varit nere sen klockan 6. hur långt tid kan det ta att fixa problemet?! Borde inte ta så här lång tid. Vem jobbar egentligen där? slösat 500kr på mobil pengar så jag kan surfa. Såklart så håller de inte till den tiden som de sa att de skulle vart fixat. Någon annan med samma problem just nu?
Senast redigerad av ForumsHack 2022-03-19 kl. 17:16.
kan en router som bara stöder 100 mbps men du har 1000 mbps internet leveratör och den är kopplad till ett fibermodem som levererar 1000 mbps överbelasta routern och bryta dens wifi?
el
Senast redigerad av ForumsHack 2022-03-20 kl. 14:14.
Varför laddar jag ner spel på steam med bara 24 mbit/s när jag har 1000 mbps? Det ska ju vara 100 mbit/s
Du kan ju ha sådan otur att de inte kan leverera snabbare vid det tillfället från steams sida av många olika anledningar. Det är ju inte bara din hastighet som bestämmer.
Min wifi router slutar funka 1 gång per dag vid 12 kl tiden så måste reboota varje gång så den funkar
jag får samma hastighet 250 mbps på 5 ghz som på 2.4 ghz. fastän min router ska supporta över 1000 mbps
med kabel får jag nästan 1000 mbps. Är det för att hastigheten ges till kabeln eftersom den är på uttag 1 på modemfibern?
och är det möjligt att återställa modemfibern? hur?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!