• 1
  • 2
2022-04-03, 17:08
Bannlyst
Kan ngon frklara i vilket annat land man har tv kvinnliga komentatorer i en manlig sport? Har man ens 1 endaste i lnder som italien, spanien, grekland, tyskland?

Jag stngde av direkt. Jag stnger ven av om det r 1 kvinnlig kommentator, och byter direkt till arabiska kanaler eftersom jag har iptv
Citera
2022-04-03, 17:11
Bannlyst
Jag fredrar kvinnliga kommentarer eftersom dom har mycket behagligare rster.

Jag drmmer om att fotbolls VM har Lana del rey som kommentator.
Citera
2022-04-03, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yeo

Det handlar mer om agendan, det ser inte ut shr i nt annat land.
Citera
2022-04-03, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4K
Det handlar mer om agendan, det ser inte ut shr i nt annat land.

Sverige r ett fredme som s mnga gnger frr
Citera
2022-04-03, 17:15
Medlem
Jag har bara hrt en kvinnlig kommentator i amerikanska och brittiska sndningar, dr expertkommentatorn d r en manlig gammal spelare/trnare etc. Det funkar nd, inte s att jag mste byta av ren princip.

Aldrig hrt det under italienska eller spanska sndningar. Kollar vldigt sllan p Bundesliga s dr har jag inte tillrckligt bra koll.

Men det blir lite ljligt om ven expertkommentatorn ska vara kvinnlig, man vet att det r ett medvetet val av produktionen fr att provocera. D fr de skylla sig sjlva att folk dissar deras sndningar.
Citera
2022-04-03, 17:17
Bannlyst
Citat:
Sverige r ett fredme som s mnga gnger frr
Ni skmmer ut er sjlva, ni har dlig mentalitet, ni klarar knappt av att bygga bostder, man r inte ett fredme om man med tvng och kvotering vill tvinga in kvinnor i yrken som traditionellt har varit manliga. Bygg, IT, industri, osv.
Citera
2022-04-03, 17:18
Medlem
Citat:
Kan ngon frklara i vilket annat land man har tv kvinnliga komentatorer i en manlig sport? Har man ens 1 endaste i lnder som italien, spanien, grekland, tyskland?

Jag stngde av direkt. Jag stnger ven av om det r 1 kvinnlig kommentator, och byter direkt till arabiska kanaler eftersom jag har iptv

Vilka var de tv kvinnliga som fick dig att stnga av ?
Citera
2022-04-03, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Jag har bara hrt en kvinnlig kommentator i amerikanska och brittiska sndningar, dr expertkommentatorn d r en manlig gammal spelare/trnare etc. Det funkar nd, inte s att jag mste byta av ren princip.

Aldrig hrt det under italienska eller spanska sndningar. Kollar vldigt sllan p Bundesliga s dr har jag inte tillrckligt bra koll.

Men det blir lite ljligt om ven expertkommentatorn ska vara kvinnlig, man vet att det r ett medvetet val av produktionen fr att provocera. D fr de skylla sig sjlva att folk dissar deras sndningar.
Sknt att jag inte r den enda. S jag har rtt nr jag tnker provocera d allts. Jag blir helt jvla flippad i skallen.
Citera
2022-04-03, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Vilka var de tv kvinnliga som fick dig att stnga av ?
Matchen gick p kanal 5. Jag kan inte deras namn, det var mellan Gteborg och Vrnamo, matchen slutade 2-1 till Gteborg.
Citera
2022-04-03, 17:24
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ni skmmer ut er sjlva, ni har dlig mentalitet, ni klarar knappt av att bygga bostder, man r inte ett fredme om man med tvng och kvotering vill tvinga in kvinnor i yrken som traditionellt har varit manliga. Bygg, IT, industri, osv.
Varfr ska vi ha dessa mn verallt i sina vita strumpor och sandaler? Mn r estetiskt fula och grova. Har du hrt den dr jvla Niklas Holmberg? Lter som han skiter p sig nr ngon nrmar sig ett straffomrde.
Va fan har bostadsbyggande med kommentatorer att gra frresten?
Citera
2022-04-03, 17:36
Medlem
Citat:

Kompetens och intressanta vinklar slr alla gnger en behaglig rst, Erik Niva r bra exempel p detta.

Sjlv bryr jag mig inte om vilket kn en kommentator hr s lnge kommenterandet prglas av kvalitet.
Citera
2022-04-03, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Kompetens och intressanta vinklar slr alla gnger en behaglig rst, Erik Niva r bra exempel p detta.

Sjlv bryr jag mig inte om vilket kn en kommentator hr s lnge kommenterandet prglas av kvalitet.

Finns ingen anledning att kommentera fotboll verhuvudtaget eftersom man har egna gon att se med, ingen saknar ju kommentering nr dom ser fotboll live s varfr skulle man behva det framfr tv-apparaten?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in