2025-10-13, 11:49
Medlem
BoaToas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bireno
Som tjej är det ju bara att ta någon. Många killar vill ha en relation direkt. Så jävla snabbt innan man en känner varandra. Helt sjukt är det, men så här är det

Du förstår inte hur tjejer är skapta.

De vill enbart ha killar som andra tjejer är intresserade av.

När de säger att de vill ha en schysst, snäll och trevlig kille har du rätt i att världen kryllar av dessa.

Varför väljer de då inte dessa killar? Jo för att de säger inte hela sanningen.

De vill ha dessa egenskaper på en kille som är lång, snygg, vältränad, charmig och rik.

Det är dessa andra aspekter som de gärna sopar under mattan för att sympatin för deras jämrande inte ska försvinna.

Tjejer är oerhört komplicerade varelser som garanterat skapats för att göra mannens liv till ett helvete.

Det enda som funkar som man är att fokusera på sig själv och sin framgång, gå till gymmet och känna till denna obehagliga sanning om tjejer och deras natur.

Förstår man den och lever efter den så blir livet rätt så enkelt. Det enda negativa är att man inte får uttrycka sina känslor fullt ut just för att det blir ditt förfall ifall fel tjej lyckas kidnappa dem. Skuldkänslor över att man inte lockas in i deras fälla kan vara jobbig men du behöver lägga det åt sidan som man.

Dessutom bör du avlägsna dig från betamän och manliga feminister som försöker förstöra ditt liv. Stoic är nyckelordet.
Citera
2025-10-23, 05:24
Medlem
SodaFointains avatar
Får ej ha kille. Var kär i xxx en massa år sedan . Jag sa det till morsan. Xxxx är kär i mig. Säg inget till farsan. Undra em xxx var för verkade va nån man kände.
Senast redigerad av SodaFointain 2025-10-23 kl. 05:34.
Citera
2025-10-23, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Får ej ha kille. Var kär i xxx en massa år sedan . Jag sa det till morsan. Xxxx är kär i mig. Säg inget till farsan. Undra em xxx var för verkade va nån man kände.

Vad lider du av för slags förståndshandikapp om du är över 40 och låter mamma bestämma? Det finns LSS att bo på. Där kan du hitta din downie-pojkvänn.
Citera
2025-10-23, 11:40
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babiankuken
Vad lider du av för slags förståndshandikapp om du är över 40 och låter mamma bestämma? Det finns LSS att bo på. Där kan du hitta din downie-pojkvänn.
Aldrig men enligt en annan höll hon visst fast mig.
Citera
2025-10-29, 20:13
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babiankuken
Vad lider du av för slags förståndshandikapp om du är över 40 och låter mamma bestämma?

Citat:
Aldrig men enligt en annan höll hon visst fast mig.

Va?! Läste du ens frågan??
Du verkar förvirrad? Varför svarar du så konstigt här ovanför..?

Har det ens slagit dig, att det finns andra människor, som har det betydligt värre än du i världen…?
Du klagar mycket & verkar inte bry dig om andra än dig själv ju?

Ingen vill ha en tjej utan medkänsla och empati.
Senast redigerad av Xedome 2025-10-29 kl. 20:35.
Citera
2025-10-30, 05:34
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Va?! Läste du ens frågan??
Du verkar förvirrad? Varför svarar du så konstigt här ovanför..?

Har det ens slagit dig, att det finns andra människor, som har det betydligt värre än du i världen…?
Du klagar mycket & verkar inte bry dig om andra än dig själv ju?

Ingen vill ha en tjej utan medkänsla och empati.
Har visst medkänsla tycker ej man slänger mat för folk svälter i afrika
Citera
2025-11-12, 05:32
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Jag är verkligen trött på att vara singel. Har typ 1 kompis med som är kille. Nu har jag dock kärat ner mig i han! Kan bero på jag är desperat. varit singel sen 1997. Haft 1 kille och bor själv vilket är ensamt och tråkigt. Vill helst av allt bo tillsammans med en så det blir roligare. Men nu har han skaffat tjej. För 2 veckor sedan satt han ju och skicka släng kyssar till en på snapchat och kallade sin. Och ville man skulle flytta tills hans stadsdel. Nu raggar jag på hans kompis istället. Nu är han ihop med en annan. Arg. Jag hade hoppats han skulle bli den första som skulle ta min oskuld. Nu har han tjej så nu kan han ej komma hit och sova över. Jävla arg. Trodde det var mig han var kär i!!! Jag vill verkligen ha en pojkvän nu!!! Eller så säger han bara de är ihop för att göra en svartsjuk vilket jag hoppas!! Jag vill ej bli övergiven igen förra gången han hade tjej övergav han ej. Men jag tycker vi kan va vänner även om han har flickvän.
Men sen blev han besatt av satan
Citera
2025-11-12, 05:35
Medlem
SodaFointains avatar
Japp hade hoppats på trevlig kille på jobbet…men står ej ut där. Ingen tjej heller.
Citera
2025-11-12, 05:42
Medlem
particulum1s avatar
Jag skulle nog förespråka idén att minska desperationen. Desperation tenderar att leda till ofördelaktiga konsekvenser i kärleksdansen, inte bara på ett ytligt plan utan även i långvariga relationer.

Man blir oftast mer attraktiv ju mindre desperat man är, eftersom högre grad av desperation undergräver självkänsla och självförtroende, vilket i sin tur påverkar ens attraktionskraft negativt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in