• 1
  • 2
2022-03-28, 23:11
Medlem
Flyttade till Hbg under corona, älskar staden natur- och arkitekturmässigt men har inga sociala band här alls och nu när samhället öppnat upp vet jag inte vafan jag ska göra på fritiden. Vad gör man? Öppen för att skaffa mig nya intressen.
Citera
2022-03-28, 23:29
Medlem
Tura!
Ett verb som måste upplevas, fördelaktligen i sällskap och med pengar på kontot.
Citera
2022-03-28, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anti-pesto
Tura!
Ett verb som måste upplevas, fördelaktligen i sällskap och med pengar på kontot.
Har förstått att det är en obligatorisk upplevelse, måste hitta mig ett något större sällskap bara...
Citera
2022-03-28, 23:58
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorIBostadsratt
Flyttade till Hbg under corona, älskar staden natur- och arkitekturmässigt men har inga sociala band här alls och nu när samhället öppnat upp vet jag inte vafan jag ska göra på fritiden. Vad gör man? Öppen för att skaffa mig nya intressen.

Att frenetiskt påpeka hur värdelösa dom är i fotboll, samt hur dåligt deras ekonomi är.
Förgyller vardagen, GARANTERAT.

Spott mot henkes staty är väldigt upplyftande.
Citera
2022-03-29, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PattFia
Man kan umgås med bögar fastän man inte kommit ut.
"Umgås med folk" är ett ganska intetsägande tips.
Citera
2022-03-29, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Att frenetiskt påpeka hur värdelösa dom är i fotboll, samt hur dåligt deras ekonomi är.
Förgyller vardagen, GARANTERAT.

Spott mot henkes staty är väldigt upplyftande.
Jag gillar Henke. Saknas förtvivlat i landslaget just nu. Annars skiter jag i klubblagsfotboll.
Citera
2022-03-29, 00:09
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorIBostadsratt
Jag gillar Henke. Saknas förtvivlat i landslaget just nu. Annars skiter jag i klubblagsfotboll.

Alltså, henke är 50 år.
Tror inte han hade tillfört ett skit, varken på eller av plan.

Har ju gått sisådär efter han avslutade sin spelarkarriär.

Tyckte aldrig han var så direkt bra i landslaget, men sen å andra sidan har han spelat hos di rälige, kan ju ha med saken att göra
Citera
2022-03-29, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Alltså, henke är 50 år.
Tror inte han hade tillfört ett skit, varken på eller av plan.

Har ju gått sisådär efter han avslutade sin spelarkarriär.

Tyckte aldrig han var så direkt bra i landslaget, men sen å andra sidan har han spelat hos di rälige, kan ju ha med saken att göra
Trodde det var någorlunda underförstått att jag menade Henke under hans storhetstid. Han var ffa bra på att göra mål, en grundförutsättning för att vinna i fotboll och något som Sverige är rätt kassa på att producera just nu. Men skitsamma.
Citera
2022-03-29, 00:19
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Du kan väl gå en sväng på Söder kl 03 på natten. Ha gärna på dig en jacka med SD logga på ryggen. Berätta sedan här hur det gick.
Citera
2022-03-29, 00:21
Medlem
scips avatar
TS du kom 20 år försent! Helsingborg är numera helt sabbat på grund av invandringen.
Citera
2022-03-29, 00:43
Medlem
jag skulle åassa mig för att inte bli rånad / Knivad
Citera
2022-03-29, 00:46
Medlem
Adelaides avatar
Sup dig full och dra ut på krogen.
Citera
  • 1
  • 2