Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2022-03-23, 17:58
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaJanne
Skrikande ungar är jobbigt, men ännu värre är det med stora feta personer som har kroppar som sväller över deras platser. Hamnade bredvid en tjock tant en gång på en resa från Berlin till Arlanda, hela resan kände man hennes valkar gnidas mot en. Det var inte trevligt. Det var tur att det inte var så lång resa. Men tjockisar borde betala för 2 stolar.
Det är du som har (är) ett problem. För att slippa problemet så får du betala för 2 säten nästa gång.
Citera
2022-03-23, 17:59
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkoterFreak
Hatar barn så jävla mycket, det faktum att man ska betala tusentals kronor och samtidigt riskera att utsättas för det här: https://www.youtube.com/watch?v=Cg6jvKt2h6s gör mig så jävla förbannad. Tycker småbarn endast borde få åka på vissa specifika flyg eller att man lägger dem nånstans bak i planet tillsammans med husdjuren. Har varit på gränsen till att begå barnmisshandel några gånger jag flygit.
Helt sanslöst vad arg jag blir.

Vill inte försvar barn som beter sig illa eller föräldrar som inte ser efter barnen, MEN barnen har en naturlig plats i framtiden.

Tycker nog ungefär lika illa om vuxna som tycker illa om barn som du tycker illa om barn.
Citera
2022-03-24, 09:40
  #39
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkoterFreak
Lär dig uppfostra dina ungar istället ditt drägg

Usel comeback. Lägg mer pengar eller sitt där bland skrikande ungar.
Citera
2022-03-30, 02:58
  #40
Medlem
llundberg57s avatar
Det är väl för fan hur självklart som helst att ungar ska sitta still och hålla käft! Om man har betalat för en biljett ska föräldrarna tvinga ungen att inte besvära hederliga passagerare.
Helst så borde ungar under 10 totalförbjudas på flygplan.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback