2022-04-09, 02:18
Medlem
Ni NHL-lirare, vad tycker ni om spelet? Bättre eller sämre än föregående spel? Har spelat ett tag nu, lirar mest HUT. Vilket spelläge kör ni mest? Vilken konsol kör ni på?
Senast redigerad av getupnow 2022-04-09 kl. 02:20. Anledning: Stora bokstäver i rubriken
Citera
2022-04-09, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorsLillaHorOlle
Har inte köpt dom senaste eller ett PS5, kör NHL-19 på PS4a, är det en markant skillnad på 22an?

Minns mest att nhl 19 va helt annorlunda, jämfört med spelen 15-18, men nu kan man t.ex göra en zorro. Annars gillade jag mer gameplayet runt 17-18. Men någon markant skillnad skulle jag inte säga.

Annars är det rätt enkelt att göra mål skulle jag säga, om man tränar på det som funkar bäst. Kan bli lite tråkigt emellanåt, men effektivt.

Kör också på ps4.
Citera
2022-04-09, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorsLillaHorOlle
Pass från yttern jäms med/lite före mållinjen och direktskott?

Jag kör mest djupt ner i zon, allra helst bakom mål och jobbar fram yta. Antingen hitta över till fri spelare och direktskott, eller vinna yta och gå direkt på mål och bara hänga dit den. Hur brukar dina mål se ut? I 17 & 18 var backskott typ 50/50, alla körde verkligen sönder på det minns jag. Nu måste man jobba mer för sina mål, men ändå relativt enkelt då man hittat den rätta melodin.
Senast redigerad av getupnow 2022-04-09 kl. 07:51.
Citera
2022-11-16, 14:38
Medlem
2n00b4Us avatar
Fattar inte varför spelet fortfarande är så dyrt på vissa ställen. Kostar 699:- på Webhallen.
Citera
2022-11-16, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Fattar inte varför spelet fortfarande är så dyrt på vissa ställen. Kostar 699:- på Webhallen.

Då köper man helt enkelt inte från Webhallen. Problem solved! Det kommer alltid finnas butiker som säljer dyrt oavsett.
Citera
2023-01-05, 15:28
Medlem
sebastian_s avatar
Jag blir förvirrad av alla grejer man kan köra. Vad skulle ni börja med om man vill lägga lite tid på det som singelplayer? Att driva sin egen franchise verkar för krångligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in