Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-08, 02:05
  #1
Medlem
SkitIbotaniks avatar
Vaknade nu och täcket på den sida hunden sover på är helt blött. Hon ligger i princip på mig så det skulle kanske kunna vara svett!? Hunden är en amstaff well-in her eighties. Men det luktar inte kiss o ser inte ut som kiss. Kan det bara vara dreggel? Jag har i vilket fall vänt på täcket och kommer i största sannolikhet somna dom närmsta två minuterna. Vad är det blöta? Är jag vidrig? Hur hade ni gjort?


(Mod, detta är verkligen ingen troll tråd. Detta händer, jag startade tråd.. Förlåt om du blir sur det är inte meningen jag känner mig bara så ensam i beslutet att ligga kvar i hundkiss - det var heller inte ironiskt)
__________________
Senast redigerad av Allaballawalla 2022-04-08 kl. 08:03. Anledning: Rubrik korrad. /Mod
Citera
2022-04-08, 02:10
  #2
Medlem
Riddarhusets avatar
Kan ha slickat på sig och då kommer det mycket saliv vid sidan av.
Eller slickat på lakanet om det upptäckts något där, t e x gamla spermier eller andra mänskliga kroppsvätskor.
Hunden kan ju ha spytt upp något litet på lakanet och sedan omsorgsfullt slickat upp det.
men kissat i sängen?
Nä det tror jag ej på.
Citera
2022-04-08, 02:17
  #3
Medlem
R5As avatar
Tikars kiss luktar inte, inte min iallafall, har en tik staffe. Kan vara från att hon slickat på tassarna en del.
Citera
2022-04-08, 07:29
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitIbotanik
Vaknade nu och täcket på den sida hunden sover på är helt blött. Hon ligger i princip på mig så det skulle kanske kunna vara svett!? Hunden är en amstaff well-in her eighties. Men det luktar inte kiss o ser inte ut som kiss. Kan det bara vara dreggel? Jag har i vilket fall vänt på täcket och kommer i största sannolikhet somna dom närmsta två minuterna. Vad är det blöta? Är jag vidrig? Hur hade ni gjort?


(Mod, detta är verkligen ingen troll tråd. Detta händer, jag startade tråd.. Förlåt om du blir sur det är inte meningen jag känner mig bara så ensam i beslutet att ligga kvar i hundkiss - det var heller inte ironiskt)

Hon har förmodligen slickat sig på tassarna eller liknande, det blir väldigt blött.
Citera
2022-04-08, 09:10
  #5
Medlem
Timmervargens avatar
Pissa på sig i sömnen och skylla på hunden. Lågt.
Citera
2022-04-08, 09:12
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitIbotanik
Vaknade nu och täcket på den sida hunden sover på är helt blött. Hon ligger i princip på mig så det skulle kanske kunna vara svett!? Hunden är en amstaff well-in her eighties. Men det luktar inte kiss o ser inte ut som kiss. Kan det bara vara dreggel? Jag har i vilket fall vänt på täcket och kommer i största sannolikhet somna dom närmsta två minuterna. Vad är det blöta? Är jag vidrig? Hur hade ni gjort?


(Mod, detta är verkligen ingen troll tråd. Detta händer, jag startade tråd.. Förlåt om du blir sur det är inte meningen jag känner mig bara så ensam i beslutet att ligga kvar i hundkiss - det var heller inte ironiskt)
Tänk om din hund kunde skriva på FB, då skulle en likadan tråd ha startat ifrån dennes sida. "Har matte kissat på mig i sömnen"?

Detta var OT haha, sluta kissa på dig
Citera
2022-04-08, 10:03
  #7
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitIbotanik
Vaknade nu och täcket på den sida hunden sover på är helt blött. Hon ligger i princip på mig så det skulle kanske kunna vara svett!? Hunden är en amstaff well-in her eighties. Men det luktar inte kiss o ser inte ut som kiss. Kan det bara vara dreggel? Jag har i vilket fall vänt på täcket och kommer i största sannolikhet somna dom närmsta två minuterna. Vad är det blöta? Är jag vidrig? Hur hade ni gjort?


(Mod, detta är verkligen ingen troll tråd. Detta händer, jag startade tråd.. Förlåt om du blir sur det är inte meningen jag känner mig bara så ensam i beslutet att ligga kvar i hundkiss - det var heller inte ironiskt)
Tur att du hann posta på Flashback innan du somnade om.

Exakt hur skulle någon på Flashback kunna svara på om det är kiss eller något annat?
Handlar det om svett så är det din egen - eftersom hundar inte svettas på kroppen på det sättet.
Citera
2022-04-08, 13:53
  #8
Medlem
Hunden kanske har gråtit?
Citera
2022-04-08, 13:57
  #9
Medlem
neuron-drones avatar
Inte bra på hundars sjukdomar. Men hade en katt med njursjukdom. Han drack mycket vatten och ibland kunde han läcka om natten. Det kisset var så utspätt att det inte luktade någonting.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback