2022-04-21, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Ja men då det stämmer att kalla muslimer för idioter så vet kag inte vad du argumenterar om.
Det är du som är förvirrad det finns säkert muslimer som är idioter men alla är det verkligen inte. Paludan är uppenbarligen en klockren idiot! Du verkar inte förstå skillnaden..
Citera
2022-04-21, 22:15
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krumeluns
Kan så vara, men Svt ägs av en stiftelse, alltså varken av staten eller någon kommersiell aktör med vinstsyfte.
https://omoss.svt.se/svts-roll/organ...sstyrning.html

"Dessa utses av regeringen" .

Rest my case.

Hur finansieras SVT och SR?

Skattemedel.

Ovanpå allt så styrs SVT och SR av den kulturmarxistiska värdegrunden "allas lika värde" som är en felöversättning från engelskan.

Vad har SVTs VD för politisk ideologi?

Citerar en annan FB:are:
"Hon röstade bla igenom att Research Gruppen skulle få guldspaden efter att ha hackar Disqus och hängt ut privatpersoner."

Om jag minns rätt bor VDn i Vasastan. Sveriges mest homogena och kritvita område.

Var det något mer du vill sprida fake news om?
Citera
2022-04-21, 23:50
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Det är du som är förvirrad det finns säkert muslimer som är idioter men alla är det verkligen inte. Paludan är uppenbarligen en klockren idiot! Du verkar inte förstå skillnaden..

Jo. Du tycket Paludan är idiot och andra tycker muslimer är idioter.
Citera
2022-04-22, 00:00
Medlem
Citat:
Jo. Du tycket Paludan är idiot och andra tycker muslimer är idioter.
Är du tio år? Det är skillnad på att kalla en specifik idiot för att vara idiot! Mot att kalla en grupp människor idioter bara för de tillhör en religiös grupp!
Citera
2022-04-22, 19:50
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Är du tio år? Det är skillnad på att kalla en specifik idiot för att vara idiot! Mot att kalla en grupp människor idioter bara för de tillhör en religiös grupp!

Fast om jag nu anser att muslimer är idioter, varför ska dina kränkta känslor då diktera vad man får eller inte får tycka?
Citera
2022-04-22, 19:54
Medlem
Citat:
Fast om jag nu anser att muslimer är idioter, varför ska dina kränkta känslor då diktera vad man får eller inte får tycka?
Därför att du knappast könner särskilt många muslimer din fördomsfulla ...
Citera
2022-04-22, 19:55
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Därför att du knappast könner särskilt många muslimer din fördomsfulla ...

Som att du känner Rasmus....

Tillbaka under din sten i trollskogen nu.
Citera
2022-04-28, 09:27
Medlem
fluff995s avatar
Har de senaste två veckorna roat( ) mig med att söka Martin Grill för kommentar angående sitt agerande.

Ansvarig utgivare Anton Svendsen vägrar svara på frågor, och svarar ej längre på mina mejl. Något telefonnummer till Grills arbetstelefon har jag hittills inte hittat, eller givits.

Martin Grill, som enligt kollegors utsago ska finnas i SVT-huset, har inte svarat på ett enda av mina mejl.

Den redaktionella personalen som svarar i SVT Nyheter Västs telefon 031-837260 ber mig numer i princip dra åt h-e, hellre än att bara lämna över luren till Martin Grill. Nu senast i morse slängde SVT-reporter Hanna Nyberg på luren i örat på mig - två gånger om.

SVT tänker inte låta sig granskas i det här ärendet, verkar det som.
Senast redigerad av fluff995 2022-04-28 kl. 09:53.
Citera
2022-04-28, 09:29
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
SVT tänkte inte låta sig granskas i det här ärendet, verkar det som.
Spännande. Vad består själva granskningen av?
Citera
2022-04-28, 09:36
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uluchsheniye
Spännande. Vad består själva granskningen av?

Gäller ju trådämnet. Tänkte fråga honom hur han tänkte, om han fortfarande anser att han själv har rätt att välja när han ska vara opartisk, om han -genom att likställa Paludan med SD, vilket han gör i videon- anser att han kan frångå neutralitetsprincip även när han rapporterar om Sverigedemokraterna. Om han tror att han bidrog till våldet på demonstrationen genom att själv medverka på ett så uppviglande vis. Om han erbjuder mig sitt jobb, på samma sätt som han erbjöd det till den stackars kvinna som dristade sig att konfrontera honom.

Och så vidare. Har 19 frågor, så det blir lite svårt att redogöra frågeställning i denna tråd med mindre än att jag publicerar hela frågeformuläret. Grill har (tror jag) varit verksam på SVT sedan 1993, så det är många reportage han haft möjlighet att snedvrida, och mycket inflytande på redaktionens beslut han hunnit utöva.

Hittills har Grill inte nämnts med namn av SVT, och Grill har mig veterligen inte uttalat sig till någon angående demonstrationen eller avstängningen. Och om ingen tvingar honom till att uttala sig, kommer han garanterat vara tillbaka på redaktionen efter nyår. Det är en medveten mörkningsstrategi från SVTs sida för att undvika att behöva kassera honom. Vilket är uppseendeväckande i sig.
Senast redigerad av fluff995 2022-04-28 kl. 09:43.
Citera
2022-04-28, 10:13
Medlem
fluff995s avatar
De raderar även mina kommentarer i deras facebook-inlägg gällande Paludan i Vivalla.

Ställde fråga gällande Martin Grills vägran att ställa upp för intervju. Kommentaren var borta när jag tittade till inlägget 30 minuter senare.

Ni som känner er manade får gärna uttrycka ert missnöje till SVT Nyheter Väst gällande deras agerande i frågan. Ni behöver inte blanda er i mer än ni känner att ni orkar/vill. Men ett snabbt mejl till någon av följande adresser, vari ni uppmanar SVT att beordra Martin Grill ställa upp på intervju, kan knappast skada.

Martin Grill själv:
martin.grill@svt.se

Redaktion:
vast@svt.se

Ansvarig utgivare:
anton.svendsen@svt.se
Senast redigerad av fluff995 2022-04-28 kl. 10:23.
Citera
2022-04-28, 10:26
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
De raderar även mina kommentarer i deras facebook-inlägg gällande Paludan i Vivalla.

Ställde fråga gällande Martin Grills vägran att ställa upp för intervju. Kommentaren var borta när jag tittade till inlägget 30 minuter senare.

Ni som känner er manade får gärna uttrycka ert missnöje till SVT Nyheter Väst gällande deras agerande i frågan. Ni behöver inte blanda er i mer än ni känner att ni orkar/vill. Men ett snabbt mejl till någon av följande adresser, vari ni uppmanar SVT att beordra Martin Grill ställa upp på intervju, kan knappast skada.

Martin Grill själv:
martin.grill@svt.se

Redaktion:
vast@svt.se

Ansvarig utgivare:
anton.svendsen@svt.se

Bra där. Kämpa på. Byxorna måste dras ner ordentligt på SVT så att alltfler inser vad våra skattepengar går till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in