• 1
  • 2
2022-04-17, 00:18
Medlem
SkoterFreaks avatar
Spelade precis bort 7000kr av mina egna besparingar jag verkligen inte hade råd att förlora. Har bannat mig själv från alla spelsidor nu men mår skit. Detta låter säkert som en skrattretande summa för vissa å många tycker nog detta är en pinsam tråd, men pluggar just nu och är bara 19 så har inget jobb och klarar inte av att berätta det här för mina föräldrar, dels för att dem aldrig skulle se på mig med samma respekt längre plus att de själva har en ganska svår finansiell situation nu för tillfället.

Så jag ber alla "hustlers" på flashback om råd just nu, hur kan jag enkelt och effektivt få ihop 7000 inom någon månad utan att mina föräldrar märker? Så att jag bara kan glömma detta och ingen någonsin får veta?
Citera
2022-04-17, 00:24
Medlem
Ballistens avatar
lol 7000, jag har spelat bort 2miljoner
har två företag låsta och mestadels hos kronofogden
be din farfar eller nåt om pengar
Citera
2022-04-17, 00:26
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Ta ett blancolån, köp en halv kasse semibruning i Chris för 40 kr grammet (20 000 totalt), sälj sen som A++ prima marockanskt på Tor för 120 kr grammet (60 000 totalt). Dra av 5 000 från den beräknade vinsten i omkostnader.
Citera
2022-04-17, 00:27
Medlem
SkoterFreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballisten
lol 7000, jag har spelat bort 2miljoner
har två företag låsta och mestadels hos kronofogden
be din farfar eller nåt om pengar

Med företagserfarenhet kanske du har något råd på hur jag kan smussla fram 7k? Jo, såg till att banna mig överallt så att det inte eskalerar till den dagen det skulle kunna nå 6-nolligt i förlust.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkoterFreak
Spelade precis bort 7000kr av mina egna besparingar jag verkligen inte hade råd att förlora. Har bannat mig själv från alla spelsidor nu men mår skit. Detta låter säkert som en skrattretande summa för vissa å många tycker nog detta är en pinsam tråd, men pluggar just nu och är bara 19 så har inget jobb och klarar inte av att berätta det här för mina föräldrar, dels för att dem aldrig skulle se på mig med samma respekt längre plus att de själva har en ganska svår finansiell situation nu för tillfället.

Så jag ber alla "hustlers" på flashback om råd just nu, hur kan jag enkelt och effektivt få ihop 7000 inom någon månad utan att mina föräldrar märker? Så att jag bara kan glömma detta och ingen någonsin får veta?

Berätta för dina föräldrar. Tycker du att du förtjänar respekt? Varför då? Du beter dig korkat, och döljer saker för dina föräldrar som förhoppningsvis bara vill ditt bästa. Ingen i världen bryr sig mer om dig än dina föräldrar.

När du är ärlig mot dina närmaste, och står för dina misstag, då är du värd respekt.

Vad gäller att tjäna 7.000 snabbt så kan du sälja sex. Lagligt och sksttefritt!
Citera
Medlem
knark-kungens avatar
Du kan börja göra webcamshower, använd mask så känner ingen igen dig.

Leta pant, 7000 burkar på en månad är ingen omöjlighet om du ligger i.

Baka fikabröd, sälj på skolan.
Citera
2022-04-17, 00:30
Medlem
Ballistens avatar
Citat:
Med företagserfarenhet kanske du har något råd på hur jag kan smussla fram 7k? Jo, såg till att banna mig överallt så att det inte eskalerar till den dagen det skulle kunna nå 6-nolligt i förlust.
sälj din skoter först och främst
köp sedan en moped fixa till den och sälj igen
gör om tills du har dina 7000
fan det är så lite slantar vet inte varför du är orolig?
köp frimärken och sälj, du har säkert själv bra idéer.
själv har jag varit bilförsäljare i 13 år
Citera
2022-04-17, 00:30
Medlem
SkoterFreaks avatar
Har övervägt att kanske börja blackmaila pedofiler online, att inte skicka screenshots till deras familjemedlemmar för någon tusenlapp swish, någon som har erfarenhet av detta?
Citera
2022-04-17, 00:34
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Har övervägt att kanske börja blackmaila pedofiler online, att inte skicka screenshots till deras familjemedlemmar för någon tusenlapp swish, någon som har erfarenhet av detta?
Om du ska begå brott så är ju Swish det absolut dummaste du kan använda.
Citera
2022-04-17, 00:41
Medlem
SkoterFreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Om du ska begå brott så är ju Swish det absolut dummaste du kan använda.

Paypal kanske? tror inte svenska pedofiler vet vad crypto är
Citera
2022-04-17, 00:41
Medlem
Har du någon kunskap du kan sälja? Inte nödvändigtvis i form av konsult, men kanske som studiecirkelledare: det finns studiecirklar i många osannolika ämnen, och om du har kunskap i något som folk vill lära sig kan du få ihop en studiecirkel i det. Sedan fr du betalt för att leda den. Att få ihop 7K borde gå på 2-4 månader, beroende på var du bor och vilka ämnen du har efterfrågad kunskap inom. Har du tur kan du hålla flera studiecirklar i samma ämne parallellt med varandra, och då kan det gå på 1-2 månader att få ihop pengarna.
Citera
2022-04-17, 00:49
Medlem
SarkastiskSympatis avatar
Eftersom att det var besparingar så bör det inte vara särskilt bråttom att få tillbaka pengarna. Ta ett sommarjobb och tjäna tillbaka pengarna på hederligt vis
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in