• 1
  • 2
2022-03-17, 13:05
Medlem
Hej alla snuskon

Som rubriken lyder, hur känns en Fleshlight (anal) emot den riktiga varan?

Jag har tänkt länge på att göra den investeringen, men jag vet inte om det är värt det eller inte. Tacksam för svar!
Citera
2022-03-17, 13:56
Medlem
Charlie-Whites avatar
Frågar du för att du inte testat riktiga varan? Eller bara för du vill ha andras åsikt?
Citera
2022-03-17, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Frågar du för att du inte testat riktiga varan? Eller bara för du vill ha andras åsikt?
QUOTE:Jag har tänkt länge på att göra den investeringen, men jag vet inte om det är värt det eller inte. Tacksam för svar!

Ja, jag har lust att köpa en själv, men vet inte om det är värt pengarna eller inte.
Citera
2022-03-17, 14:22
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xile
QUOTE:Jag har tänkt länge på att göra den investeringen, men jag vet inte om det är värt det eller inte. Tacksam för svar!

Ja, jag har lust att köpa en själv, men vet inte om det är värt pengarna eller inte.
Med riktiga varan menar jag alltså röv i verkligheten
Citera
2022-03-17, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Med riktiga varan menar jag alltså röv i verkligheten
Ja jag såg precis vad du skrev nu, förlåt mig.

Jag har kört Analt med tjejer förut, det jag undrar över är hur en Fleshligt motsvarar sig emot den riktiga analen haha.
Citera
2022-03-17, 14:43
Medlem
Sedlighetspoliss avatar
Citat:
Ja jag såg precis vad du skrev nu, förlåt mig.

Jag har kört Analt med tjejer förut, det jag undrar över är hur en Fleshligt motsvarar sig emot den riktiga analen haha.
Att du inte prövar äkta vara? Tjejjor har ju vagina att stoppa petter i, alltså är 2;an bara nödutgång.
Killars fitta är den enda dom har därför lär dom sig använda och njuta av denna. Pröva så får du se, det är bättre än du tror.
Lösröv är skit jämfört med både vagina och rövfitta.
Citera
2022-03-17, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sedlighetspolis
Att du inte prövar äkta vara? Tjejjor har ju vagina att stoppa petter i, alltså är 2;an bara nödutgång.
Killars fitta är den enda dom har därför lär dom sig använda och njuta av denna. Pröva så får du se, det är bättre än du tror.
Lösröv är skit jämfört med både vagina och rövfitta.
Haha förstår vad du menar, självklart har jag kört tjejjor i vaginan också. Det är så att jag är singel för tillfället, och jag föredrar alltid tvåan på tjejer. Därför undrar jag hur en Fleshlight utspelar sig!
Citera
2022-03-17, 19:25
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Citat:
Haha förstår vad du menar, självklart har jag kört tjejjor i vaginan också. Det är så att jag är singel för tillfället, och jag föredrar alltid tvåan på tjejer. Därför undrar jag hur en Fleshlight utspelar sig!

Är du dum i huvet eller? Köp en å testa. Blir aldrig som på riktigt. Sluta vara 12 år är också ett tips.
Citera
2022-03-18, 13:01
Medlem
Tycker fleshlights är överskattade genrellt
Citera
2022-03-18, 13:09
Medlem
Har en, blir som tidigare nämt: långt från verkligheten, kanske mest under själva penetrationen vilket på en fleshlight är för ”enkel”

Men för de som vill köpa ändå: läs på och googlade lite, de olika modellerna skiljer sig rätt rejält när det gäller hur tighta de är.
Citera
2025-08-30, 21:14
Medlem
Är det någon större skillnad på en sån jämfört med Fleshlight framstjärt?
Citera
2025-08-31, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopnisse
Är det någon större skillnad på en sån jämfört med Fleshlight framstjärt?

JA. Som nämnt ovan, läs på lite för de skiljer sig mycket mellan de olika modellerna
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in