2022-10-31, 21:31
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Solomon har inte blivit utsatt för regelbundna övergrepp utan så vitt jag vet så hände detta bara en gng, där Moas baktanke var att sätta käppar i hjulen för hans & Melinas relation.

Enligt den info som jag har fått ta del av så var det Moa som sexuellt manipulerade Solomon genom att oralt stimulera honom i ett svagt ögonblick då han led av ekonomisk & mental uppgivenhet.

Att Solomon blev mentalt misshandlad av sin ex-flickvän är väl egentligen inte ngn hemlighet. Att höra.hur dålig far man är gng på gng är ganska demoraliserande liksom. Därför inte konstigt att han till slut fick nog.

Vem som helst kan utsättas för våld i nära relationer. Spelar ingen roll hur som stor & macho du är. Psykiskt våld är betydligt vanligare än fysiskt & det är i väldigt många fall män som är offer. (Läs "När mardrömmen blir sann" av Glenn Forrestgate).

Förståelse är vad denna tråd behöver. Förståelse, vän.
Dessa lögner och denna osanna historia har vi redan motbevisat och hanterat i tråden ett flertal gånger. Läser man min och Ostervallas diskussion kring det så inser man snabbt att det inte stämmer.
Citera
2022-10-31, 21:38
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Dessa lögner och denna osanna historia har vi redan motbevisat och hanterat i tråden ett flertal gånger. Läser man min och Ostervallas diskussion kring det så inser man snabbt att det inte stämmer.

Vad du väljer att tro på är ganska oväsentligt. Du har inte lyckats motbevisa ngt öht utan det handlar snarare om vad du väljer att tro på.

Du finner ingen verifierad sanning i tråden. Däremot kan du välja vad du vill tro på. Stor skillnad, vän.

Enligt den info som jag tagit del av så stämmer det jag tidigare förmedlat. Försök vara objektiv i din bedömning så kommer även du kanske att se hur Moa med manipulation & diverse mindgames försökte slå slint mellan Solomon & Melina.

Don't shoot the.messenger.
Citera
2022-11-01, 00:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Vad du väljer att tro på är ganska oväsentligt. Du har inte lyckats motbevisa ngt öht utan det handlar snarare om vad du väljer att tro på.

Du finner ingen verifierad sanning i tråden. Däremot kan du välja vad du vill tro på. Stor skillnad, vän.

Enligt den info som jag tagit del av så stämmer det jag tidigare förmedlat. Försök vara objektiv i din bedömning så kommer även du kanske att se hur Moa med manipulation & diverse mindgames försökte slå slint mellan Solomon & Melina.

Don't shoot the.messenger.
Och enligt den info som jag tagit del av är S en kvinnomisshandlade idiot som är sexuellt attraherad av Moa, och har varit det länge. Och blir riktigt förolämpad när hon nekar hans sexuella inviter. Därför han tog sitt pick och pack och åkte därifrån i en rasande fart, för han klarade inte av att någon inte gjorde som han ville. Kommer från säkra källor. Tids nog kommer dessa källor våga gå ut med allt och bevisa vilken lögnare du är Adonis.
Citera
2022-11-01, 08:34
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Och enligt den info som jag tagit del av är S en kvinnomisshandlade idiot som är sexuellt attraherad av Moa, och har varit det länge. Och blir riktigt förolämpad när hon nekar hans sexuella inviter. Därför han tog sitt pick och pack och åkte därifrån i en rasande fart, för han klarade inte av att någon inte gjorde som han ville. Kommer från säkra källor. Tids nog kommer dessa källor våga gå ut med allt och bevisa vilken lögnare du är Adonis.

Jag är ingen lögnare utan har endast den otacksamma rollen som budbärare.

Den som står för lögnerna här är du, då du låter dig förblindas av den eviga lögnen att en kvinna aldrig kan vara förövare.

Moa Murderess har med sina manipulativa handlingar bevisat att hon uppenbarligen inte klarar av att leva under samma tak som en (upptagen) man utan att med samvetslös lust förföra & intrigera.

Ganska uppenbart, iaf för mig, utifrån den info som finns att Solomon & Melina endast var offer & att rädslan (för Moa, olämplig miljö, trasig ekonomi, brist på harmoni etc) var bidragande orsak till flykt.

Vi får väl helt enkelt se vem som har rätt i slutändan. Just nu handlar det om vad du väljer att tro på, inte vad som är verifierad sanning.

Även om den info som jag har tillgång till har vissa frågetecken så är den betydligt mer nära sanning än vad dina egna antaganden (...& önsketänkanden) är. Truth of today.
Citera
2022-11-01, 09:00
Medlem
ostervallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Hahaha du är fan rolig!
Det där var ett sätt för mig att markera hur paranoida och psykiskt sjuka ni är i denna tråd. Det ville jag markera genom att leka er lek där jag är Solomon eller nån vän till honom. vilket jag sen var helt ärlig med att det bara var ett "experiment".
Men det har du på nått sätt lyckas vrida i ditt huvud till nått helt annat.. OMG! Min "lek/test" blev som nån typ av bevis för dig. Dessutom för nått som ingen bryr sig om förutom du och tarmstuvning. Det här är ingen Moa tråd.. Och att hon trånade efter Solomon kunde alla se, även de värsta i denna sjuka tråd. Moa ville så gärna att Solomon skulle vara hennes pojkvän istället för Melinas, det var det många som la märke till.
Detta måste fan vara bland det mörkaste trådarna i flacshback.. Och det säger mycket med tanke på alla hat som finns på denna sida..
Så otroligt intressant att se hur sjukt provocerade ni är av att Solomon finns! Vad fan är grejen liksom?
Ni mår verkligen inte bra!
Senast redigerad av ostervalla 2022-11-01 kl. 09:31.
Citera
2022-11-01, 09:31
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Solomon har inte blivit utsatt för regelbundna övergrepp utan så vitt jag vet så hände detta bara en gng, där Moas baktanke var att sätta käppar i hjulen för hans & Melinas relation.

Enligt den info som jag har fått ta del av så var det Moa som sexuellt manipulerade Solomon genom att oralt stimulera honom i ett svagt ögonblick då han led av ekonomisk & mental uppgivenhet.

Att Solomon blev mentalt misshandlad av sin ex-flickvän är väl egentligen inte ngn hemlighet. Att höra.hur dålig far man är gng på gng är ganska demoraliserande liksom. Därför inte konstigt att han till slut fick nog.

Vem som helst kan utsättas för våld i nära relationer. Spelar ingen roll hur stor, stark & macho du är, bror. Psykiskt våld är betydligt vanligare än fysiskt & det är i väldigt många fall män som är offer. (Läs "När mardrömmen blev sann" av Glenn Forrestgate).

Förståelse är vad denna tråd behöver. Förståelse, vän.

Det här är ju bara copy-paste på alla dina inlägg du skrivit i tråden och du har inte belägg för någonting av det du skriver.

Om du är "the messenger" kan du ju avslöja vems budbärare du är? Då har vi en källa åtminstone. Fram tills dess kommer jag tro på det som är offentligt och det man kan se i deras videos.

Citat:
Ursprungligen postat av ostervalla
Hahaha du är fan rolig!
Det där var ett sätt för mig att markera hur paranoida och psykiskt sjuka ni är i denna tråd. Det ville jag markera genom att leka er lek där jag är Solomon eller nån vän till honom. vilket jag sen var helt ärlig med att det bara var ett "experiment".
Men det har du på nått sätt lyckas vrida i ditt huvud till nått helt annat.. OMG! Min "lek/test" blev som nån typ av bevis för dig. Dessutom för nått som ingen bryr sig om förutom du och tarmstuvning. Det här är ingen Moa tråd.. Och att hon trånade efter Solomon kunde alla se, även de värsta i denna sjuka tråd.
Detta måste fan vara bland det mörkaste trådarna i flacshback.. Och det säger mycket med tanke på alla hat som finns på denna sida..
Så otroligt intressant att se hur sjukt provocerade ni är av att Solomon finns! Vad fan är grejen liksom?
Ni mår verkligen inte bra!

Och man mår bra när man spelar roller på nätet menar du? Herregud....
Citera
2022-11-01, 09:33
Medlem
ostervallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Det här är ju bara copy-paste på alla dina inlägg du skrivit i tråden och du har inte belägg för någonting av det du skriver.

Om du är "the messenger" kan du ju avslöja vems budbärare du är? Då har vi en källa åtminstone. Fram tills dess kommer jag tro på det som är offentligt och det man kan se i deras videos.

Fokusera på dig själv. Din besatthet av Solomon är inte friskt.
Citera
2022-11-01, 09:44
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostervalla
Fokusera på dig själv. Din besatthet av Solomon är inte friskt.

Är verkligen inte besatt, vill bara att fokus ligger rätt i den här tråden då det finns vissa som vill skifta fokus till trams och osanningar hela tiden.
Citera
2022-11-01, 10:44
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:

Nu blir du som vanligt aggressiv & går i försvarsställning.

Min källa är autentisk men jag är bunden till mitt löfte att inte avslöja personen. Inget konstigt med detta.

Du väljer självklart att tro på det som passar dig men kom då ihåg att det du felaktigt hävdar vara verifierad sanning endast är din tolkning av det som förmedlas.

Din besatthet av att förtala Solomon är inte sund, vän. Inte heller är din besatthet & madonnaförklarande av Moa är sund. Därför gör du oxå enkelspåriga tolkningar som endast gynnar din uppfattning av det som förmedlas. Försök istället vara lite objektiv i din analys & tolkning av Solomon & Melina. Diskussionen blir mer konstruktiv då.

För det är väl det du vill att diskussionen skall vara, eller?

Vill du enbart förlöjliga & förtala så finns det säkert ngn evighetstråd på Laidback du kan joina. Det här är nämligen inte enbart din tråd, vän. Den tillhör alla oavsett åsikt & analys.

Din första instinkt är nu givetvis att i vanlig ordning okynnesrapportera detta inlägg som "trams- & offtopic", precis som ett inställsamt & fegt litet barn i dennes relation med sin fröken, istället för att själv ta tjuren vid hornen.
Senast redigerad av Adonis. 2022-11-01 kl. 10:48.
Citera
2022-11-01, 11:01
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Är verkligen inte besatt, vill bara att fokus ligger rätt i den här tråden då det finns vissa som vill skifta fokus till trams och osanningar hela tiden.

Så det är alltså DU som hyser vetorätt & bestämmer vilket fokus som tråden ska ha?

Så det är alltså DU som avgör vad som är trams & osanningar i tråden?

Du är ta mig fan mer sjukare & besatt än vad jag först trodde, vän. Det här är INTE sunt.

Tråden bör väl ändå vara objektiv i sak? Hur hade du tänkt att den skulle vara det ifall DU väljer "fokus" samt avgör vad som är "osanningar" & av dig själv utpekat som "trams"?

Hur ska "sanningen" förmedlas om Solomon & Melina när "fokus" endast ligger på det negativa?

Okynnesrapportering är förmodligen att vänta.
Citera
2022-11-01, 11:14
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Nu blir du som vanligt aggressiv & går i försvarsställning.

Min källa är autentisk men jag är bunden till mitt löfte att inte avslöja personen. Inget konstigt med detta.

Du väljer självklart att tro på det som passar dig men kom då ihåg att det du felaktigt hävdar vara verifierad sanning endast är din tolkning av det som förmedlas.

Din besatthet av att förtala Solomon är inte sund, vän. Inte heller är din besatthet & madonnaförklarande av Moa är sund. Därför gör du oxå enkelspåriga tolkningar som endast gynnar din uppfattning av det som förmedlas. Försök istället vara lite objektiv i din analys & tolkning av Solomon & Melina. Diskussionen blir mer konstruktiv då.

För det är väl det du vill att diskussionen skall vara, eller?

Vill du enbart förlöjliga & förtala så finns det säkert ngn evighetstråd på Laidback du kan joina. Det här är nämligen inte enbart din tråd, vän. Den tillhör alla oavsett åsikt & analys.

Din första instinkt är nu givetvis att i vanlig ordning okynnesrapportera detta inlägg som "trams- & offtopic", precis som ett inställsamt & fegt litet barn i dennes relation med sin fröken, istället för att själv ta tjuren vid hornen.

Citat:
Så det är alltså DU som hyser vetorätt & bestämmer vilket fokus som tråden ska ha?

Så det är alltså DU som avgör vad som är trams & osanningar i tråden?

Du är ta mig fan mer sjukare & besatt än vad jag först trodde, vän. Det här är INTE sunt.

Tråden bör väl ändå vara objektiv i sak? Hur hade du tänkt att den skulle vara det ifall DU väljer "fokus" samt avgör vad som är "osanningar" & av dig själv utpekat som "trams"?

Hur ska "sanningen" förmedlas om Solomon & Melina när "fokus" endast ligger på det negativa?

Okynnesrapportering är förmodligen att vänta.

Herregud vart ska man börja. Jag bestämmer inte vad fokus ska vara först och främst. Däremot så finns det inga som helst belägg för att Moa skulle manipulerat Solomon sexuellt och därför anser jag det vara trams och off-topic. Du mfl skulle lika gärna kunna hitta på att ni har en källa på det.

Det jag diskuterar är S offentliga domar och det jag ser i deras videor eftersom det är det man kan gå på. Om man nu inte har inside-information, men kan man inte på något sätt bekräfta detta så tas det ju för trams och osanningar. Är det så svårt att förstå?

Släng upp en blurrafd screenshot från en konversation eller vad som helst som bekräftar det du skriver. Det finns som sagt inga bevis på att Moa har manipulerat och tvingat sig på S.

Och varför skulle det vara just jag som anmäler dina inlägg? Tror inte jag är ensam om att tycka det är trams och off-topic.

Sen är jag varken aggressiv eller går till försvar. Det verkar dock vara du som blir butthurt när jag spräcker hål på dina argument gång på gång.

Vad tänker du angående förtal av Moa? Det du påstår om henne får henne inte att framstå i speciellt god dager.

En sista fråga. Vem är mest objektiv. Den som diskuterar de kort som finns på bordet eller den som klänger sig fast vid totalt obekräftade fakta?
Senast redigerad av Wooqiprwo 2022-11-01 kl. 11:21.
Citera
2022-11-01, 11:16
Medlem
Wooqiprwos avatar
Är det någon som sett CHRIPPAS senaste video som till viss del verkar handla om familjen? Kommer det fram något nytt? Orkar inte kolla för tillfället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in