Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-17, 18:18
  #157
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nemesis556
jo med din filosofi kan man börja undra om inte en bajskorv inte innehåller en viss skönhet...

Med din filosofi kommer du sluta upp som den här idioten
https://www.youtube.com/watch?v=WkejZwidvFg

Så jävla korkat liksom. "Jag gillade inte invandrare, jag tyckte de fick massor med saker som andra svenskar inte fick".

Men sen fick han träffa en eller fler invandrare som var snälla mot honom och då insåg han sina brister, och blev antivit och invandringsvurmare.

Poängen är, att vårt folk står i ett existensiellt hot, du bör endast gå emot invandringen för att du vill att vårt folk ska fortsätta vara i majoritet i landet och ÖVERLEVA. Det är poängen. Allt annat, absolut allt annat är dumt, efterblivet och missar totalt poängen. Kan du få in detta i huvudet?
Citera
2022-03-17, 18:22
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Med din filosofi kommer du sluta upp som den här idioten
https://www.youtube.com/watch?v=WkejZwidvFg

Så jävla korkat liksom. "Jag gillade inte invandrare, jag tyckte de fick massor med saker som andra svenskar inte fick".

Men sen fick han träffa en eller fler invandrare som var snälla mot honom och då insåg han sina brister, och blev antivit och invandringsvurmare.

Poängen är, att vårt folk står i ett existensiellt hot, du bör endast gå emot invandringen för att du vill att vårt folk ska fortsätta vara i majoritet i landet och ÖVERLEVA. Det är poängen. Allt annat, absolut allt annat är dumt, efterblivet och missar totalt poängen. Kan du få in detta i huvudet?

Sådana "nazister" behöver man inte - jag är psykopatisk fanatisk rasist och nazist över 50 år - sådana kan man inte göra om , de bara gör sitt jobb till slut.... mer ska jag inte skriva av praktiska skäl...
Citera
2022-03-17, 18:24
  #159
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nemesis556
Sådana "nazister" behöver man inte - jag är psykopatisk fanatisk rasist och nazist över 50 år - sådana kan man inte göra om , de bara gör sitt jobb till slut.... mer ska jag inte skriva av praktiska skäl...

Ja du verkar ha lite problem.
Citera
2022-03-18, 09:33
  #160
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Rubriken ändrad så att det framgår vad TS vill diskutera redan i rubriken, tidigare rubrik: "Min kritik till invandringskritiker och nationalister".

/Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback