Det var en liknande vridning jag själv har gjort med knät och kan säga att
det gör riktigt ont.
Klarar England sig utan Owen?
JA Owen har inte varit i form efter sin skada, så de klarar sig.
Nu har de bara Rooney att hoppas på, giraffen Crouch är inte mycket att hänga i granen. Trots att han lång så är han bedrövligt dålig på huvudet. Nej England är ute snart, kanske i åttondelen, annars kvarten
JA Owen har inte varit i form efter sin skada, så de klarar sig.
Nu har de bara Rooney att hoppas på, giraffen Crouch är inte mycket att hänga i granen. Trots att han lång så är han bedrövligt dålig på huvudet. Nej England är ute snart, kanske i åttondelen, annars kvarten
Theo Walcott hoppas jag får starta istället för Crouch.
Crouch gör jobbet minst lika bra som Owen.
Hörde många säga det igår också när vi satt ute och kollade på matchen, att de hade hellre sett Owen inne än Crouch mot Sverige. (till Sveriges fördel)
Det är ett stort avbräck för England. Inte för att Owen är nån världsspelare, långt därifrån. Crouch och Rooney är dock inget bra par, de spelar på samma yta och vill båda möta boll. Och om Owen är överreklamerad så är ju Crouch i de närmaste usel. Karln är 2 meter lång men får ändå frispark emot sig i varannan nickduell.
Svennis borde köra med Rooney ensam på topp och kasta in Aaron Lennon på mittfältet.
Jag tycker Owen varit dålig på sistone, och bör inte starta i vilket fall som helst. Men det är väl dåligt för bänken, kanske. Hur är det egentligen, om man får en spelare skadad mitt i turneringen, får man byta ut honom och ta in en ny spelare mitt i turneringen?
Crouch gör jobbet minst lika bra som Owen.
Hörde många säga det igår också när vi satt ute och kollade på matchen, att de hade hellre sett Owen inne än Crouch mot Sverige. (till Sveriges fördel)
Det tycker jag inte, det enda den killen klarar av måttligt är att nicka
så lång som han är borde hans huvudspel vara bra mycket bättre.
Det är ett stort avbräck för England. Inte för att Owen är nån världsspelare, långt därifrån. Crouch och Rooney är dock inget bra par, de spelar på samma yta och vill båda möta boll. Och om Owen är överreklamerad så är ju Crouch i de närmaste usel. Karln är 2 meter lång men får ändå frispark emot sig i varannan nickduell.
Svennis borde köra med Rooney ensam på topp och kasta in Aaron Lennon på mittfältet.
Hur tänker du nu? Rooneys speciallite är väl att servera en spelare som Owen.