2022-03-26, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Hähä....josåatteliksom.

Jag tolkar det som att du håller med mig. Leve Sverige, vi behöver ingen romersk hälsning. Vi skyddar oss genom att inte vara illojala. Och vi förlåter idioter som varit det, som jag och du.
Citera
2022-04-12, 02:18
Medlem
Anledningen tror jag främst beror på att det är så många judar som har blivit framgångsrika och badat i pengar.
Se på Ryssland där te.x en stor del av majoriteten av oligarkerna är judiska:
Roman Abramovitj , Oleg Deripaska , Alisher Usmanov , Mikhail Prokhorov , Petr Aven , Arkady Rotenberg , Alexander Abramov , German Khan , Mikhail Fridman , Yevgeny Prigozhin , Boris Rotenberg , Eugene Shvidler , Anatoly Chubais , Viktor Vekselberg , Vagit Alekperov .
Och dessa oligarker är kända för korruption och lyx, medan vanliga ryssar får lida.

Kolla även på Hollywood som kontrolleras utav Judar:
Disney, Warner Bros , ( Grundat av judar ) etc

Sen så ska vi inte tala om Facebook ( Zuckerberg & Eduardo Saverin ) , Starbucks , Pfizer

Banker: Wells Fargo , Goldman Sachs , etc

Kolla bara vilka som äger de flesta tidningsbolagen i Sverige: Dvs. Bonnier!
Kontrollerar även tidningar som: Expressen, Dagens nyheter, Dagens industri , etc
Var även inblandade i finanskrisen på 90-talet genom företag Nyckeln (företag).

Finanskrisen 2008- , startades utav banken Lehman Brothers som kontrollerades av judar.

Sen så har vi även miljardären " George Soros " som badar i miljarder.

Så listan kan göras lång över judar som styr och kontrollerar en stor del av världsekonomin.

Jag tror som sagt att anledningen till att de flesta ogillar judar är på grund av avundsjuka och att för att man avundas deras framgångar och förmögenheter .

Fanns även i Sverige något som hette Hovjude, från tyska Hofjude, Hoffaktor: var en historisk term för judiska bankirer och affärsmän som lånade ut pengar och hade hand om finanserna i kristna kungahus i Europa under medeltiden fram till cirka 1800.

Till sist så är jag varken religionsfientlig eller rasist.
Bara tänkte visa hur stor del av samhället och kapitalet som styrs av judiska ledare
Citera
2022-04-14, 17:08
Medlem
Edit, fann bilden
Senast redigerad av Grumbo 2022-04-14 kl. 17:15.
Citera
2022-07-17, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revoltera
Jag vill inte ha nån historisk genomgång om oförätter de orsakat genom tiderna och jag vill inte ha några konspirationsteorier om hur hemliga sällskap styr världsekonomin och kontrollerar pressen.

Varför är judar kollektivt så hemska år 2022 att de förtjänar att betraktas som avskum och bör utrotas från jordens yta?

Varför är de värre än ryska oligarker eller arabiska shejker eller kinesiska tech-miljardärer eller mediamoguler eller oljebolagsjättar eller vita heteromän i bolagsstyrelser?

Varför skulle världen vara bättre utan någon människa med judiskt påbrå?

"Varför är judar kollektivt så hemska år 2022 att de förtjänar att betraktas som avskum och bör utrotas från jordens yta?":
- För judar vill utrota den vita rasen från jordensyta.

"Jag vill inte ha nån historisk genomgång om oförätter de orsakat genom tiderna" = Det visar att du är inte seriös för allt hemskt som judarna ha gjort mot vita rasen genom historien sitter ihop med allt som händer nu.

" jag vill inte ha några konspirationsteorier om hur hemliga sällskap styr världsekonomin och kontrollerar pressen." = Såna dumheter får mig att misstänka dig som jude, för du vet mycket väl att det är inga "konspirationsteorier"

Alla kan undersöka det själva och inse det väldigt snabbt.
Citera
2022-07-18, 15:35
Medlem
WriteMasterTMs avatar
Malmö är känt för alla judehatande äkta semiter (araber) som vällt in i landet.
Ingen avskyvärd jude vågar visa att de är avskyvärd jude när de är ute på gatorna i malmö.
Får semiterna (araberna) tag på dem så får de stryk eller blir kulturberikade på annat sätt.

Vi svenskar har blivit kulturberikade med äkta semiter (araber) som berikat oss med sin genetiskt inprogrammerade gäng-kriminalitet.
Massor med ganstergäng som skjuter skallen av varandra. Bidragsbedrägerier, rån våldtäckter. . . .
Överallt dit de äkta semiterna (med samma genetiska ursprung som "The Holy race") har spridit sina skitgener har det blivit korrumperat, kriminellt.
Tex mafian i södra italien, eller latrinamerika där det kryllar av kriminella gäng som skapar massgravar.

Judarna är själva orsaken till att de vällt in alla dessa kulturberikande äkta semiter (araber).
Vem ställde till med alla krig och rövartåg i libanon, palestina, irak, libyen, syrien ?
Vem skapade flyktingströmmarna. Judarna !

Och nu låtsas de avskyvärda judarna vara oskyldiga och vill vara omtyckta ?

Hitler hade rätt om äkta semiter och all beblandning med dem.
Men han misstog de konverterade nötterna för att vara äkta judar och äkta semiter.

Alla äkta judar och semiter är svarthåriga utan undantag, vilket diskvalificerar många nuts som tror att de är judar.
Och det är en ras det handlar om, inte en religion. "The Holy race" som det står i Bibeln = "The Holy Racists"
Det är så PK att prata skit om rasister, Nazister herrefolk och heligt utlovat lebensraum, och man måste ha ordentliga PK-skygglappar för att göra undantag för denna rasistiska och nazistiska sekt.
Citera
2022-11-01, 11:34
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revoltera
Jag vill inte ha nån historisk genomgång om oförätter de orsakat genom tiderna och jag vill inte ha några konspirationsteorier om hur hemliga sällskap styr världsekonomin och kontrollerar pressen.

Varför är judar kollektivt så hemska år 2022 att de förtjänar att betraktas som avskum och bör utrotas från jordens yta?

Varför är de värre än ryska oligarker eller arabiska shejker eller kinesiska tech-miljardärer eller mediamoguler eller oljebolagsjättar eller vita heteromän i bolagsstyrelser?

Varför skulle världen vara bättre utan någon människa med judiskt påbrå?

Dessa två inlägg svarar på den frågan

🔗 1: https://gab.com/BlackScorpionNationa...63706839989968
🔗 2: https://gab.com/BlackScorpionNationa...19334019809859
Citera
2022-11-01, 12:21
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Rätta mig om jag har fel nu, men jag läste på nån hemsida att judar har ett slags geuppevolutionärt beteende som leder till att dom går in i en värdbefolkning, och sen så bryter dom ner den inifrån och genom att blanda ut befolkningen så känner dom sig tryggare. Det som händer sen är att judarna bryter ner livskraften och livsviljan ur värdbefolkningen. Likt en stor äcklig kackerlacka som sitter på den och konsumerar den. hjärntvättar den och sen ser dom värdbefolkningen tillslut arbeta mot sin egen död i form av aborter, män döda i krig, självmord, rasblandning, big black cock, massinvandring, osv.

Det här kan självklart vara något som inte stämmer helt och hållet, men jag vill se vad som sägs om denna teori. Bara nåt jag läst helt enkelt.

För mig så vet jag inte. Känner mig inte höger, men nånstans har jag kan inte sluta tänka på att vårt folk snart dött ut.

Ganska likt hur vi svenskar inte bryr oss om att Sverige snart kommer vara ett muslimskt samhälle, vi är apatiska inför vår egen död.
Citera
2022-11-02, 12:47
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Rätta mig om jag har fel nu, men jag läste på nån hemsida att judar har ett slags geuppevolutionärt beteende som leder till att dom går in i en värdbefolkning, och sen så bryter dom ner den inifrån och genom att blanda ut befolkningen så känner dom sig tryggare. Det som händer sen är att judarna bryter ner livskraften och livsviljan ur värdbefolkningen. Likt en stor äcklig kackerlacka som sitter på den och konsumerar den. hjärntvättar den och sen ser dom värdbefolkningen tillslut arbeta mot sin egen död i form av aborter, män döda i krig, självmord, rasblandning, big black cock, massinvandring, osv.

Det här kan självklart vara något som inte stämmer helt och hållet, men jag vill se vad som sägs om denna teori. Bara nåt jag läst helt enkelt.

För mig så vet jag inte. Känner mig inte höger, men nånstans har jag kan inte sluta tänka på att vårt folk snart dött ut.

Ganska likt hur vi svenskar inte bryr oss om att Sverige snart kommer vara ett muslimskt samhälle, vi är apatiska inför vår egen död.

Det där stämmer hyfsat väl. Jag gissar att det är professor Kevin McDonalds arbete om judiska gruppevolutionära strategier som du stött på. Bäst beskrivna i hans bok ”Kritikkulturen”. Ytterst handlar dessa gruppevolutionära strategier för judarnas del om överlevnad förstås men de skiljer sig markant från andra folkslags motsvarigheter. Vilket främst beror på att judarna under många tusen år levt i diaspora. Likt en parasitisk organism eller en virusinfektion bryter judarna ned värdfolket successivt på en rad subversiva och ofta subtila sätt.
Citera
2022-11-02, 12:59
Medlem
HLundborgs avatar
Därför att en del av dem gör allt som står i deras makt för att förinta Europas befolkning och våra vita nationalstater.
Citera
2022-11-02, 17:04
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Det där stämmer hyfsat väl. Jag gissar att det är professor Kevin McDonalds arbete om judiska gruppevolutionära strategier som du stött på. Bäst beskrivna i hans bok ”Kritikkulturen”. Ytterst handlar dessa gruppevolutionära strategier för judarnas del om överlevnad förstås men de skiljer sig markant från andra folkslags motsvarigheter. Vilket främst beror på att judarna under många tusen år levt i diaspora. Likt en parasitisk organism eller en virusinfektion bryter judarna ned värdfolket successivt på en rad subversiva och ofta subtila sätt.

Ja, det är svårt att liksom förhålla sig till vanlig politik när man vet dom här hemligheterna om hur världen fungerar. Man vet att socialdemokratin är en stor mollusk full av korrupta politiker som äter upp Sverige. Ändå vill jag tro att jag hör hemma inom dom kretsarna, det går inte att va hbtq och extremhöger direkt för inte ens ni hade velat ha med såna. Men det känns konstigt att veta detta, allt jag fått höra om judar e bara lögner.

Min spontana tanke när jag läste det för första gången var en stor kackerlacka som sätter sig i hissen i ett hyreshus och sakta äter upp dess värdbefolkning. Absurd och surrealistisk dröm, jag vet men rädslan når inga gränser.

Vill understryka att jag inte hatar judar, men deras inflytande är skrämmande.
Citera
2022-11-02, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Vill understryka att jag inte hatar judar, men deras inflytande är skrämmande.
Ge det tid. Inte ens Adolf hatade dem till en början. Det var en gradvis process.
Citera
2022-11-02, 17:16
Medlem
näsan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här