2006-06-21, 16:27
Medlem
Jag tänkte starta en tråd om Nerstängda internet apotek då det hela tiden sjungs ut vad hemsidorna heter och så vidare..

Vänta bara tills den dagen då stället där du handlar ifrån är nerstängt (404 ERROR OGILTIG SIDA), då står du där med öppen mun å ser förvånad/skamsen ut!

Vad jag tänkte fråga om är vilka apotek som blivit nerstängda, deras adresser och vad dom sålde så kan vi ju se vad det har gått mistes om tack vare öppet prat.
Citera
2006-06-22, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racid
Jag tänkte starta en tråd om Nerstängda internet apotek då det hela tiden sjungs ut vad hemsidorna heter och så vidare..

Vänta bara tills den dagen då stället där du handlar ifrån är nerstängt (404 ERROR OGILTIG SIDA), då står du där med öppen mun å ser förvånad/skamsen ut!

Vad jag tänkte fråga om är vilka apotek som blivit nerstängda, deras adresser och vad dom sålde så kan vi ju se vad det har gått mistes om tack vare öppet prat.

Europcare, även callat pharma99.cc stängde för ett par år sen men sidan ligger fortfarande uppe, numera dock kontrollerad av spanska polisen och inte av ägarna själva. Så varning för europcare.com.

(Jag hoppas ovanstående inte bryter mot några regler, apoteket har ändå slutat fungera för två år sen.)
Citera
2006-06-22, 07:47
Medlem
hundens avatar
låt detta diskuteras på drugbuyers.com istället
Citera
2006-06-22, 20:44
Medlem
Hunden vi har samma inställning, men kanske skulle det va bra om dom som inte har den inställningen ser vilka apotek som har gått under..?

Många av dom som snackar om dom är inte inne på drugbuyers skulle jag tro.

Mvh
Citera
2006-06-23, 06:26
Medlem
Trollishs avatar
www.vikingchem.org
haha gick under för några år sedan. haha
Citera
2006-06-23, 13:58
Medlem
-jOE!s avatar
Citat: