2022-04-15, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Varför skulle han bli det?

Sannolikt agerar han efter Putins order.

Put in?
Citera
2022-04-15, 01:28
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
I Ryssland fick en man reda på att en kompis till honom våldtagit hans dotter.
Då åkte han och mörda honom.
Han blev friad.

'

Ja den tror vi på utan länk

'
Citera
2022-04-15, 08:34
Medlem
Det pågår ett propagandakrig som bekant och trots att jag inte lutar på Ryssland anar jag en jhind begraven här. Hur kan Ukraina veta vem han är och varifrån han kommer?

Under 2 vk våldtog och mördade Röda armén också, men de värsta övergreppen bestraffades hårt.

Om det är sant får han hoppas att bli ställd inför krigsrätt i Ryssland och inte hamna i ukrainares händer
Citera
2022-04-15, 09:12
Medlem
Guru-Gurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Det pågår ett propagandakrig som bekant och trots att jag inte lutar på Ryssland anar jag en jhind begraven här. Hur kan Ukraina veta vem han är och varifrån han kommer?

Under 2 vk våldtog och mördade Röda armén också, men de värsta övergreppen bestraffades hårt.

Om det är sant får han hoppas att bli ställd inför krigsrätt i Ryssland och inte hamna i ukrainares händer
Vad i hela fridens namn är en "jhind"? På svenska stavar vi det så här - hund. Kamrat Алексей hade den goda smaken att ha sina arbetskläder på sig, dvs en ryssk soldatuniform, när han filmade sina övergrepp. Därav vet hela världen hur han ser ur, vad han heter och vilket land han kommer ifrån.

Varför hoppas du på krigsrätt i Mordor hellre än att han hamnar i ukrainarnas händer?
Citera
2022-04-15, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guru-Guru
Vad i hela fridens namn är en "jhind"? På svenska stavar vi det så här - hund. Kamrat Алексей hade den goda smaken att ha sina arbetskläder på sig, dvs en ryssk soldatuniform, när han filmade sina övergrepp. Därav vet hela världen hur han ser ur, vad han heter och vilket land han kommer ifrån.

Varför hoppas du på krigsrätt i Mordor hellre än att han hamnar i ukrainarnas händer?
Jag kan stava till hund, men inte min mobil.

Krigsrätt för hans skull
Citera
2022-04-15, 20:42
Medlem
Guru-Gurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag kan stava till hund, men inte min mobil.

Krigsrätt för hans skull
Krigsrätt? Nej, nej, nej. Den tappre soldaten Alexey Bychkov förtjänar följande som jag lånar från Pulp Fiction. Marsellus visste hur man tar hand om smuts som Alexey.
Citat:
What now? Let me tell you what now. I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass.
Citera
2022-04-20, 17:26
Medlem
Citat:

Vi har fått reda på för många dagar sedan att hans övergrepp inte har med Ukraina att göra överhuvdtaget.
Citera
2022-04-29, 17:14
Medlem
-
Senast redigerad av OsvenskPeterniklas 2022-04-29 kl. 17:35.
Citera
2022-04-29, 18:16
Medlem
Citat:
Haha, man måste vara inavlad ryss för att anklaga folk som hatar på pedofiler för att vara perversa. Nu förstår du, i den vanliga världen är det tvärtom från vad du har lärt dig i pjonjärerna. Det är pervers att utsätta små barn för sexuella handlingar även om Putin säger att det är perverst att inte göra det. Kulturkrock liksom, öst möter väst och sånt. Bajsätande Alexeys äventyr må tilltala dig och homo rysslandicus, men vi, som bor på den västra sidan om den rysska gränsen, tar å det starkaste avstånd från bögpedofiler som ger sig på spädbarn!

Nåt som inte är trevligt alls att läsa är dina försök att styra bort uppmärksamheten från din hjälte Alexey. Jag förstår att många ryssar känner stolthet över vad denne suka har gjort, troligtvis är det inte ovanlig i Ryssland att ägna sig åt dylika hobbys, men som sagt var, det som är ok i RySSland är sällan ok utanför Mordors gränser. Oberoende av vad Pradva eller pionjärledaren säger.

Du snackar skit. Såna ,som han, överlever inte ens fram till domen när dom hamnar i fängelse där.
Pedofiler och sexuella minoriteter bahandlas illast i detta land och HBTQ och bög parader är förbjudna. Vid Sovjettiden räknades det som brott enligt lagstiftning. Medan den moderna västvärlden gifter officciellt bög och lesbiska parer i kyrkan, firar internationella trans dagen och pedofiler försöker att staten ska godkänna den som officiell typ av relation.
Senast redigerad av OsvenskPeterniklas 2022-04-29 kl. 18:46.
Citera
2022-04-30, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Vi har fått reda på för många dagar sedan att hans övergrepp inte har med Ukraina att göra överhuvdtaget.
Var då? Jag efterlyste sådana belägg tidigare men fick aldrig något svar.
Citera
2022-04-30, 09:09
Citat:

Varför ska han lämnas över till Ukraina när han aldrig varit i Ukraina? Övergreppet skedde i Ryssland. Propagandakrig som sagt.
Citera
2022-04-30, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedApeTheory
Man vet aldrig, ett mer efterblivet, svagt och hjärntvättat folk finns inte.

Folket som har en sjättedel av jorden att bo på och har besegrat nästan hela Europa i krig är svag och västvärldens folk med deras HBTQ parader , skäggade kvinnor som vinner på melodibögfestivalen, snorungar som bär covid masker med regnbågsfärg och regnbågsväskor , lesbiska, feminina bög man, pedofiler, som försöker att staten ska acceptera pedofili som officiel typ av relation- är jätte stark. Här kan man , självklart, inte argumentera D
Senast redigerad av OsvenskPeterniklas 2022-04-30 kl. 12:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in