• 1
  • 2
2023-03-14, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiaslundin
Har du något tips på ett sådant program? Jag har inte tid att göra det manuellt, det måste automatiseras så långt som möjligt.

Ja, jag är helt ointresserad av att bokföra det här manuellt. Det tar för mycket tid helt enkelt. Har du något förslag på att automatisera processen så att jag kan använda min tid mer effektivt?

Jag skulle använda Bokio och se till att kunder betalar in till bankgirot som följer med där. Då kan du sen sätta upp automatiska regler så den bokför transaktionerna på samma sätt för varje inbetalning.

De stödjer inte Swish än men har lovat att komma med riktigt bankkonto och IBAN-nummer under våren, så Swish är nog på gång.
Citera
2023-03-14, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackWerner
Jag skulle använda Bokio och se till att kunder betalar in till bankgirot som följer med där. Då kan du sen sätta upp automatiska regler så den bokför transaktionerna på samma sätt för varje inbetalning.

De stödjer inte Swish än men har lovat att komma med riktigt bankkonto och IBAN-nummer under våren, så Swish är nog på gång.

Du ger mig hopp om framtiden. Förstår inte varför myndigheterna måste krångla till det för små hobbyverksamheter som råkar gå några kronor plus.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in