• 4
  • 5
2022-03-27, 20:44
Medlem
Vilka jvla race och dueller mellan Ver Lec vi ftt i inledningen av denna ssong

Tacka gud fr detta nya reglemente taggad infr kommande race

Fan tnk Monaco Singapore Monza Spa Azerbaijan
2022-03-27, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krumeluns
Femte och tionde placering, bara att ladda om till nsta race p Melbourne Grand Prix Circuit.

Vntar fortfarande p frklaring vad som var fel med VERs "attiyd i depn" enligt dig.
2022-03-27, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av errk
Vntar fortfarande p frklaring vad som var fel med VERs "attiyd i depn" enligt dig.

Kolla reprisen p Youtube, dr han slickar deppersonalen efter dckbytet och sedan trngs vid utgngen p banan. Sanna mina ord, den mannen kommer orsaka allvarliga olyckor framver.

Vad tycker du om DRS-spektaklet?
2022-03-27, 21:24
Medlem
Citat:
Kolla reprisen p Youtube, dr han slickar deppersonalen efter dckbytet och sedan trngs vid utgngen p banan. Sanna mina ord, den mannen kommer orsaka allvarliga olyckor framver.

"Trngs vid utgngen p banan"... Menar du att det var en unsafe release i depn och att det fr frsta gngen ngonsin r frarens fel? Eller menar du nr Sainz blev trngd nr han lmnade pitlane? Fortfarande oklart vad du yrar om.

"Slickar deppersonalen..." Visade dom inga depstopp p netflix?

Vad menar du med DRS-spektaklet?
Senast redigerad av errk 2022-03-27 kl. 21:27.
2022-03-27, 21:47
Medlem
Max var jobbig som fan idag, han kommer grta flodhsttrar nr det vl hnder nt mellan honom och Leclerc senare under ssongen.
2022-03-27, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Max var jobbig som fan idag, han kommer grta flodhsttrar nr det vl hnder nt mellan honom och Leclerc senare under ssongen.

Menar du p radion eller? Du r medveten om det sitter en producent som vljer vem som gr ut i tv?

Visst att han precis som mnga andra r gnllig men finns endast en riktig crybaby i fltet!

Det finns absolut inget att klaga p med racingen idag mellan Max och Leclerc. De verkar dessutom ha mycket respekt fr varanda s tror inte det blir samma drama om de skulle kra ihop.
2022-03-27, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam
Menar du p radion eller? Du r medveten om det sitter en producent som vljer vem som gr ut i tv?

Visst att han precis som mnga andra r gnllig men finns endast en riktig crybaby i fltet!

Det finns absolut inget att klaga p med racingen idag mellan Max och Leclerc. De verkar dessutom ha mycket respekt fr varanda s tror inte det blir samma drama om de skulle kra ihop.
Sjlvklart menar jag p radion. r rtt s sker p att det finns fler i fltet som gnller men producenten fokuserar hellre p dom i tt, Hamilton r inte mycket bttre han. Men det ndrar ju inte att Max ocks r grinig som fan. Leclerc dremot verkar vara en sympatiskt typ, hoppas han ger griniga Max p svar.
2022-03-27, 22:37
Medlem
Citat:

Hoho jag kommer nstan ha svrt att somna (nja..) om du inte frklarar nrmare. VER passerar ofta grnsen och kr tufft och ofta fult. Nr han fr en gngs skull genomfr ett race utan att ens befinna sig i grzonen fr vad som r tilltet lyckas du skriva detta inlgg:

Max Verstappen r en fara fr alla som medverkar i cirkusen, kr vrre n en drogad biltjuv, straffa honom innan han orsakar en ddsolycka.

Jag behver inte kolla risiga repriser p Youtube, jag har precis spolat tillbaka p Viaplay fr att se om delar jag tyckte var intressanta. Vissa saker tittar jag p flera gnger. Nu blev jag tvungen att kolla det minst dramatiska p hela racet igen, dvs VERs depstopp...

Depstoppet var ett helt normalt depstopp. Givetvis kr han nra deppersonalen, s ser alla depstopp ut dr stallet framfr ska byta dck samtidigt och har alltid gjort. Ingen reagerade p det s klart, hgst mrkligt att du ens ppekar det.
Det var ingen unsafe release, Sainz behvde inte ens bromsa, vilket domare, kommentatorer och alla som tittade enkelt kunde konstatera. ven om det hade varit det s r det inte frarens fel, fr man grnt ljus gasar man... Det r stallets ansvar att ha koll p trafiken bakom...
Ett flckfritt depstopp enligt konstens alla regler, men visst lite halvnra framfr Sainz kanske, men terigen, hade inte varit VERs fel. Ingen annanstans var VER ens i nrheten att "trnga" ngon...

Vet fortfarande inte vad du menar "DRS-spektaklet". Var inga regelbrott eller farlig krning idag av VER eller LEC, varken med eller utan DRS.

Allts det r kul att Netflix-serien lockat nya F1-"fans" men man lr sig vldigt lite om sporten i den serien...
2022-03-27, 22:43
Medlem
Porryhatters avatar
Race Highlights | 2022 Saudi Arabian Grand Prix
https://www.youtube.com/watch?v=5xgEars7_gA

"The Stewards investigated whether each driver slowed down for the single yellow
flag waved in Lap 49 and the double yellow flag in Lap 50.
After reviewing the data we determined that no further investigation or action was
required.
Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the
Stewards, in accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and
Chapter 4 of the FIA Judicial and Disciplinary Rules, within the applicable time limits."

https://www.fia.com/sites/default/fi...ow%20Flags.pdf
Senast redigerad av Porryhatter 2022-03-27 kl. 22:53.
2022-03-27, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Sjlvklart menar jag p radion. r rtt s sker p att det finns fler i fltet som gnller men producenten fokuserar hellre p dom i tt, Hamilton r inte mycket bttre han. Men det ndrar ju inte att Max ocks r grinig som fan. Leclerc dremot verkar vara en sympatiskt typ, hoppas han ger griniga Max p svar.

Hehe, missade du ssongen nr LEC var teamkompis med VET? ALLA frare r gnllspikar, speciellt nr de r fullpumpade p adrenalin.
2022-03-27, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Satan s rliga Alpines bilar r i r. Franska racingbilar ska ju vara bla...

Det r dem till nsta lopp igen!

Edit: var 3:a p den sg jag...
Senast redigerad av Wowbagger2000 2022-03-27 kl. 23:53.
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in