2023-01-26, 12:42
Medlem
Hon som är hans kusin är ju där nu hos dem.
Melinas syster var ju där också ett tag och barnvaktade lite.

Alltså senaste videon. När hon börjar prata om sitt mående och skorpioner hit och dit osv osv. VARFÖR måste han trycka upp kameran i hennes ansikte samt göra henne till åtlöje ”får du rinnig avföring”. Man bara????? Det är inte content nånstans att ens berätta det? Visst dom är väldigt öppna med hemorrojder osv, Melina har varit det.
Men han kan väl sätta sig och prata om sin bakgrund istället? Varför dom flyttar och så hela tiden?
Dom tjänar nog in mer cash på en sån video än att hon får kameran upptryckt i ansiktet eller ner i tuttarna!
Citera
2023-01-26, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Funderade kring hur de gör med beställningar som kommer in till deras butik? Blir svårt att skicka från utlandet? Men det är någon annan tjej som de har butiken tillsammans med va? Är det hos henne lagret är?

Jag är rätt säker på att det är Sandra som Melina har webshopen ihop med som sköter alla beställningar. Det är även Sandra som skriver alla instagram och blogginlägg till Rekohyllan. Hon är gift med Martin som Solomon har podden "Lejontimmen" ihop med.
Citera
2023-01-26, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fletchertime
Hon som är hans kusin är ju där nu hos dem.
Melinas syster var ju där också ett tag och barnvaktade lite.

Alltså senaste videon. När hon börjar prata om sitt mående och skorpioner hit och dit osv osv. VARFÖR måste han trycka upp kameran i hennes ansikte samt göra henne till åtlöje ”får du rinnig avföring”. Man bara????? Det är inte content nånstans att ens berätta det? Visst dom är väldigt öppna med hemorrojder osv, Melina har varit det.
Men han kan väl sätta sig och prata om sin bakgrund istället? Varför dom flyttar och så hela tiden?
Dom tjänar nog in mer cash på en sån video än att hon får kameran upptryckt i ansiktet eller ner i tuttarna!
Dessutom handlar allt om clickbait på deras kanal. Man tar dem inte seriöst då.

Hon har fett små bröst på riktigt. Såg en gammal video från en annan kanal och de var knappt existerande.
Senast redigerad av Roxic 2023-01-26 kl. 16:25.
Citera
2023-01-26, 16:33
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Dessutom handlar allt om clickbait på deras kanal. Man tar dem inte seriöst då.

Hon har fett små bröst på riktigt. Såg en gammal video från en annan kanal och de var knappt existerande.
M har helt normala bröst.
Folk måste sluta tro att opererade och porr bröst är det normala, dem är fejk.
Ms bröst är helt normala. Bröst ser ut så när man är smal och inte har fejkade bröst.
Citera
2023-01-26, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
M har helt normala bröst.
Folk måste sluta tro att opererade och porr bröst är det normala, dem är fejk.
Ms bröst är helt normala. Bröst ser ut så när man är smal och inte har fejkade bröst.
Då kan jag verkligen kontra med att Folk måste sluta tro att man har opererade bröst när man inte har små bröst!!! Får själv väldigt mycket blickar från ffa medelålders kvinnor som skriker avsmak rakt igenom. Väldigt ouppskattat från mig för Jag har INTE opererat dem.

Jag såg en gammal video med Melina och hennes bröst var SMÅ. Jag pratar inte om hur hennes bröst ser ut nu (hon ammar).
Senast redigerad av Roxic 2023-01-26 kl. 19:59.
Citera
2023-01-26, 21:57
Medlem
Wooqiprwos avatar
Fan vad flummig senaste videon var. Melina pratar om att hon mår dåligt en gång i månaden för att hon är skorpion och har en rebirth-grej och att de först blir en örn och sedan en fågel Fenix bla bla bla och Solomon frågar "have you been smoking the weed without me?"

Solomon zoomar in Melinas rattar och en gång visades en mjölksprängd tutte utan att vara speciellt bra blurrad. Dock tror jag inte hon bryr sig för då skulle hon skyla sig och säga till.
Citera
2023-01-26, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Fan vad flummig senaste videon var. Melina pratar om att hon mår dåligt en gång i månaden för att hon är skorpion och har en rebirth-grej och att de först blir en örn och sedan en fågel Fenix bla bla bla och Solomon frågar "have you been smoking the weed without me?"

Solomon zoomar in Melinas rattar och en gång visades en mjölksprängd tutte utan att vara speciellt bra blurrad. Dock tror jag inte hon bryr sig för då skulle hon skyla sig och säga till.

Dessutom så visade de nu att Solomons pappa Tomas var där hos dem, plus betalade deras krukor och växter.. Alltså de bor gratis tillsammans med dem.
Citera
2023-01-27, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fletchertime
Dessutom så visade de nu att Solomons pappa Tomas var där hos dem, plus betalade deras krukor och växter.. Alltså de bor gratis tillsammans med dem.
Melina sa att det var Solomons föräldrar som betalade hyran.
Citera
2023-01-27, 11:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Då kan jag verkligen kontra med att Folk måste sluta tro att man har opererade bröst när man inte har små bröst!!! Får själv väldigt mycket blickar från ffa medelålders kvinnor som skriker avsmak rakt igenom. Väldigt ouppskattat från mig för Jag har INTE opererat dem.

Jag såg en gammal video med Melina och hennes bröst var SMÅ. Jag pratar inte om hur hennes bröst ser ut nu (hon ammar).
Eftersom du verkar se negativt på kvinnor med små bröst så kanske det inte är dina bröst utan din attityd till andra människor som får folk att reagerar på dig?
Citera
2023-01-27, 11:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Eftersom du verkar se negativt på kvinnor med små bröst så kanske det inte är dina bröst utan din attityd till andra människor som får folk att reagerar på dig?
Haha nej, jag pratar om när jag går till ICA liksom…

Jag menar bara att de använder hennes mjölkstunna bröst som clickbait.

Men det är faktiskt sant att jag blir förbannad på att folk ska tycka det är så ”olämpligt” bara för att man inte har små bröst. Jag ska väl få ha på min linne på sommaren om jag vill liksom?! Massa negativa blickar, och jag har varit med om mycket jobbigt också när jag gick i skolan pga mina bröst. Såg att Therese Lindgren hade fått en sådan där negativ kommentar som jag också brukar få. Hon har inte gjort något med sina bröst?!
Senast redigerad av Roxic 2023-01-27 kl. 11:56.
Citera
2023-01-27, 19:11
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Haha nej, jag pratar om när jag går till ICA liksom…

Jag menar bara att de använder hennes mjölkstunna bröst som clickbait.

Men det är faktiskt sant att jag blir förbannad på att folk ska tycka det är så ”olämpligt” bara för att man inte har små bröst. Jag ska väl få ha på min linne på sommaren om jag vill liksom?! Massa negativa blickar, och jag har varit med om mycket jobbigt också när jag gick i skolan pga mina bröst. Såg att Therese Lindgren hade fått en sådan där negativ kommentar som jag också brukar få. Hon har inte gjort något med sina bröst?!
Båda Therese och Melina använder sina bröst som clickbait på sina videos.

Jag får också blickar på mig när jag inte "täcker" min kropp. Men vem fan bryr sig om vad främlingar tycker? klä dig i vad du gillar och skit i vad främlingar på ica tycker.
Citera
2023-02-02, 22:21
Medlem
Wooqiprwos avatar
Känns något onödigt att skada sig på en otymplig glaskanna på grund av att man inte kan dricka vatten från en plastflaska Ibland går dessa människor till överdrift....

Och tänk om man själv hade tid till att åka tre timmar för att hämta vatten.
Senast redigerad av Wooqiprwo 2023-02-02 kl. 22:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in