2022-04-05, 07:36
Medlem
ApanAbdullas avatar
Socialdemokraternas största vallöfte var att Sverige 2020 ska ha EU:s lägsta arbetslöshet. Där har dom misslyckats, Särskilt utsatta grupper utgör nu 75 procent av arbetslösheten.

Den “feministiska utrikespolitiken” ledde till en diplomatisk kris med Saudiarabien, som slutade med att 57 stater fördömde utrikesminister Margot Wallström även där ett misslyckande.

Vårdköerna har i många fall och i motsats till S löften dubblerats sedan 2014. Andelen som väntat på operation i mer än tre månader har ökat!
Väntetiderna inom barn- och ungdomspsykiatrin är i vissa fall upp till två år
Regeringen har öst pengar över sjukvården, utan att en enda kö blivit kortare.

Utvecklingen i utsatta områden har förvärrats. Det dödliga våldet fortsätter att sköra offer, klanerna fortsätter att öka i antal, explosioner, mord, utpressningar mm, mm. Antalet poliser per invånare har även dom minskat. Migrationspolitiken enligt mig är en katastrof.
Antalet uppklarade brott är mycket lågt man kan nästan mörda vem man vill och komma undan.

Skolresultaten blir allt sämre och fler och fler lärare hotas på sina arbetsplatser samt lämnar sina jobb.

Skatterna har höjts med 60 miljarder, Bostadsbristen är värre än någonsin, studenter har inga bostäder att bo i.

På område efter område har man misslyckats men enligt Aftonbladet fortsätter S öka rekordartat.

Jag ställer mig frågan ljuger Aftonbladet eller är det enbart kriminella och klaner som röstar på S därför dom har stöd?

Jag förstår mig inte på människor, S är inte samma parti som dom en gång var, det känns idag som om dom enbart vill hålla sig kvar vid makten, hur det går för Sverige skiter man i man låtsas som att där inga problem finns.

Så hur kommer det sig att människor röstar på S?
Varför gör man det?

Man låter Magdalena styra S för att man vet att kvinnor ej röstar höger, ett smart och noggrant planerat val, men kommer det hjälpa S?

Kan inte dom låta ett annat parti ta över, vårt land går åt helvete snart.
Senast redigerad av ApanAbdulla 2022-04-05 kl. 07:39.
Citera
2022-04-05, 07:40
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Jag tycker det är trevligt att vara rik som ett troll och ha svarta att arbeta åt mig nästan gratis.
Och allt det utan att få dåligt samvete.
Det ser ut som att jag hjälper någon fast jag inte gör ett skit. Haha
Tack Socialdemokraterna.
Ni har givit mig ett bra liv.
Citera
2022-04-05, 07:40
Medlem
Problemet är att övriga partier är ännu sämre......
Citera
2022-04-05, 07:43
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
Hur menar du, utveckla gärna jag kan faktiskt ta och hålla med dig lite där, men jag som varit en trogen S väljare har insett att det inte går att rösta på dom längre, SD, M samt KD vill ta i med hårdhandskarna enligt dom själva då....Sen om det är röstfiske eller inte vet jag dock inte.

Men utveckla gärna vad du menar med "ännu sämre"
Citera
2022-04-05, 07:43
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Jag tycker det är trevligt att vara rik som ett troll och ha svarta att arbeta åt mig nästan gratis.
Och allt det utan att få dåligt samvete.
Det ser ut som att jag hjälper någon fast jag inte gör ett skit. Haha
Tack Socialdemokraterna.
Ni har givit mig ett bra liv.
Du har ett bra liv men andra människor har det inte tyvärr.
Citera
2022-04-05, 07:44
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Socialdemokraternas största vallöfte var att Sverige 2020 ska ha EU:s lägsta arbetslöshet. Där har dom misslyckats, Särskilt utsatta grupper utgör nu 75 procent av arbetslösheten.

Den “feministiska utrikespolitiken” ledde till en diplomatisk kris med Saudiarabien, som slutade med att 57 stater fördömde utrikesminister Margot Wallström även där ett misslyckande.

Vårdköerna har i många fall och i motsats till S löften dubblerats sedan 2014. Andelen som väntat på operation i mer än tre månader har ökat!

Utvecklingen i utsatta områden har förvärrats. Det dödliga våldet fortsätter att sköra offer, klanerna fortsätter att öka i antal, explosioner, mord, utpressningar mm, mm. Antalet poliser per invånare har även dom minskat. Migrationspolitiken enligt mig är en katastrof.
Antalet uppklarade brott är mycket lågt man kan nästan mörda vem man vill och komma undan.

Skolresultaten blir allt sämre och fler och fler lärare hotas på sina arbetsplatser samt lämnar sina jobb.

Skatterna har höjts med 60 miljarder, Bostadsbristen är värre än någonsin, studenter har inga bostäder att bo i.

På område efter område har man misslyckats men enligt Aftonbladet fortsätter S öka rekordartat.

Jag ställer mig frågan ljuger Aftonbladet eller är det enbart kriminella och klaner som röstar på S därför dom har stöd?

Jag förstår mig inte på människor, S är inte samma parti som dom en gång var, det känns idag som om dom enbart vill hålla sig kvar vid makten, hur det går för Sverige skiter man i man låtsas som att där inga problem finns.

Varför gör man det?

Man låter Magdalena styra S för att man vet att kvinnor ej röstar höger, ett smart och noggrant planerat val, men kommer det hjälpa S?

Många äldre har alltid röstat på S och kommer göra det så länge de lever. De läser nyheterna hos expressen eller aftonbladet och litar på allt som står där utan att forska vidare. Säger expressen att SD inte är att lita på så är det så.

Givetvis läser de också om alla våldsbrott, skjutningar och liknande som invandrarna utför, hur deras pensioner hotas pga att pengarna inte räcker till för invandringen är så stor men där knyter man bara näven i fickan och fortsätter rösta som man alltid gjort.
Citera
2022-04-05, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55

Jag håller med. Det är verkligen illa. Att förklara detta för människor är inte lönt. De flesta tror att politiker kan göra skillnad. Det var längesedan politiker gjorde skillnad.

Jag ska inte rösta
Citera
2022-04-05, 07:45
Bannlyst
Citat:

Varför gör man det?

1. Alla kvinnor röstar rött för annars blir det "segregation" Enligt kvinnor och då kvinnor är ett flockdjur där det viktigaste är gruppen i helhet då kvinnor bara vill duga för alla i gruppen tillskillnad från mannen som inte är lika beroende av att "duga" för gruppen så blir det att kvinnor röstar rött.

Kvinnor röstar rött för att få gratis självkänsla.

2. Rött har väll högre bidrag än dom andra så därför röstar vissa på det.

3. Rött vill att alla ska kramas och älska varandra oavsett hudfärg o kön. De e som sagt ett "självkänslo-parti" för kvinnor...
Citera
2022-04-05, 07:47
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Många äldre har alltid röstat på S och kommer göra det så länge de lever. De läser nyheterna hos expressen eller aftonbladet och litar på allt som står där utan att forska vidare. Säger expressen att SD inte är att lita på så är det så.

Givetvis läser de också om alla våldsbrott, skjutningar och liknande som invandrarna utför, hur deras pensioner hotas pga att pengarna inte räcker till för invandringen är så stor men där knyter man bara näven i fickan och fortsätter rösta som man alltid gjort.
Men äldre borde som i andra länder, älska sitt land och SD enligt mig själv då...Men ja du har nog rätt kan mycket väl vara som du säger.
Citera
Avslutad
För att Svenskar är och förblir idioter.
Citera
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guds.heliga.skrift
1. Alla kvinnor röstar rött för annars blir det "segregation" Enligt kvinnor och då kvinnor är ett flockdjur där det viktigaste är gruppen i helhet då kvinnor bara vill duga för alla i gruppen tillskillnad från mannen som inte är lika beroende av att "duga" för gruppen så blir det att kvinnor röstar rött.

Kvinnor röstar rött för att få gratis självkänsla.

2. Rött har väll högre bidrag än dom andra så därför röstar vissa på det.

3. Rött vill att alla ska kramas och älska varandra oavsett hudfärg o kön. De e som sagt ett "självkänslo-parti" för kvinnor...
Just nu är det enbart kriminella och klanerna som älskar och njuter, resten av oss är förslavade...
Citera
2022-04-05, 07:48
Medlem
Citat:
Hur menar du, utveckla gärna jag kan faktiskt ta och hålla med dig lite där, men jag som varit en trogen S väljare har insett att det inte går att rösta på dom längre, SD, M samt KD vill ta i med hårdhandskarna enligt dom själva då....Sen om det är röstfiske eller inte vet jag dock inte.

Men utveckla gärna vad du menar med "ännu sämre"

Borgarna har styrt förut, blir alltid sämre för gemene man när de styr....

Hade SD och S kunnat samsat hade det varit ett bra allternativ

Röstade SD i förra valet, nu vetesjutton när de sitter i Moderaternas knä

S utan MP är nog att föredra men då nåste MP åka ut

MP har varit sänket i Sverige hela 2000 talet oavsett vem som haft makten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in