2022-03-27, 18:29
Medlem
Tja

Är det nån som har sprungit på blodprover (igf1 och hgh) när det kommer till MK-677?

Är väldigt intresserad av detta då jaf har stram budget och det står mellan mk677 eller lågdos kinaväxt (2-3 iu). Vad tror ni ger mest bang for buck?

Mvh
Citera
2022-03-28, 13:26
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Tja

Är det nån som har sprungit på blodprover (igf1 och hgh) när det kommer till MK-677?

Är väldigt intresserad av detta då jaf har stram budget och det står mellan mk677 eller lågdos kinaväxt (2-3 iu). Vad tror ni ger mest bang for buck?

Mvh

Jag har testat båda och blir lika besviken varje gång jag köper växt. MK-677 är min hela gral till billig IGF men på bekostnad av extra hunger/sötsug. Tur är väl det att det är 1 av 10 som påverkas av detta ungefär och inget jag personligen har något svårt för alls. Visst man äter mer första veckan men känslan bleknar.

6mån på MK677 är fantastiskt för både välmående, sömn och hud osv.

MVH
Citera
2022-03-28, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Jag har testat båda och blir lika besviken varje gång jag köper växt. MK-677 är min hela gral till billig IGF men på bekostnad av extra hunger/sötsug. Tur är väl det att det är 1 av 10 som påverkas av detta ungefär och inget jag personligen har något svårt för alls. Visst man äter mer första veckan men känslan bleknar.

6mån på MK677 är fantastiskt för både välmående, sömn och hud osv.

MVH

Hur är det med fettförbränningen då? Tar man hgh ska man ju tydligen kunna äta iprincip vaf som helst? Förreaten har du egna erfarenheter kring skador och mk-677?
Citera
2022-03-31, 12:15
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Hur är det med fettförbränningen då? Tar man hgh ska man ju tydligen kunna äta iprincip vaf som helst? Förreaten har du egna erfarenheter kring skador och mk-677?

Det finns i princip omättligt med information om MK-677 via detta forum, youtube och Reddit. Men kan svara för saken skull.

Återhämtningen blir bättre på grund av bättre djup samt REM sömn, bättre återhämtning kommer självfallet hjälpa dig med vissa skador där det går.

Nej och nej, äter du som en gris kommer du förbli en gris. Varken HGH eller MK677 kommer hjälpa nämnvärt.

Till sist vill jag säga att ha koll på ditt blodsocker och kör absolut inte mindre än 6mån, helst 12mån.

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in