2022-04-11, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pruttler
Källa?

Källa på att det utfördes alldeles nyss mot ett ukrainskt barn i Ukraina av en rysk soldat ur invasionsstyrkorna?
Citera
2022-04-11, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Källa på att det utfördes alldeles nyss mot ett ukrainskt barn i Ukraina av en rysk soldat ur invasionsstyrkorna?

Här (finns lite överallt om du söker) har du foton, ID-kort, VK-profil, hemadress med mera: https://twitter.com/AS7404542949/sta...67510860046337

Ju mer jag söker på skithögens namn, ju mer äcklas jag. Det framgår tydligt och dokumenterat innan det här uppdagades, att han är en rekryt i den "speciella illegala militära operationen": https://twitter.com/denitrendy_ua/st...R-tPanhhIUJ1vw För den som inte kan ryska: hans namn står med där.

Jag tänker inte kolla på själva övergreppen.. men tyvärr så dök det upp censurerade bilder på skiten i kommentarsfälten på reddit/twitter. Jag vände bort blicken direkt, men han har tydligt militärkläder på sig (let's leave it at that). Finner det otroligt att han skulle kunna begå sådant här hemskt övergrepp på hemmaplan och komma undan med det.

Din tur. Källa för att "detta hände ju inte ens i Ukraina, hände för ganska längesedan och har inte med någonting att göra."? Du påstår det som fakta, så då har du väl belägg för det?

Jag finner det helt otroligt att du kan gå så långt att du försvarar ett sådant svin som denna... nu får du fan förklara dig.

Jag tänker inte delta i den här tråden mer. Äckeltråd, äckelryssar. Brinn i helvetet.
Senast redigerad av pruttler 2022-04-11 kl. 10:27.
Citera
2022-04-11, 11:14
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Det påstås att det i Kiev finns 150 västliga PR firmor vars uppgift är att hitta på lögnhistorier för att få Ryssland att se ut så dåligt som möjligt.

Diverse åsnor i denna tråden ställer sig inte frågan om denna filmen kanske kommer från något annat tillfälle eller något annat sammanhang? Kanske är inspelad för länge sedan eller inte har med kriget att göra alls.
Haha hur tänker du att det skulle ursäkta något? "Ah men kom igen killar det var bara ett barn och det var liksom länge sedan, alla har gjort dåliga val" hahahha
Citera
2022-04-11, 11:30
Medlem
Citat:
Det påstås att det i Kiev finns 150 västliga PR firmor vars uppgift är att hitta på lögnhistorier för att få Ryssland att se ut så dåligt som möjligt.

Diverse åsnor i denna tråden ställer sig inte frågan om denna filmen kanske kommer från något annat tillfälle eller något annat sammanhang? Kanske är inspelad för länge sedan eller inte har med kriget att göra alls.

Folk sväljer allt med hull och hår.

Och de tror det finns nåt krig som är ädelt liksom. Fan va naivt.
Citera
2022-04-11, 12:45
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Fast detta hände ju inte ens i Ukraina, hände för ganska längesedan och har inte med någonting att göra.
Hur fan kan du uppenbart ljuga för att dölja det här?

Jag säger inte att det är sant för jag vet helt enkelt inte i nuläget. Men som du gör, att medvetet hitta på något taget ur luften när vi har alla info om gärningsmannen. Hur i helvete fungerar ditt huvud då?

Jag diskuterar helt klart pro-väst men jag hittar fan inte på saker för att dölja sanningen.
Citera
2022-04-11, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Jag tror inte att ryska armen tillåter detta. Killen kommer sannolikt att bli ihjälslagen.
eller så blir han ihälslagen i fängelset eller av polisen. Öststater fungerar inte som i Sverige där våldtäksmän som dessutom torterat kvinnor får 830 000 av JK/Staten.

Tror säkert Ryssland kommer gräva ner sig i fallet och utreda samt bestraffa personen.

Eller så lägger man locket på och kör standard "förneka, förneka och sen förneka lite mer".

Ryska soldater är där för att befria, detta är propaganda från väst kommer det heta från Kreml.
Citera
2022-04-11, 13:32
Medlem
Guru-Gurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Som att du gråtrunkar, får man intrycket av när man läser din text ... varken effektfullt eller trevligt att läsa. Därtill innehållslöst om man inte är perverterad.
Haha, man måste vara inavlad ryss för att anklaga folk som hatar på pedofiler för att vara perversa. Nu förstår du, i den vanliga världen är det tvärtom från vad du har lärt dig i pjonjärerna. Det är pervers att utsätta små barn för sexuella handlingar även om Putin säger att det är perverst att inte göra det. Kulturkrock liksom, öst möter väst och sånt. Bajsätande Alexeys äventyr må tilltala dig och homo rysslandicus, men vi, som bor på den västra sidan om den rysska gränsen, tar å det starkaste avstånd från bögpedofiler som ger sig på spädbarn!

Nåt som inte är trevligt alls att läsa är dina försök att styra bort uppmärksamheten från din hjälte Alexey. Jag förstår att många ryssar känner stolthet över vad denne suka har gjort, troligtvis är det inte ovanlig i Ryssland att ägna sig åt dylika hobbys, men som sagt var, det som är ok i RySSland är sällan ok utanför Mordors gränser. Oberoende av vad Pradva eller pionjärledaren säger.
Citera
2022-04-11, 13:47
Medlem
staticages avatar
Att enbart göra lumpen i Ryssland är brutalt.sexuella övergrepp,våld,mord från sina egna.
Citera
2022-04-11, 16:04
Medlem
VaBanks avatar
Förhoppningen är att det finns några nära honom som skjuter han i ett dike.

Risken finns dock att detta uppförande delvis uppmuntras av regimtrogna och t.o.m. hålls tyst om.

Själv tänker jag att missbedömningar sker under rådande omständigheter och friendly fire förekommer ju då och då...
Citera
2022-04-11, 16:13
Moderator
-Info-s avatar
Citat:

Det låter helt osannolikt med tanke på att Ryssland själva serverar sådana historier på löpande band. Den ena obehagligare än den andra. Äkta historier dessutom.

Däremot är internet fylld med ryska troll som bara ljuger och trollar. Ja, även rysk statlig media ljuger och förvränger på ett motsvarande sätt. T.ex så här.
Citera
2022-04-11, 17:11
Medlem
Citat:
Fast detta hände ju inte ens i Ukraina, hände för ganska längesedan och har inte med någonting att göra.

Tre tydliga påståenden. Har du någon som helst källa till dom?
Citera
2022-04-11, 18:16
Medlem
Onan-erarens avatar
Oavsett om filmen inte var inspelad i Ukraina eller ens har med kriget att göra så är det väl fruktansvärt iallafall. Jag har själv INTE sett filmen å skulle hellre självmant sticka ögonen ur mig än att se den, så himla sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in