog till att tömma tarmen innan han är med på tv så det är nog något annat allvarligare som ligger bakom som inte kan döljas längre.

Att han desperat håller fast i bordet hela tiden med ena handen tyder inte det på att han vill dölja att han skakar och darrar? Är inte detta något som människor som lider utav Parkinson ofta gör?
Senast redigerad av Reiwa 2022-04-22 kl. 14:08.
Citera
2022-04-22, 14:21
Medlem
negrofobens avatar
Ja nazisten ser ju närmast döende ut! Kan det vara novitjock?
Citera
2022-04-22, 14:33
Medlem
Eller för mycket vodka dagen innan?
Citera
2022-04-22, 14:42
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Att han desperat håller fast i bordet hela tiden med ena handen tyder inte det på att han vill dölja att han skakar och darrar? Är inte detta något som människor som lider utav Parkinson ofta gör?

När världsledare är i det här skicket så kan det gå åt helvete. Ännu fortare när Biden också är nedskiten.

Skall någon darrmupp ta över för Nalle Puh också så är bajsmackan bredd och klar.
Citera
2022-04-22, 15:26
Medlem
Han är väldigt tjock i ansiktet. Att hålla i bordet är också skumt. Nått är på gång.
Citera
2022-04-22, 15:31
Medlem
hahahahah.Gubben är 70 snart.Lägg av nu.Tjock i ansiktet?hahahah please stop.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in