2025-05-28, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdsoldat
Jag är 100% etnisk nordeuropé, men har vuxit upp med föräldrar från Malmö som i sin tur vuxit upp med judar, och jag har vid ett par tillfällen spenderat ett par månader i Israel. Jag anser mig själv vara etnonationalist, och prioriterar nordeuropéer över andra folkslag, men med detta sagt är judar ändå långt, långt bättre än alla närliggande folkslag, i min bok. Den som inte har någon erfarenhet av Främre Orienten har egentligen inte riktig rätt att uttala sig.

Återkom när ni har spenderat en månad i Syrien eller Irak, och sedan en månad i Israel, så garanterar jag er att ingen av er kommer ifrågasätta Israels beslut igen. Och nej, det behöver inte vara tid i någon kibbutz , utan kan lika gärna vara på en strand i Tel Aviv - skillnaden mellan kulturerna är ändå som natt och dag, och ingen normalt funtad europé kan på något sätt föredra det jävla helvete som är muslimska länder.

Jag spottar på islam och deras länder, och om det innebär att jag måste ge stöd till Israel så är jag villig att göra så alla dagar i veckan. Och detta från någon som egentligen skiter i Israel och judarna. Det bör säga er som inte är insatta i frågan något.
+1 min fråga var retorisk👍🏻
Citera
2025-05-28, 17:11
Medlem
Rymdsoldats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek
+1 min fråga var retorisk👍🏻

Insåg det, men det gav mig en chans att bidra med relevant information kopplad till både ämnet och din retoriska frågeställning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in