2022-03-29, 15:45
Medlem
dodcoviddods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Att köpa sex är inte att bli av med oskulden. Det är bara en avancerad och dyr form av onani.

Är inte allt sex en avancerad form av onani, då? Onani är då en primitiv form av sex och då kan TS enligt din logik omöjligen vara oskuld. Läser du själv vad du skriver innan du trycker på "Skicka svar"?

Jag dras åt allas favorits håll, Andrea Dworkin, när jag tänker på sex och förhållanden, speciellt: "Seduction is often difficult to distinguish from rape. In seduction, the rapist often bothers to buy a bottle of wine."

Då frivilligt sex är omöjligt att skilja från våldtäkt, så är onani en primitiv form av våldtäkt.

TS borde ändra rubrik från "köpa sex" till "våldta" för att förtydliga för alla som läser (mellan raderna med aktiv fantasi) vad det egentligen är som pågår här: det är våldtäktskulturen på Flashback som sitter och smider våldtäktsplaner. #Våldtäktskulturenavslöjad
Citera
2022-03-29, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Där har vi det. Inte bara lagligt utan dessutom är det skattat och momsat i Danmark, du köper sex helt vitt och godkänt där. Bara gå in på hemsidan så finns hela menyn med respektive flicka tillgänglig. Åk till Helsingborg, ta färjan över till Helsingör, 59kr kostar färjan om du reser till fots, färjetrippen tar ca 20 minuter. Stanna någon timme i Helsingör, spruta och tacka och betala tjejen, ta färjan tillbaka, klart. Så är oskulden borta på någon timme från det att du klivit på båten till det att du är tillbaka i det feminazistiska helvetet igen.

Jag stödjer franges alternativ!

Sedan vill jag berömma TS för hans klara sanningsenliga syn på kvinnor och relationer idag i Sverige. Det är billigare och enklare att besöka ett proffs emellanåt, än att ha relation. Beundransvärt att se detta hos unga män!
Citera
2022-03-29, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erubatos
Okej men menar känslan är ju detsamma så borde inte ha någon betydelse i det stora hela. Så länge man kommer ihåg att hela grejen bara är business och att det inte finns någon äkta kärlek däremellan. Jag älskar inte henne och hon älskar inte mig så borde det vara skitsamma tycker jag.

Ingen kvinna älskar en man.

Hon älskar bara det han kan ge henne. Hon älskar aldrig honom för den han är som person.

Män tror att kärlek är någon slags "kraft" som existerar i universum. Som Jedi riddare till män kan få kraft från. Så är det inte.

När en man tror sig se kärlek hos en kvinna, är det bara hans egen kärlek till henne han ser. Alla kvinnor kan simulera kärlek, de har skapats sådana genom evolutionen, för alla de män som inser hur falska kvinnor är, hur själviska och giriga, de undviker kvinnor, minimerar kontakten, och skaffar få eller inga barn. Men naiva och godtrogna män som tror kvinnor är godhjärtade änglar skaffar fler barn och därmed sprider denna naivitet till framtidens människor.
Senast redigerad av MisterMagooo 2022-03-29 kl. 16:07.
Citera
2022-03-29, 16:25
Avslutad
Vet att det händer helt klart, sen i hur stor utsträckning det sker har jag mindre koll på. Bryr mig dock inte så jättemycket om vilken stämpel jag kan tänkas få. Sen går empati och medmänsklighet åt båda hållen och dessa kvinnor som tvingas till prostitution är samma kvinnor som i överlag inte skulle bry sig ett skit om mina problem eller om jag dör oskuld.

Precis som personen ovan påpekat. Kvinnor bryr sig inte om oss, de bryr sig om vad vi kan ge de och de är kräsna just för att de kan. De som anses vara ovärdiga slängs åt sidan och de ser inga problem med det eftersom att de personligen inte mår dåligt av det. På samma sätt ger jag tillbaka samma kallhet som de har visat mig.

Som redan påpekat medmänsklighet och empati går åt båda hållen så om kvinnorna vill att vi ska börja bry oss om och stötta deras feminist problem så får de steppa upp och göra detsamma för oss så enkelt är det.
Citera
2022-03-29, 18:42
Medlem
Kajahs avatar
Tycker du ska åka till Amsterdam för detta syftet, rent och fräscht. Passa på att röka ett par feta också.
Citera
2022-03-29, 21:06
Moderator
BlueSwedes avatar
Nu har jag tagit bort 30+ inlägg som är inom ramen för trams / off topic. En del var också oneliners i chatform.
Läs trådstarten innan du skriver ett inlägg och inte bara sista inlägget.
Skärpning!
/Mod
Citera
2022-03-29, 23:43
Medlem
oresundsbroens avatar
Vad du än gör, köp inte i Sverige under några som helst omständigheter. Spelar ingen roll om du använder kontantkort, om du tar med henne hem till dig, om det är en svensk. Polisen lägger sjukt mycket resurser på detta och har du riktigt otur åker du dit och blir av med jobb och blir socialt utfryst.

Utbudet i Sverige är dessutom skit. Priset är högt också. Åk utomlands, Danmark eller Tyskland.
Citera
2022-03-29, 23:58
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swefinans
jag tror inte en arbetsplats kommer sparka en för att man köper sex, i alla fall såvida du inte sitter i styrelsen eller har någon jävligt viktigt post som påverkar företagets anseende.
Jag är tjänsteman och är en vanlig sketen kontorsråtta. På vår arbetsplats ska man ha cleant belastningsregister.
Citera
2022-03-30, 00:05
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erubatos
Som sagt ni är inte värda det besväret eller tiden som det tar på att uppgradera sig själv. Sen gör de flesta kvinnor själv väldigt lite mer än att försöka se bra ut och vara fräsch.

Mitt försvar till att inte få dåligt samvete är att ifall kvinnor inte kan ta acceptera mig för den jag är idag så tänker inte jag heller respektera deras kroppar.

Inte menat som nån form av attack utan vill bara förmedla hur jag tänker. Ifall jag ska inleda en relation ska det vara på lika villkor och jag ska inte behöva gå igenom massa extra jobb medan ni bara behöver existera och få tur ändå. Då väljer jag hellre sexköp även om det får mig att framstå som ett svin.

Och till er andra. Är medveten om att det är lagligt i vissa länder men eftersom att jag ändå har begränsad ekonomi och ansvar så som skola, arbete osv så kommer jag inte att kunna åka på en sådan resa inom en snar framtid och vill helst ha en snabb lösning så jag får det ur vägen och inte behöver tänka på det mer. Bor förövrigt i en småstad så kommer utan tvekan att behöva resa oavsett. Tror den närmsta riktiga storstaden är Stockholm.
Komigen mannen du tjänar inget på att köpa i Stockholm. Du har Köpenhamn en kortare tågresa ifrån om du nu ändå säger dig vilja ta dig till Stockholm.

I Stockholm kommer du bara få tillgång till en massa fula deprimerade zigenartjejer med sina pimps. Som grädde på moset kommer det sitta nån polisjävel i en bil mittemot som spanar på dig. Vill du ha 15.000 i böter och 5 års belastningsregister så är det upp till dig beroende på om du tycker det är värt. Dom svenska tjejerna som säljer är dessutom väldigt få till utbudet och har extrema stroppiga dryga krav. Gatorna i sthlm är dessutom gråa och tråkiga med en massa arroganta robotar som förpestar stadsbilden.

I Köpenhamn har du allt i promenadavstånd och du slipper behöva gå förbi en massa broar, stadsdelar, kloaksystem och fan o hans moster för att hitta till din adress.
Citera
2022-03-30, 00:06
Medlem
Ankan-mannens avatar
Fråga hur undviker man att åka dit, går det att undvika?
Finns det några platser tider som är säkra?
Citera
2022-03-30, 10:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Komigen mannen du tjänar inget på att köpa i Stockholm. Du har Köpenhamn en kortare tågresa ifrån om du nu ändå säger dig vilja ta dig till Stockholm.

I Stockholm kommer du bara få tillgång till en massa fula deprimerade zigenartjejer med sina pimps. Som grädde på moset kommer det sitta nån polisjävel i en bil mittemot som spanar på dig. Vill du ha 15.000 i böter och 5 års belastningsregister så är det upp till dig beroende på om du tycker det är värt. Dom svenska tjejerna som säljer är dessutom väldigt få till utbudet och har extrema stroppiga dryga krav. Gatorna i sthlm är dessutom gråa och tråkiga med en massa arroganta robotar som förpestar stadsbilden.

I Köpenhamn har du allt i promenadavstånd och du slipper behöva gå förbi en massa broar, stadsdelar, kloaksystem och fan o hans moster för att hitta till din adress.

Jo alltså är egentligen beredd att ta mig vart som helst så länge det är inom Sveriges gränser.

Lägger inte sån står värdering på vad som kan hända efteråt. Så länge jag blir av med oskulden och inte behöver dö som en förlorare.

Skulle några konsekvenser uppstå av mitt agerande får jag väl ta itu med det efteråt.
Citera
2022-03-30, 11:18
Medlem
crippas avatar
Här finns förstklassig information:
https://lisaslappar.com/category/koparguide/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem