Tänkte väl att det skulle finnas en tråd om Rabble redan!
Jag tycker det funkar klockrent. Väldigt okrångligt och appen funkar jättebra. Kvittona godkänns direkt (AI kan jag tänka). Och lika fort går det när man cashar ut. Jag får pengarna till kontot inom 10 minuter, både vardag och helg, hur nu det går till. Har tagit för vana att gå undan lite utanför kassan och skanna kvittot direkt medan det är slätt och fint. Det är lättare än att försöka släta ut efter att det varit nedtryckt i plånboken.
Sen beror det ju på om varororna passar en. Det är mycket chips och läsk och sånt som jag sällan köper. Men trots det har jag plockat ut runt 1000 SEK sedan i augusti. Men då har jag bunkrat en del. T.ex. var det 50 spänn cashback på en jättebra handkräm som kostar 109 på apotea. Köpte 7 (tog reda på shelf life och beräknade åtgång). Och de har haft 10:- cashback på diskmedlet jag alltid köper (Grumme) jättelänge, så det är jag bunkrat rejält.
Sen har jag plockat ut en massa alkoholfri öl med 100% cashback. Ingen favorit, men gratis är gott! Och det kan vara bra att ha om nån gäst kör bil. Nu är det t.ex. 100% på nåt slags "nyttiga" som ser jättegoda ut och kostar 51:- på den ICA jag kollade på nätet ( de de kallar mellanmålskaka
https://elovena.se/produkter/). Och man får köpa två. Undviker kolhydrater, men man kan väl fuska nån gång eller ha att bjuda på.
Jag plockar ut allt med 100% cashback. Vill man inte ha det själv kan man ge bort det och göra nån annan glad. Och några lyxiga ostar som jag annars kanske inte tagit mig råd att köpa har den blivit, inte med 100%, men ändå rejäl rabatt..
Dessutom får man 10 spänn om man värvar nån och den man värvar får samma. Inte mycket, men det hjälper till för att komma upp i summan man måste ha för att få utbetalt (50 kr). Vill nån prova och vill ha en kod så PM:a bara.