2006-06-21, 15:11
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coreblast
Han kommer förmodligen vara borta längre än så, det tar tid att bygga upp benen i den formen han måste ha dem efter en sådan skada.
Är väl svårt att säga egentligen. Henke kom ju tillbaka skapligt fort, tex.
Citera
2006-06-21, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Är väl svårt att säga egentligen. Henke kom ju tillbaka skapligt fort, tex.

Nej det är ju inte det, knäskador är det värsta en fotbollsspelare kan råka ut för
enligt min mening.

Men dem har ju dem bästa läkarna och rehab killarna till det där så det borde inte bli något större problem.

EDIT: Det är henkes skada som han fick mot Real Madrid, du tänker på?
Den kan inte vart lika allvarligt som den Owen åkte på igår.
Citera
2006-06-21, 15:14
Medlem
Villons avatar
Citat:
Nej det är ju inte det, knäskador är det värsta en fotbollsspelare kan råka ut för
enligt min mening.
Ja, vadå? Är väl ingen som förnekar att knäskador är besvärliga, men återhämtningstiden varierar ju fortfarande beroende på spelaren.
Citera
2006-06-21, 15:14
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Oproffisig kan man väl räkna med från AB, men vad för typ av skada är inte så svårt att räkna ut(Finns inte så värst mycket att välja på)

Jo, och när det framförs 5 månaders frånvaro så gör de allt än mer förvirrat. Jag sätter min pung på att han inte är tillbaka om fem månader.

http://www.bild.t-online.de/BTO/sport/wm2006/aktuell/06/21/michael-owen-zittern/michael-owen-zittern.html

artikeln...
Citera
2006-06-21, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Jo, och när det framförs 5 månaders frånvaro så gör de allt än mer förvirrat. Jag sätter min pung på att han inte är tillbaka om fem månader.

[url=http://www.bild.t-online.de/BTO/sport/wm2006/aktuell/06/21/michael-owen-zittern/michael-owen-zittern.html]Artikel[url]

Förvirrad för dem okunniga kanske
Citera
2006-06-21, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Ja, vadå? Är väl ingen som förnekar att knäskador är besvärliga, men återhämtningstiden varierar ju fortfarande beroende på spelaren.

Många faktorer kan räknas in i ett tillfrisknande:

Läkaren,Rehab,Hur allvarlig skadan är, Viljan från spelaren osv..
Citera
2006-06-21, 15:19
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Förvirrad för dem okunniga kanske

Varför skriva 5 månader om det inte är realistiskt?

Jag känner inte till någon som varit tillbaka på max eller i närheten på fem månader efter en korsbandsskada, trots att de varit motiverade och haft rekordlig uppbackning av medicinsk personal.

Nåja, nu vet vi ju, detta är kanske OT...
Citera
2006-06-21, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Varför skriva 5 månader om det inte är realistiskt?

Jag känner inte till någon som varit tillbaka på max eller i närheten på fem månader efter en korsbandsskada, trots att de varit motiverade och haft rekordlig uppbackning av medicinsk personal.

Nåja, nu vet vi ju, detta är kanske OT...

5 månader går det att fixa på om man har rätt uppbackning.

Har för mig att jag var i hyfsadform efter 5-6månader efter min operation, och då kan vi inte snacka om att jag hade den bästa uppbackningen:tease:

EDIT: Sen kanske det inte går att jämföra mig med Owen, han är ju några nivåer bättre än mig
Citera
2006-06-21, 15:28
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
5 månader går det att fixa på om man har rätt uppbackning.

Har för mig att jag var i hyfsadform efter 5-6månader efter min operation, och då kan vi inte snacka om att jag hade den bästa uppbackningen:tease:

EDIT: Sen kanske det inte går att jämföra mig med Owen, han är ju några nivåer bättre än mig

Jajaja, den som lever får se...
Citera
2006-06-21, 15:31
Medlem
Att Crouch är mycket bättre än Owen för tillfället vet vi ju. Så frågan är om skadan har sån stor inverkan?
England har ju faktiskt inte förlorat en ända landskamp där Crouch spelat i. Är väl ett bra betyg
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in