2022-04-06, 10:08
Bannlyst
GW sa i Nyhetsmorgon i TV4 i morse att majoriteten av alla kvinnomord i nära relationer begås av män med utländsk bakgrund.
Något man aldrig hör feminister prata högt om.
Feminister lr snarare Vänsterfeminister är ju förespråkare för en generös invandring av män från länder där dom har en minst sagt unken kvinnosyn.

Hur kan dessa vidriga falska kvinnor få utrymme och följare när dom i själva verket bidrar till att fler kvinnor blir misshandlade, våldtagna och mördade?
Feminister m.m är verkligen idioter och borde inte få rösta i allmänna val.
Citera
2022-04-06, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
GW sa i Nyhetsmorgon i TV4 i morse

Går det att länka till det?
Citera
2022-04-06, 10:37
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
GW sa i Nyhetsmorgon i TV4 i morse att majoriteten av alla kvinnomord i nära relationer begås av män med utländsk bakgrund.
Feminister lr snarare Vänsterfeminister är ju förespråkare för en generös invandring av män från länder där dom har en minst sagt unken kvinnosyn.

Hur kan dessa vidriga falska kvinnor få utrymme och följare när dom i själva verket bidrar till att fler kvinnor blir misshandlade, våldtagna och mördade?
Säg mig nåt invandrare inte begår i detta land numera....Jag personligen tror enbart GW är arg pga sitt förtal om kurden som dom två bröderna misstogs inledningsvis men fick sedan betalat ut av staten lite pengar, 1 miljon sek var, så nu har GW äntligen vaknat och insett att invandrare är farliga och om man går emot dom då får man problem, därför har GW nu vaknat äntligen.
Senast redigerad av ApanAbdulla 2022-04-06 kl. 10:43.
Citera
2022-04-06, 10:38
Medlem
neuron-drones avatar
Vilka är dessa feminister du talar om? Antagligen bara de på hög nivå som får uttala sig i media. Eller har du ens talat med en femist på gräsrotsnivå? Eller är inte dessa feminister enligt dig?

Min tjejkompis jobbar i en grupp här i stan som syftar till att befria utländska kvinnor från deras mäns våld. Men inte att du läser om det i tidningen.
Citera
2022-04-06, 10:40
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Vilka är dessa feminister du talar om? Antagligen bara de på hög nivå som får uttala sig i media. Eller har du ens talat med en femist på gräsrotsnivå? Eller är inte dessa feminister enligt dig?

Min tjejkompis jobbar i en grupp här i stan som syftar till att befria utländska kvinnor från deras mäns våld. Men inte att du läser om det i tidningen.
Lycka till att befria en muslimsk kvinna från sin man säger jag bara...utan polis och skyddat boende kan din tjej kompis göra nada...
Citera
2022-04-06, 10:47
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Lycka till att befria en muslimsk kvinna från sin man säger jag bara...utan polis och skyddat boende kan din tjej kompis göra nada...

Trist attityd. Du sitter väl hellre på din röv och beklagar dig och njuter lite av våldet.

Jag sa att hon har en grupp, dvs det är inte bara hon, de är många, och de har redan boenden ordnade. Nu tror jag inte att de som behandlas värst kommer bli hjälpta, men de som sitter fast i en arabisk kultur och inte vill det. Det måste inte finnas fysiskt våld. Gruppen hjälper också med ett nytt socialt skyddsnät.

Men jo, folk vet att utländska män inte alltid är trevliga. De lever i en kultur där kvinnan ska foga sig. Det är livsfarligt att släppa in dem i betydande positioner, tänk så många utländska läkare som vägrar hjälpa kvinnor eftersom de anser att de inte är värda det.
Citera
2022-04-06, 10:48
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skeppslag
Går det att länka till det?

Ja det går men som vanligt orkar ingen bry sig.

Länk:
https://www.tv4.se/artikel/4My7uOd5R...ld-mot-kvinnor
Citera
2022-04-06, 11:05
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:

Då går det naturligtvis för en feminist att erkänna att det är utlänningar som är majoriteten av brottslingar: om båda parterna är utländska. Men jag ber dig länka till en enda tjej-grupp i Sverige som vill motverka utländska mäns våld mot svenska kvinnor. Den absolut vanligaste kombinationen som noggrant undviks av en feminist.

Anledningen till att feminister aldrig kommer att klaga på en grupp som Utländska Män är att båda grupperna, Kvinnor och Utlänningar, anses vara minoriteter och det är synd om dem. Om man börjar klaga på den andra gruppen så undergräver man plötsligt hela tanken med Det är synd om kvinnor. Feministens livsluft försvinner.

I övrigt säger GW alltid sanningen baserad på fakta i alla frågor, så lyssna på honom istället för att säga emot honom.
Senast redigerad av WatchItNow 2022-04-06 kl. 11:07.
Citera
2022-04-06, 11:14
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:

Svenska män har ju låtit feministerna härja oemotsagt i årtionden. Då blir det så här. Det har uppfostrats en stor del fullkomligt ansvarslösa kvinnor som anser att det är statens roll att skapa diverse hittepåjobb de kan försörja sig på. Resonemanget är som följer: Om kvinnor gör bra livsval så är det för att de är kvinnor. Om de gör dåliga livsval så är det patriarkatets fel och då ska staten rycka in. Det är också viktigt att poängtera att de flesta produktiva jobben göra av män. Att kvinnor slås ihjäl av män från klankulturer stärker bara myten om patriarkatet. Vad skulle Nina Rung & co vara utan att Abdullah med jämna mellanrum slår ihjäl sin kusinhustru?
Citera
2022-04-06, 11:26
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Då går det naturligtvis för en feminist att erkänna att det är utlänningar som är majoriteten av brottslingar: om båda parterna är utländska. Men jag ber dig länka till en enda tjej-grupp i Sverige som vill motverka utländska mäns våld mot svenska kvinnor. Den absolut vanligaste kombinationen som noggrant undviks av en feminist.

Anledningen till att feminister aldrig kommer att klaga på en grupp som Utländska Män är att båda grupperna, Kvinnor och Utlänningar, anses vara minoriteter och det är synd om dem. Om man börjar klaga på den andra gruppen så undergräver man plötsligt hela tanken med Det är synd om kvinnor. Feministens livsluft försvinner.

I övrigt säger GW alltid sanningen baserad på fakta i alla frågor, så lyssna på honom istället för att säga emot honom.
Kan man klaga på utländska män för att de slår ihjäl utländska kvinnor borde man väl kunna klaga på dem om de slår ihjäl svenska också och det torde göras de gånger det händer.

Att svenska kvinnor mer sällan slås ihjäl av utländska män är att de inte lika ofta är ihop med utländska.
Citera
2022-04-06, 11:27
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Starta en istället för att svennegnälla...
Så du kan inte länka till en enda feministgrupp som arbetar för svenska kvinnor som utsatts för våld av utländska män?...

Nej, vi behöver inte mer gnäll i Sverige. Vi har ju redan feministerna.
Citera
2022-04-06, 11:28
Medlem
neuron-drones avatar
De som inte vill ha feminism vill ju ha det som i arabländerna. Så vad är problemet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in