Citat:
Ursprungligen postat av
nvm
Man misstänkte ju tidigt att den va en ensam incel som läst för mycket Flashback och skit..
Dessa djur är ju grovt överrepresenterade i dessa typer av attacker runt om i världen. Samt pedofil brott ska tilläggas kolla bara på dumpen, 99% är blonda incels..
#JimmysArme😂
Det är knappast kul med någon som slår yxor i huvudet på folk eller roligt att det finns svenskar som är pedofiler.
Saken är, den människor gärna missar, när det kommer till brottslingar som sitter online med alla andra, att de tippas lite mot kanten när de matas av anonymt hat. Jag personligen tycker att jag blivit mer kall, som om nätets hat gjort mig mindre benägen att reagera. Tänk då på de människor som verkligen är sjuka. Du skrattar åt att de som ger sig på skyddslösa människor är där vi alla andra också är ibland. Det är inte roligt det heller faktiskt.
Fast jag antar att somliga tycker det är kul eftersom de inte är kvinnor/invandrare)muslimer/judar/barn och vet att de knappast är i riskzonen om en dåre går rakan in för att skada någon rent generellt eftersom det inte är folk som ställer sig och skjuter på varenda en de ser. Då tror jag inte ni varit lika roade