2022-04-17, 04:50
Medlem
TompaOs avatar
Höj insatsen.
Citera
2022-04-17, 04:55
Medlem
Köp en grej på kredit för 10000 och så säljer du den för 7000 och VOILA du har cash i krattan! Det tycker experterna på "Lyxfällan" är en bra idé så lycka till:-)
Citera
2022-04-17, 05:20
Medlem
Behöver du FAKTISKT pengarna eller är det bara att det känns jävligt skit att ha torskat 7000 som du hade kunnat lägga på något kul? För om det är det senare så bara se det som en läxa och va glad att ditt spelande slutade med futtiga 7000 i förlust. Finns många runt om i landet som utan problem spelat bort 100 eller tillochmed 1000x det.

Så om det mest känns skit, bara lev med den känslan, den är nog nyttig för dig. Vet själv hur det känns att spela bort pengar, gör ont men går över. 7000 är inget i långa loppet. Gå vidare med ditt liv och skit i spel.

Enklaste sättet att tjäna 7000 är att jobba.
Citera
2022-04-17, 05:36
Medlem
sebastian66s avatar
Ingen kommer ihåg en fegis. Bara inte på internet google sök på snabblån. låna ihop kanske 5-10.000.
Sedan kör på Unibets roulett allt på rött brukar funka alla dagar i veckan. Du får liksom igen dom på 2 röda minuter. Sedan cashar du ut allt vipps livet leker igen.
Annars när du vinner på rött så ta halva summan och satsa på rött igen det vinner alltid i längden. Helt plötsligt kanske du har 15 papp i lomman. Glöm inte av vem som hjälpte dig på traven men uppdatera gärna.
Citera
2022-04-17, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Ingen kommer ihåg en fegis. Bara inte på internet google sök på snabblån. låna ihop kanske 5-10.000.
Sedan kör på Unibets roulett allt på rött brukar funka alla dagar i veckan. Du får liksom igen dom på 2 röda minuter. Sedan cashar du ut allt vipps livet leker igen.
Annars när du vinner på rött så ta halva summan och satsa på rött igen det vinner alltid i längden. Helt plötsligt kanske du har 15 papp i lomman. Glöm inte av vem som hjälpte dig på traven men uppdatera gärna.

Varför rött? Proffsen väljer väl svart eftersom de flesta amatörerna väljer rött. Svart bör ge klart bättre vinstchanser.
Citera
2022-04-17, 07:10
Medlem
Fejkits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Varför rött? Proffsen väljer väl svart eftersom de flesta amatörerna väljer rött. Svart bör ge klart bättre vinstchanser.

Tror du att kulan bryr sig om hur många som spelar på rött vs svart?

Till TS: sök extrajobb på Gigger, Gigst etc. Men, bor du hemma behöver du ändå ta diskussionen med föräldrarna. Det som händer nu är ju att du kommer börja jobba extra men har lika lite pengar som innan, då tror de väl att du börjat knarka…
Citera
2022-04-17, 07:18
Medlem
Baccarat har bättre vinstchans vill jag minnas?

Annars... SMSA LÅNA, SMSA LÅNA
Citera
2022-04-17, 07:36
ja enklast är tyvärr att sälja din kropp om du är tjej är det ju enklare. beror hur snabbt du vill ha pengarna. skaffa dig ett riktigt jobb annars, inte helt omöjligt att få jobb inom äldrevården tex som vikarie.
Citera
2022-04-17, 08:11
Medlem
Sälj grejer du har hemma på blocket.

Ta ett extrajobb, på t ex ICA eller liknande. Dina föräldrar blir nog varken besvikna eller misstänksamma av att du jobbar extra, tvärtom.

Svara på enkäter på nätet, bringar endast in småpengar men bättre än inget.
Kundtjänst (t ex chat)
Skriva texter
Läsa in ljudböcker
Klipp grabbars gräsmattor
Släng grannars sopor
Kolla sidor som taskrunner
Gå ut med folks hundar

Ärligt talat, det finns oändligt med möjligheter. Du måste bara visa lite jävlar anamma och bestämma dig för något. Sluta sitta hemma och tyck synd om dig själv och kom igång!
Citera
2022-04-17, 08:11
Medlem
Pallestroms avatar
Att jobba brukar vara en pålitlig inkomstkälla
Citera
2022-04-17, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Att jobba brukar vara en pålitlig inkomstkälla
Tror det var bästa förslaget hittills. Kombinerat med det där att kontakta några flyttfirmor.
Citera
2022-04-17, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkoterFreak
Spelade precis bort 7000kr av mina egna besparingar jag verkligen inte hade råd att förlora. Har bannat mig själv från alla spelsidor nu men mår skit. Detta låter säkert som en skrattretande summa för vissa å många tycker nog detta är en pinsam tråd, men pluggar just nu och är bara 19 så har inget jobb och klarar inte av att berätta det här för mina föräldrar, dels för att dem aldrig skulle se på mig med samma respekt längre plus att de själva har en ganska svår finansiell situation nu för tillfället.

Så jag ber alla "hustlers" på flashback om råd just nu, hur kan jag enkelt och effektivt få ihop 7000 inom någon månad utan att mina föräldrar märker? Så att jag bara kan glömma detta och ingen någonsin får veta?

Sära på skinkorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in