jag har nu suttit med min partner och hens dator för att lista ut hur man ändrar ljusstyrka på den men verkligen ingenting funkar??? Antingen så finns inte ens "stället" där man möjligtvis ska kunna ändra det. (tex så finns inte "Batteri" på System i inställningar) Eller så finns "stället" där ljust ljusstyrkan ska va men inte själva inställningen om att ändra ljusstyrka. Vi har provat allting på google
Lite info om Datorn
-Det är en gammal stationär HP Pavilion p6 series
-Windows 10 home
jag har nu suttit med min partner och hens dator för att lista ut hur man ändrar ljusstyrka på den men verkligen ingenting funkar??? Antingen så finns inte ens "stället" där man möjligtvis ska kunna ändra det. (tex så finns inte "Batteri" på System i inställningar) Eller så finns "stället" där ljust ljusstyrkan ska va men inte själva inställningen om att ändra ljusstyrka. Vi har provat allting på google
Lite info om Datorn
-Det är en gammal stationär HP Pavilion p6 series
-Windows 10 home
Det kanske saknas korrekt drivrutin?
Kör Windows update (finns i inställningar) och kolla även under alternativa/övriga drivrutiner ifall det fortfarande inte funkar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!