Det är väldigt äckligt med hår under armarna på män också. Upplever att problemet med orakade män ökat med åren samtidigt som de rakar könet. Otroligt skevt då det inte är särskilt fräscht med hår under armarna heller.
Gissar på porrinfluenser till att männen slutat sköta håret i armhålorna men tvångsmässigt rakar sig i skrevet.
Läser alltmer om hur män inte klarar av att kvinnor har hår mellan benen.
https://www.expressen.se/livsstil/relationer/maste-jag-halla-tyst--om-mina-preferenser/
Otroligt märkligt med att män upplever att kvinnor med hår mellan benen är ett problem när de själva har tofsar i armhålan och kan ha annan kroppsbehåring som är avtändande.
Skillnaden är att sköta om kroppsbehåringen har med hygien och att hålla sig fräsch. Svettlukt fastnar under armarna och människor har en förmåga att svettas av naturliga skäl. Håret mellan benen signalerar att man är en vuxen person.
Jag har aldrig rakat mig mer än att såklart ansa och hålla nere längden. Pedofilvarning på män som anser att kvinnor med hår mellan benen är sexuellt avtändande. Samtidigt som de som klagar sannolikt inte rakar och sköter om övrig kroppsbehåring såsom att åtminstone regelbundet dra en rakhyvel under armarna.