2022-04-10, 07:27
Medlem
darkSkyes avatar
Jag kan då säga att BO återigen inte är någon ängel, den som har skrivit det i tråden vet inte vad hen pratar om och borde ta en närmare titt ifall du nu påstår att du känner personen.

Man blir inte utlurad och ikapp sprungen sen ihjälskjuten om man är en oskyldig liten blatte unge.

"Som Han Den Hära Skriver."
Citera
2022-04-10, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Jag kan då säga att BO återigen inte är någon ängel, den som har skrivit det i tråden vet inte vad hen pratar om och borde ta en närmare titt ifall du nu påstår att du känner personen.

Man blir inte utlurad och ikapp sprungen sen ihjälskjuten om man är en oskyldig liten blatte unge.

"Som Han Den Hära Skriver."

Ja de klart ingen ska Bara börja jaga dig så där för du har spelat kortlek!
Den som har skrivit att han e ängel säker från hans familj eller nära vän

Detta var personligt eller mycket pengar inblandad
Senast redigerad av Smartapojken 2022-04-10 kl. 09:39.
Citera
2022-04-10, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Ja de klart ingen ska Bara börja jaga dig så där för du har spelat kortlek!
Den som har skrivit att han e ängel säker från hans familj eller nära vän

Detta var personligt eller mycket pengar inblandad
Mest troligt dock handlar det om att han vunnit en större summa på kortspel men de betalningsskyldiga valde fimpa honom istället vilket nog var ett billigare alternativ. Nog inte första gången. Här säger vi case closed.
Citera
2022-04-10, 10:04
Medlem
G1ocatores riktiga namn är Gabriel koc 20 år gammal bor i alby
Citera
2022-04-10, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colombo123
Skulle sälja 5000 . Fälgar i Luleå som fick en somalier att döda en tjej som han anklagade hade snott. Gävle mordet senast var det ett par tusenlappar

Vilket mord i Gävle syftar du på?
Citera
2022-04-10, 11:03
Medlem
Ni vill veta och ni får svar. Men ni sitter och anklagar folk för lögnare. Vi är så pass nära familjen och suttit med föräldrarna och polisen. Så vi vet exakt, så sluta med era fasoner innan ja slutar skriva i denna fucking tråd.
Citera
2022-04-10, 11:28
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeloveOG
Ni vill veta och ni får svar. Men ni sitter och anklagar folk för lögnare. Vi är så pass nära familjen och suttit med föräldrarna och polisen. Så vi vet exakt, så sluta med era fasoner innan ja slutar skriva i denna fucking tråd.

Eftersom du är så pass nära som du påstår, då kan du förklara för oss varför man blir uppringd, utlurad och sen ihjälskjuten?
Inte någon vanlig hederlig Svennebanan eller ens mina hederliga Afghan-grannar skulle bli utsatta för det. Men den här OSKYLDIGA ängeln blir det?

Hur kommer det sig?
Citera
2022-04-10, 11:33
Medlem
Citat:
Eftersom du är så pass nära som du påstår, då kan du förklara för oss varför man blir uppringd, utlurad och sen ihjälskjuten?
Inte någon vanlig hederlig Svennebanan eller ens mina hederliga Afghan-grannar skulle bli utsatta för det. Men den här OSKYLDIGA ängeln blir det?

Hur kommer det sig?

Har du tänkt att det kan röra sig om en tjej kanske? Eller skuld? Är man då kriminell och dålig människa???

Kommer du ihåg roterbro fallet där en man blev uppringd av ett "Bud" när han gick ut så blev han avrättad likt BO här?! Eller du kanske är för ung för att veta det.

Det är skillnad på att vara kriminell och inte kriminell.

Det är inte bara kriminella som blir mördade.

Sen har jag inte sagt att BO var ängel, men han va inte ond heller. Han var jävligt snäll.. så sluta sprida dina falska teorier
Citera
2022-04-10, 11:33
Medlem
Citat:

Hur kommer det sig?

Glömde säga att i rotebro fallet så handlade det om en tjej..
Citera
2022-04-10, 11:37
Medlem
Citat:

Hur kommer det sig?

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes...och-avrattades

Varsågod och läs pajas
Citera
2022-04-10, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldwel
2 dagar innan mordet i Norsborg:

Va BO kanske inblandad på något sätt?
Finns det kopplingar?

03 april 04:06, Skadegörelse, Botkyrka
Okänd gärningsperson har på okänt sätt skadat en husfasad i Norsborg.
Polisens ledningscentral fick flera samtal från Norsborg om att det hade hörts en kraftig smäll. Polisen som var på plats konstaterade att en husfasad var skadat.

Polisen misstänker att den okänd gärningspersonen har tänt eld på ett okänt föremål som sedan har skadat husfasaden. Platsen är avspärrad för att tekniker ska undersöka platsen.

Avsändare
Polisen Stockholms län
Publicerad
03 april 07:57
Det finns ingen koppling. Att BO blivit mördad kom som en chock för många då han inte hade problem med någon. Jag känner honom personligen och jag känner även hans familj. Mycket fin familj som inte förtjänar att förlora sin enda son på detta tragiska sätt.
Citera
2022-04-10, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeloveOG
Har du tänkt att det kan röra sig om en tjej kanske? Eller skuld? Är man då kriminell och dålig människa???

Kommer du ihåg roterbro fallet där en man blev uppringd av ett "Bud" när han gick ut så blev han avrättad likt BO här?! Eller du kanske är för ung för att veta det.

Det är skillnad på att vara kriminell och inte kriminell.

Det är inte bara kriminella som blir mördade.

Sen har jag inte sagt att BO var ängel, men han va inte ond heller. Han var jävligt snäll.. så sluta sprida dina falska teorier

Jag förstår du e nära familjen o så men visa killar inkluderat mig kan spela spelet bra ingen i min familj skulle ens få tanken om mig att jag har gjort onda saker i mina yngre dagar!
Ingen blir jagad för en poker vinst på 5 lax saker kommer komma ändå fram men du kommer ändå necka för dig själv för han har manipulerat dig fint o du låter känslorna styra vi ser inom några veckor va som e sanningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in