2006-06-21, 13:49
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coreblast
Hur tänker du nu? Rooneys speciallite är väl att servera en spelare som Owen.

Hmm... Angående vad?
Utan Owen har man inget djupledsspel och Crouch kommer sno bollar av Rooney. Crouch är usel och springer ändå inte i djupet så då kan man lika gärna sätta in en offensiv mittfältare till.

Vad Walcott gör i truppen förstår jag inte då det värkar krävas dödsfall för att han ska in.
Citera
2006-06-21, 13:50
Medlem
Dia Psalmas avatar
Citat:
Det tycker jag inte, det enda den killen klarar av måttligt är att nicka
så lång som han är borde hans huvudspel vara bra mycket bättre.

Han springer fort också.
Citera
2006-06-21, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Hmm... Angående vad?
Utan Owen har man inget djupledsspel och Crouch kommer sno bollar av Rooney. Crouch är usel och springer ändå inte i djupet så då kan man lika gärna sätta in en offensiv mittfältare till.

Vad Walcott gör i truppen förstår jag inte då det värkar krävas dödsfall för att han ska in.

Crouch kan sitta på bänken jag hoppas den unga killen från Arsenal får sig en chans.
En offensiv mittfältare kan dem ju också köra på men kan Rooney skapa så mycket själv på topp?
Citera
2006-06-21, 13:55
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dia Psalma
Han springer fort också.

Han har världens grymaste kroppsfinter också, fråga Källström men det säger förhoppningsvis mer om Källströms defensiva egenskaper.
Citera
2006-06-21, 13:59
Medlem
bozze4evigts avatar
Borta resten av VM? Borta resten av året snarare..

Ryktas att Newcastle ska försöka sno åt sig Dirk Kuyt's namnteckning framför nästan på Liverpool
Citera
2006-06-21, 14:08
Medlem
Badios avatar
Citat:
Crouch kan sitta på bänken jag hoppas den unga killen från Arsenal får sig en chans.
En offensiv mittfältare kan dem ju också köra på men kan Rooney skapa så mycket själv på topp?

Ja 4-5-1 är deras chans. In med en Lennon som någon skrev. Vad Svennis tog med sig Walcott för är obergripligt (speciellt som han inte ens lirat i Premier-League) om han inte tänker prova killen.
Crouch kan de skicka in om de ligger under och chanstjonga inlägg. Tyvärr är han inte bra på skallen, men nån boll kan ju störta ner på någon annans fot
Citera
2006-06-21, 14:12
Medlem
Så här ska England starta på åttondelen

Robinson (målis)
Neville Campbell Ferdinand A.Cole

Beckham Lampard Gerrard J.Cole
Rooney Crouch

Vill verkligen ha Walcott i anfallet med Rooney , men chansen är mycket liten att Svennis tar honom från start så jag tar Crouch istället för Owen
Gerrard och Lampard centralt i mittfälet, två skickliga nyckelspelare. Backlinjen är det bara Neville som är frågetecknet: Kan han spela i åttondelen? Annars så tar Jamie Carragher hans position.
Citera
2006-06-21, 14:34
Medlem
Villons avatar
Vilken jävla investering Owen har visat sig vara för Newcastle.

Tycker det är jävligt tråkigt, då jag gillar Owen både som spelartyp och personlighet, tycker dessutom att han är riktigt imponerande när han är i form. Tyvärr har det mesta gått utför sedan han lämnade Liverpool.
Citera
2006-06-21, 14:51
Medlem
Detta borde vara en läxa till alla som funderar på att lämna Liverpool... nerå.

Synd om killen men med hans skadeproblem så tror jag hans karriär snart är över.
Citera
2006-06-21, 15:06
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Fan vilken oproffsig artikel, varför framgår det inte exakt vad som är skadat?

Antagligen för att AB-reportrarna inte fattar det själva om de skulle få reda på det...

Bild lyckas med det svensk media misslyckas med, och förminskar inte läsaren till en okunnig knickedick.

Avslitet korsband, länk kommer strax
Citera
2006-06-21, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bozze4evigt
Borta resten av VM? Borta resten av året snarare..

Ryktas att Newcastle ska försöka sno åt sig Dirk Kuyt's namnteckning framför nästan på Liverpool

Han kommer förmodligen vara borta längre än så, det tar tid att bygga upp benen i den formen han måste ha dem efter en sådan skada.
Citera
2006-06-21, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Fan vilken oproffsig artikel, varför framgår det inte exakt vad som är skadat?

Antagligen för att AB-reportrarna inte fattar det själva om de skulle få reda på det...

Oproffisig kan man väl räkna med från AB, men vad för typ av skada är inte så svårt att räkna ut(Finns inte så värst mycket att välja på)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in