2022-04-10, 15:41
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaKing
Människor som fartskye kommer alltid försöka hitta anledningar för att påstå att alla invandrare är kriminella. Bara sättet han skriver på tyder klart och tydligt att han är en arg liten rasse.

Nej jag är inte någon arg liten rasse, jag är själv invandrare med en invandrar-familj. Men vad är chansen att oskyldiga blir utlurade och ihjälskjutna?

Är du rädd för att bli det?
Citera
2022-04-10, 15:41
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdenn23
G1ocatores riktiga namn är Gabriel koc 20 år gammal bor i alby

Han har en riktig milf-morsa den där grabben
Citera
2022-04-10, 15:50
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Han har en riktig milf-morsa den där grabben
Bild? Instagram?
Citera
2022-04-21, 15:22
Medlem
G1ocatore häktad enligt hans egna insta story, han skriver också RIP till BO. Någon som vet mer?
Citera
2022-04-21, 22:33
Medlem
Enligt säkra källor har BO misstagits. BO och artisten är vänner men inte tajta.
Citera
2022-04-22, 12:19
Medlem
Jag tror att 23 sitter häktad,
Citera
2022-05-07, 18:29
Medlem
Kan säga att 23 och de ligger bakom mordet på M.
Citera
2022-05-07, 19:40
Medlem
Vad är 23s riktiga namn? Sitter han häktad för detta?
Citera
2022-06-04, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Rätta mig men det finns väl 2 grupperingar i Norsborg? Ett som är nära med Alby/Vårbynätverket och resten av Botkyrka och sedan finns det en annan gruppering som är nära med Västerås/May-nätverket.

Kan det vara så att Mousa som är vän med lokala kriminella blir sedd utomhus i Norsborg av det ”andra gänget” och blir mördad pga sina associationer??

aa exakt det maykil gänget som sköt i norsborg där adriana tyvärr strök med. Det finns två sidor ena VNT andra västerås, VNT styr / styrde(?) Alby och vårby egentligen det är där som har mest makt. Norsborg grabbarna finns många allierade med May och Västerås. Eller om de inte är allierade med May så beefar dom ändå med VNT varför vet jag ej, skärholmen beefade också mycket med VNT dom styr inte där heller.
Citera
2022-06-04, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
aa exakt det maykil gänget som sköt i norsborg där adriana tyvärr strök med. Det finns två sidor ena VNT andra västerås, VNT styr / styrde(?) Alby och vårby egentligen det är där som har mest makt. Norsborg grabbarna finns många allierade med May och Västerås. Eller om de inte är allierade med May så beefar dom ändå med VNT varför vet jag ej, skärholmen beefade också mycket med VNT dom styr inte där heller.

Tänkte samma, men detta mord och skjutningarna förra året i Alby och Fittja, är det samma konflikt dåh?
Citera
2022-06-04, 20:20
Medlem
Citat:
Tänkte samma, men detta mord och skjutningarna förra året i Alby och Fittja, är det samma konflikt dåh?

Detta mord verkar vara may gängets gruppering i vby (rapparen 23) som stört sig på de yngre i norsborg men har ingen aning tyvärr vet bara att g1ocatore dissat 23 som är may men tror inte g1ocatore har något alls att göra med vnt tror bara han dissar andra gangsterrappare i söderort för han vill visa sig mest äkta.
Citera
2022-06-04, 20:21
Medlem
Citat:

Det har vart skjutningar i Alby som folk ur vnt har torskat för, vet inte vilka de krigade mot då kan vart may kan vart andra har ingen aning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in