Flashback bygger pepparkakshus!
2022-03-14, 20:38
Medlem
TrueCs avatar
Mina tankar går till familjen och vänner.

Låt det bli en läxa för alla, skit i att spara varenda korvöre på nått jävla aktiekonto, drömmer du om en bil och är skuldfri, köp skiten. Eller vad det nu kan tänkas handla om! Lev nu, så länge du kan lägga undan några tusen i buffert och inte behöver låna till diverse, gör det du känner för och lev nu.

Vi skulle leva i en bättre värld om alla bara valde liv de ville leva, istället för att följa oskrivna lagar om ditten och datten👍🏼
Citera
2022-03-14, 21:00
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Så tråkigt! Verkade vara en bra kille. Långsamma trafikköer kommer bli tråkigare utan honom i radion nu.

Ja, Cloffe var en humoristisk och sympatisk människa. Nu lyssnade jag förvisso sällan på radiostationen Bandit Rock men det var han som förgyllde den när man väl lyssnade, särskilt på fredagarnas partyn.

Tråkigt och ofattbart att läsa om hans bortgång.

Vila i frid!
Citera
2022-03-14, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amfoms
Du tog orden ur min mun. Det är mer eller mindre i varje tråd som det är otrevligheter. Enig med dig - inget vettigt att säga - shut it.... Och har man något att säga - säg det med respekt. Vad är det för fel på folk idag ?

Min egen teori är att det förmodligen hänger en hel del autister på flashback.
Citera
2022-03-14, 21:26
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherXII
Så sorgligt.

Rent statistiskt är det en fallolycka. Det är det vanligaste sättet att förolyckas i hemmet.

Men källa på det?
Statistiken för en medelålders man är väll enda självmord?
Nu har jag ingen källa på det men det tar jag som självklart för vet flera gubbar som tagit självmord, ingen som ramlat, ett par i cancer.
Citera
2022-03-14, 21:30
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindome
Min egen teori är att det förmodligen hänger en hel del autister på flashback.

No shit! Så sorgligt med alla kommentarer där man utger sig för att veta bergsäkert om papegojor eller vad fan som helst.
Citera
2022-03-14, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmythegent
Har precis nåtts av nyheten att radioprataren Cloffe på Bandit Rock är död😭😭 Väldigt tråkigt. Han var nog en av mina favoriter på den kanalen. RIP Cloffe ❤️

Sjukt. Min favorit kanal ju!

Rest in peace Cloffe !!
Citera
2022-03-14, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPAMZ
Du kan tokblöda av ett jack som du får när du slår huvudet mot en vass/hård kant också...

Tror inte man blöder så illa att man avlider av ett stort sår på skalpen i första taget, känns mer sannolikt om det stämmer att han fått någon form av hjärnblödning av islaget i bordet? (Om det nu är vad som hänt)
Citera
2022-03-14, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etableradhackspett
Nej, en fallolycka där varken badkar eller glasbord eller mycket blod är inblandat.

Varför skulle hans anhöriga ta illa upp om du skriver det då?
Citera
2022-03-14, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Han drabbades säkert av panik och det är inte ovanligt att människor liksom djur går och gömmer sig när dom är döende. Har du jobbar inom hemtjänst någon gång så är det under sängen och i garderober som man oftast hittar avlinda vårdtagare.

Förlåt men inom hemtjänsten är det vanligast att dö i sömnen, under vak eller på golvet.
Den mest extrema jag sett själv låg under ett bord. Inte för att gömma sig utan pga ett fall.
Citera
2022-03-14, 21:45
Medlem
Papegojan som skrek i timmar...har den nåt med hans död att göra?
Citera
2022-03-14, 21:45
Medlem
disquss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Men källa på det?
Statistiken för en medelålders man är väll enda självmord?
Nu har jag ingen källa på det men det tar jag som självklart för vet flera gubbar som tagit självmord, ingen som ramlat, ett par i cancer.
Tror inte självmord definieras som olyckor.
Citera
2022-03-14, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Självmord?

Då skriver dom inte "olycka"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto