2025-01-27, 07:25
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsbygden
Letar efter tråden om mordet i augusti, 2012, på affärsmannen Kjell.
Har sökt.

Lyssnar på P1-dokumentären om fallet nu.
https://www.sverigesradio.se/avsnitt...-p1-dokumentar
(FB) Kalmar: 62-åriga Göran Lundblad försvunnen 31 aug 2012 (hittad mördad)
Citera
2025-01-27, 20:00
Medlem
Landsbygdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
(FB) Kalmar: 62-åriga Göran Lundblad försvunnen 31 aug 2012 (hittad mördad)
Tack!
Citera
2025-01-27, 20:23
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsbygden
Tack!
Säg till om du vill ha FUP. 👍🏻
Citera
2025-01-27, 22:35
Medlem
Måtte någon förstå vilket fall jag menar! Har letat förgäves halva kvällen efter ett fall, tror bestämt det var i fjol, där en mor hade ihjäl både sig själv och en liten flicka runt året gammal. De hittades avlidna i en bil. En tid tidigare hade deras hus brunnit ned, och om jag inte missminner mig dog kvinnans make och deras äldre barn i branden. Kan bilen med den avlidna kvinnan och barnet till och med ha hittats vid ruinerna av det nedbrunna huset?

Har till och med frågat ai-chatten med den knapphändiga information jag har. Den dåren fick det till mordet på Lisa Holm. Har jag inbillat mig att detta hänt? Är nämligen helt hundra på att jag intensivt följt en tråd om fallet, tror man kom fram till att makarna höll på med någon form av finsnickeri och kvinnans Instagram konto länkades i tråden. Någon som tycker sig förstå vilket fall jag surrar om?
Citera
2025-01-27, 22:47
Medlem
rigbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtepaloftet
Måtte någon förstå vilket fall jag menar! Har letat förgäves halva kvällen efter ett fall, tror bestämt det var i fjol, där en mor hade ihjäl både sig själv och en liten flicka runt året gammal. De hittades avlidna i en bil. En tid tidigare hade deras hus brunnit ned, och om jag inte missminner mig dog kvinnans make och deras äldre barn i branden. Kan bilen med den avlidna kvinnan och barnet till och med ha hittats vid ruinerna av det nedbrunna huset?

Har till och med frågat ai-chatten med den knapphändiga information jag har. Den dåren fick det till mordet på Lisa Holm. Har jag inbillat mig att detta hänt? Är nämligen helt hundra på att jag intensivt följt en tråd om fallet, tror man kom fram till att makarna höll på med någon form av finsnickeri och kvinnans Instagram konto länkades i tråden. Någon som tycker sig förstå vilket fall jag surrar om?
(FB) Mordet på Rosie, 1 år, Kilsmo (2024-06-20)
(FB) Villabrand utanför Örebro – 3 döda (2024-03-24)
Senast redigerad av rigbo 2025-01-27 kl. 22:50.
Citera
2025-01-27, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rigbo
(FB) Mordet på Rosie, 1 år, Kilsmo (2024-06-20)
(FB) Villabrand utanför Örebro – 3 döda (2024-03-24)

Din jäkla stjärna! Tack och bock.
Citera
2025-02-01, 08:29
Medlem
-GGs avatar
Jag letar efter två trådar:

1. Mannen som tog kål på hela sin familj i Göteborg. Utländsk man som jobbade som spårvagnsförare.

2. Två utlänningar från ett afrikanskt land som bodde någonstans i norra Sverige, där mannen mördade hustrun och sedan hoppade från balkongen och dog (om jag minns rätt). De hade medverkat i ett reportage och framställdes där som en solskenshistoria med eget företag.
Citera
2025-02-01, 09:32
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Jag letar efter två trådar:

1. Mannen som tog kål på hela sin familj i Göteborg. Utländsk man som jobbade som spårvagnsförare.

2. Två utlänningar från ett afrikanskt land som bodde någonstans i norra Sverige, där mannen mördade hustrun och sedan hoppade från balkongen och dog (om jag minns rätt). De hade medverkat i ett reportage och framställdes där som en solskenshistoria med eget företag.
1.
tråd:
(FB) Misstänkt trippelmord i lägenhet, Västra Frölunda Göteborg 2/9 2018
Citera
2025-02-01, 10:14
Medlem
kristofferGs avatar
Det här brottet: https:. https://www.trelleborgsallehanda.se/...-for-valdtakt/
Citera
2025-02-01, 11:39
Medlem
Letar efter en våldtäkt. Handlar om två män och en kvinna. Polisen sa det var det värsta som sett. Stora hårbollar bortrivna etc.
Det är ett aktuellt kriminal fall. Ganska nytt, men hittar inte:
Citera
2025-02-01, 13:15
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Letar efter en våldtäkt. Handlar om två män och en kvinna. Polisen sa det var det värsta som sett. Stora hårbollar bortrivna etc.
Det är ett aktuellt kriminal fall. Ganska nytt, men hittar inte:
Denna? (FB) Chaufför gripen för grov våldtäkt i Kalmar (2024-10-22)
Citera
2025-02-01, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Denna? (FB) Chaufför gripen för grov våldtäkt i Kalmar (2024-10-22)

Jo precis tack så mycket. Vilket jävla svin. Han borde typ avrättas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in