2024-06-08, 13:04
Medlem
Krispige-Kevins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1KTA
Såg att de hyllade Linus Bergh i dagarna här. R.I.P.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4Bqajg/comanches-i-lidkoping-hedrar-minnet-av-mordade-linus-bergh

https://mvlehti.org/comanches-hedrar-minnet-av-mordade-linus-bergh/

Jag var med i ledet och kan säga att de var bland de coolaste jag varit med om. Svårt att sätta fingret på känslan men hela stan stannade upp. Påminde om en av scenerna i sons of anarchy och allt övervakades såklart av ett gäng bittra poliser
Citera
2024-06-08, 13:34
Medlem
Faltas avatar
Är det här mordet ett cold case? Eller räcker inte bevisen till? Det borde gå att få till domstol.
Citera
2024-06-08, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krispige-Kevin
Jag var med i ledet och kan säga att de var bland de coolaste jag varit med om. Svårt att sätta fingret på känslan men hela stan stannade upp. Påminde om en av scenerna i sons of anarchy och allt övervakades såklart av ett gäng bittra poliser

Du som va med i ledet ?Om Sverige har ett Run varför körde det knappt någon med Sweden? Såg Denmark och Spain på mc folket på hoj.

3 från Sout end som blev fångade på bild dessa kom i Bil.
Citera
2024-06-10, 14:37
Medlem
fizzypopeys avatar
Det var en fin begravning. Träffade aldrig Linus men hans far har man stött på några gånger. Alltid trevlig.
Citera
2024-06-14, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krispige-Kevin

Vadå hela stan stannade upp BS jag var där o käkade samtidigt som dom körde kortege genom stan inte fan stannade stan upp nånstans
Citera
2024-06-14, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Du som va med i ledet ?Om Sverige har ett Run varför körde det knappt någon med Sweden? Såg Denmark och Spain på mc folket på hoj.

3 från Sout end som blev fångade på bild dessa kom i Bil.

Då måste du ha varit blind fanns flera stycken med sweden på ryggen som körde hoj
Citera
2024-08-09, 22:28
Medlem
Linus Bergh, detta kräkpulver kommer inte saknas av någon och förtjänade att dödas. Stämmer det att han pissade samt sket ner sig i samband med att han avlivades?
Citera
2024-08-12, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Uppkoppling
Linus Bergh, detta kräkpulver kommer inte saknas av någon och förtjänade att dödas. Stämmer det att han pissade samt sket ner sig i samband med att han avlivades?
Hahahah du är nog den mest patetiska personen som skrivit i denna tråd,Du skulle aldrig våga säga något sådant utanför din lilla dator jävla pajas😂😂, LLL❤️🕊️
Citera
2024-08-13, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpastej123
Hahahah du är nog den mest patetiska personen som skrivit i denna tråd,Du skulle aldrig våga säga något sådant utanför din lilla dator jävla pajas😂😂, LLL❤️🕊️

För all del, men kan du bekräfta eller dementera uppgiften att han pissade och/eller sket ner sig i samband med att han dödades?
Citera
2024-08-13, 13:21
Avslutad
Citat:
För all del, men kan du bekräfta eller dementera uppgiften att han pissade och/eller sket ner sig i samband med att han dödades?

Vissa muskler drar ihop sig efter döden, medan andra släpper helt och hållet. En sådan muskel som släpper helt är ringmuskeln. Den region i hjärnan som kontrollerar ringmuskeln och ser till att den hålls stängd slutar – inte helt överraskande – att fungera när man dör. Därmed både kissar och bajsar man när man dör, för att musklerna som vanligtvis håller inne allt slappnar av.
Citera
2024-08-13, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putteliten2020
Vissa muskler drar ihop sig efter döden, medan andra släpper helt och hållet. En sådan muskel som släpper helt är ringmuskeln. Den region i hjärnan som kontrollerar ringmuskeln och ser till att den hålls stängd slutar – inte helt överraskande – att fungera när man dör. Därmed både kissar och bajsar man när man dör, för att musklerna som vanligtvis håller inne allt slappnar av.

Aha, det förklarar saken! Men även om det är fullt naturligt så måste det vara sjukt förnedrande för en “tuff” MC-kille att skita I byxorna offentligt?

Inget man skriver på sin gravsten direkt ”här vilar byxskitaren Linus Bergh”
Citera
2024-08-13, 18:06
Avslutad
Citat:
Aha, det förklarar saken! Men även om det är fullt naturligt så måste det vara sjukt förnedrande för en “tuff” MC-kille att skita I byxorna offentligt?

Inget man skriver på sin gravsten direkt ”här vilar byxskitaren Linus Bergh”

Jag tror faktisk inte att så många mer än du tycker det är konstigt och förnedrande om hans kropp la av när han dödades! Jag tycker det är mer fascinerande hur du kan tänka så mycket på en sådan liten ”skit” sak när en människa miste livet på ett sådant fruktansvärt sätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in