2022-04-14, 13:26
Bannlyst
Näe! Män ska raka armhålan också. Ser förjävligt ut med ekorrsvansar där.
Citera
2022-04-14, 20:21
Medlem
DrVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Näe! Män ska raka armhålan också. Ser förjävligt ut med ekorrsvansar där.
Att raka helt är ett sånt språng till metrosexualitet. Trimma med en centimeter eller två är mycket är mycket lättare för psyket och håller dig till en gyllene medelväg
Citera
2022-04-14, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrVonAnka
Att raka helt är ett sånt språng till metrosexualitet. Trimma med en centimeter eller två är mycket är mycket lättare för psyket och håller dig till en gyllene medelväg

Gud vilken skör maskulinitet ...
Citera
2022-04-15, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
En sak jag inte riktigt förstår är varför hår i armhålan på kvinnor anses osexigt samtidigt som väldigt få män ens bemödar sig om att ansa sin buske.
Ett förhållningssätt är naturligtvis att bejaka det naturliga men då bör det väl bara åt båda hållen. Att det skulle vara manligt att vara orakat och kvinnligt att vara rakad känns extremt mossigt och 1900-talet isch .

Vad tycker ni andra? Hur skulle exempel vis en man reagera om jag ställde krav på honom att raka sig där?

Vet inte riktigt vart du vill komma. Jag kanske borde ställa en motfråga om korthårigt på tjejer är avtändande?? Eller kvinnor som ser ut som män? Samma typ av fråga enligt mig men då skulle väl fan själv släppas lös och mothugg från kvinnor i mängd om att "Vi måste få se ut hur vi vill" osv osv osv....
Citera
2026-05-09, 12:33
Medlem
Det är väldigt äckligt med hår under armarna på män också. Upplever att problemet med orakade män ökat med åren samtidigt som de rakar könet. Otroligt skevt då det inte är särskilt fräscht med hår under armarna heller.

Gissar på porrinfluenser till att männen slutat sköta håret i armhålorna men tvångsmässigt rakar sig i skrevet.

Läser alltmer om hur män inte klarar av att kvinnor har hår mellan benen.

https://www.expressen.se/livsstil/relationer/maste-jag-halla-tyst--om-mina-preferenser/

Otroligt märkligt med att män upplever att kvinnor med hår mellan benen är ett problem när de själva har tofsar i armhålan och kan ha annan kroppsbehåring som är avtändande.

Skillnaden är att sköta om kroppsbehåringen har med hygien och att hålla sig fräsch. Svettlukt fastnar under armarna och människor har en förmåga att svettas av naturliga skäl. Håret mellan benen signalerar att man är en vuxen person.

Jag har aldrig rakat mig mer än att såklart ansa och hålla nere längden. Pedofilvarning på män som anser att kvinnor med hår mellan benen är sexuellt avtändande. Samtidigt som de som klagar sannolikt inte rakar och sköter om övrig kroppsbehåring såsom att åtminstone regelbundet dra en rakhyvel under armarna.
Citera
2026-05-09, 12:53
Medlem
hippilis avatar
Som kille/man som rakar armhålor, ben, pung, bröst, röven och armar är lika manligt som färga håret, noppa ögonbryn och använda smink med andra ord inte och är fjolligt osäker på sin sexualitet
Citera
2026-05-09, 13:21
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Det är väldigt äckligt med hår under armarna på män också. Upplever att problemet med orakade män ökat med åren samtidigt som de rakar könet. Otroligt skevt då det inte är särskilt fräscht med hår under armarna heller.

Gissar på porrinfluenser till att männen slutat sköta håret i armhålorna men tvångsmässigt rakar sig i skrevet.

Läser alltmer om hur män inte klarar av att kvinnor har hår mellan benen.

https://www.expressen.se/livsstil/relationer/maste-jag-halla-tyst--om-mina-preferenser/

Otroligt märkligt med att män upplever att kvinnor med hår mellan benen är ett problem när de själva har tofsar i armhålan och kan ha annan kroppsbehåring som är avtändande.

Skillnaden är att sköta om kroppsbehåringen har med hygien och att hålla sig fräsch. Svettlukt fastnar under armarna och människor har en förmåga att svettas av naturliga skäl. Håret mellan benen signalerar att man är en vuxen person.

Jag har aldrig rakat mig mer än att såklart ansa och hålla nere längden. Pedofilvarning på män som anser att kvinnor med hår mellan benen är sexuellt avtändande. Samtidigt som de som klagar sannolikt inte rakar och sköter om övrig kroppsbehåring såsom att åtminstone regelbundet dra en rakhyvel under armarna.
Nu är jag personligen inte mycket för helrakat på kvinnor, men jag förstår inte pedofilargumentet. Och jag ser det överallt.

Är det pedofilvarning på en kvinna om hon gillar att sin man är helrakad där nere?

Är det pedofilvarning om en person föredrar att män inte har ansiktsbehåring?

Jag tycker det är lite smått obehagligt när människor hänvisar till en vuxens sexuella attraktion gentemot en annan vuxen som pedofili eller gränsande till pedofili. Det är som att man inte kan se skillnad på en vuxen och ett barn. Och som att man också vill devalvera begreppet.
Citera
2026-05-09, 13:29
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Är hår i armhålan på killar sexigt???

Det kan man väl ha åsikter om, men att som snubbe stå och raka sig under armarna är jävligt feminint, och en tydlig signal att du vill ha en karl på ryggen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in