2022-03-29, 14:30
Avslutad
Är 26 år, singel och fortfarande oskuld. Har under den största delen av mitt liv aldrig riktigt bryt mig om tjejer eller sex men har på senare år tänkt på att det börjar bli dags men vill ta den lätta vägen dvs prostitution. Är i nuläget helt ointresserad av att inleda en relation vilket helt och hållet beror på att dagens kvinnor är väldigt osympatiska och kalla gentemot män utan status eller låg social skills. Och tycker det känns ovärdigt att ödsla tid på att "bygga upp" mig själv för att sedan kanske få en flickvän som ändå kommer att vara otrogen förr eller senare för let's face it det beteendet ligger i deras gener.

Så ja min ända riktiga prioritet idag är att bli av med oskulden även om det innebar att köpa sex. Men som sagt är helt ny i den världen och behöver vägledning till hur jag går till väga och även hur mycket det kan förväntas att kosta.
Citera
2022-03-29, 14:35
Medlem
dengamleDs avatar
Läs på i trådarna här och bilda dig en uppfattning om vad det finns för utbud.
Sök upp en eskort via någon av sidorna du fått via din research på FB.
Välj en helsvensk tjej som har en välskriven annons och som har goda omdömen här och gärna även på annonssidan.

Köp dig nu en billg kontantkortstelefon, betala KONTANT.

Kontakta din eskort på det sätt hon vil bli kontaktad på skriv utförligt och trevligt, förklara att du är oerfaren och vill ha hjälp att komma igång med sexlivet.
Bestäm tid och plats och allt annat praktiskt.

Boka 2 timmar så har du gott om tid att det blir ordentligt gjort.
Räkna med 5000 tusen spänn på ett ungefär, är det billigare än så så är det inte rätt tjej för en nybörjare.

Duscha och raka dig, ansa paketet, klä dig lite lagom fint och ha kul och njut när ni väl ses
Citera
2022-03-29, 14:35
Medlem
Åk till Danmark. Lagligt och båda två är med på det. Citygirls.
Citera
2022-03-29, 14:37
Medlem
SkoterFreaks avatar
Amsterdam för allra bäst upplevelse, sen kan du avsluta kvällen med en fet joint och ha 0 paranoia
Citera
2022-03-29, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erubatos
Är 26 år, singel och fortfarande oskuld. Har under den största delen av mitt liv aldrig riktigt bryt mig om tjejer eller sex men har på senare år tänkt på att det börjar bli dags men vill ta den lätta vägen dvs prostitution. Är i nuläget helt ointresserad av att inleda en relation vilket helt och hållet beror på att dagens kvinnor är väldigt osympatiska och kalla gentemot män utan status eller låg social skills. Och tycker det känns ovärdigt att ödsla tid på att "bygga upp" mig själv för att sedan kanske få en flickvän som ändå kommer att vara otrogen förr eller senare för let's face it det beteendet ligger i deras gener.

Så ja min ända riktiga prioritet idag är att bli av med oskulden även om det innebar att köpa sex. Men som sagt är helt ny i den världen och behöver vägledning till hur jag går till väga och även hur mycket det kan förväntas att kosta.
Du kan förvänta dig att det kommer kosta dig ca 2-3000kr, beror på om ni träffas på hotell eller inte. Men det finns hemsidor för dig om du bor i större städer!

Kan ge dig en hint, kan självklart inte skriva hela namnet här. RE.
Citera
2022-03-29, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Läs på i trådarna här och bilda dig en uppfattning om vad det finns för utbud.

Boka 2 timmar så har du gott om tid att det blir ordentligt gjort.
Räkna med 5000 tusen spänn på ett ungefär, är det billigare än så så är det inte rätt tjej för en nybörjare.

haha han är oskuld vadå ska han komma 50 gr eller. bara googla så hittar du vad du letar inget att skämmas för.
Citera
2022-03-29, 14:54
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Åk till Danmark. Lagligt och båda två är med på det. Citygirls.

Där har vi det. Inte bara lagligt utan dessutom är det skattat och momsat i Danmark, du köper sex helt vitt och godkänt där. Bara gå in på hemsidan så finns hela menyn med respektive flicka tillgänglig. Åk till Helsingborg, ta färjan över till Helsingör, 59kr kostar färjan om du reser till fots, färjetrippen tar ca 20 minuter. Stanna någon timme i Helsingör, spruta och tacka och betala tjejen, ta färjan tillbaka, klart. Så är oskulden borta på någon timme från det att du klivit på båten till det att du är tillbaka i det feminazistiska helvetet igen.
Citera
2022-03-29, 15:08
Medlem
dodcoviddods avatar
Börja med en thai-runk-massage och se om det är nåt för dig. Har du tur kan de erbjuda sex.

Du får vara försiktig för att polisen lägger sjukligt mycket resurser på sexköp.

Googla international sex guide och sök dig till Sweden, där bör du hitta det du söker.
Citera
2022-03-29, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erubatos
Som sagt ni är inte värda det besväret eller tiden som det tar på att uppgradera sig själv. Sen gör de flesta kvinnor själv väldigt lite mer än att försöka se bra ut och vara fräsch.

Mitt försvar till att inte få dåligt samvete är att ifall kvinnor inte kan ta acceptera mig för den jag är idag så tänker inte jag heller respektera deras kroppar.

Inte menat som nån form av attack utan vill bara förmedla hur jag tänker. Ifall jag ska inleda en relation ska det vara på lika villkor och jag ska inte behöva gå igenom massa extra jobb medan ni bara behöver existera och få tur ändå. Då väljer jag hellre sexköp även om det får mig att framstå som ett svin.

Och till er andra. Är medveten om att det är lagligt i vissa länder men eftersom att jag ändå har begränsad ekonomi och ansvar så som skola, arbete osv så kommer jag inte att kunna åka på en sådan resa inom en snar framtid och vill helst ha en snabb lösning så jag får det ur vägen och inte behöver tänka på det mer. Bor förövrigt i en småstad så kommer utan tvekan att behöva resa oavsett. Tror den närmsta riktiga storstaden är Stockholm.

Vänta förhelvete åtminstonde tills du kan ta dig till danmark.. det ödelägger hela din framtida karriär om du torskar. Kolla paulo roberto🤣
Citera
2022-03-29, 15:17
Medlem
skit i vad alla andra säger TS
de är hycklare.

majoriteten av alla som är naysajers är tjejer ändå.

tjejerna idag väljer och vrakar kukar som om de inte har ett värde.
systemet är konstrukerat på det sättet att tjejer har det mycket enklare.

Bara för att du inte lever upp till deras fantasifulla krav så behöver du inte gå sexlös.
att sitta och jobba på sig själv och förbättra sig själv i syfte för att få doppa lite är löjligt, patetiskt och ironisk då vi kan se idag att feta fula tjejer får ligga mer än vanliga killar. förr i tiden så såg man ner på feta fual tjejer och idag är dem princessor.

sex är en viktig del av ens hälsa och sex är ett mänskligt behov och en rättighet.
Annars blir risken att du blir en incel och en mördare och det vill du väl inte vara ?

så för freden och för säkerhetens skull gå och tryck någon kvinna.
Det kommer kosta ungefär 2500 kr och då får du köra in den i munnen, musen och bajan.

#BeAMan
Citera
2022-03-29, 15:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dodcoviddod
Börja med en thai-runk-massage och se om det är nåt för dig. Har du tur kan de erbjuda sex.

Du får vara försiktig för att polisen lägger sjukligt mycket resurser på sexköp.

Googla international sex guide och sök dig till Sweden, där bör du hitta det du söker.

Jo alltså vet ju om att det är en stor risk men känns ändå värt det oavsett om man kommer undan eller inte. Även om jag åker dit efter har jag åtminstone fått ligga och behöver inte gå omkring och vara orolig.

Tänker också på att livet kan vara väldigt oförutsägbart. Kan till exempel dö imorgon utan att nånsin få ha gjort det och den tanken skrämmer mig och får mig att må dåligt.
Citera
2022-03-29, 15:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Nej, sexet är inte ömsesidigt. Du betalar en kvinna för att få använda hennes kropp som en knulldocka.
Att ha sex med en knulldocka är ju inte att bli av med oskulden heller.

Okej men menar känslan är ju detsamma så borde inte ha någon betydelse i det stora hela. Så länge man kommer ihåg att hela grejen bara är business och att det inte finns någon äkta kärlek däremellan. Jag älskar inte henne och hon älskar inte mig så borde det vara skitsamma tycker jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in