Flashback bygger pepparkakshus!
2022-03-14, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Man kan ju bli väldigt förvirrad av ett slag mot huvudet. Helt tappa kontakten med verkligheten.

Jag har sett såna där dokumentärprogram med ambulanspersonal som träffat på skallskadade patienter gående/sittande på gatan och som inte gjort nåt för att söka hjälp. Varit helt förvirrade. Inte ens fattat att de varit så svårt skadade.

Det kan man.
Bevittnade en man som föll jävligt illa och slog i huvudet. Han tappade allt. Visste inte vem han var eller nånting. Var bara tur att jag och min vän var där då och kunde ringa ambulans och vänta med honom tills den kom till platsen. Platsen var lite off.
Citera
2022-03-14, 18:58
Medlem
blablanicks avatar
Umgåtts några gånger med honom i ett tidigare liv genom gemensamma bekanta. Trevlig och social kille, rätt säker på att hans ex inte skulle hålla med om det dock 👊
Citera
2022-03-14, 19:06
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justice-for-all
Olycka i hemmet var det. Bodde han på färjan?

Han kom väl hem från färjan. Att åka färja brukar öka risken för fallolyckor kan man säga.

RIP cloffe
Citera
2022-03-14, 19:07
Medlem
BekraftadNegers avatar
Kommer ställa klockan för att vakna till morgonshowen imorgon. Kan bli rätt dystert men vill gärna dela deras sorg, även om jag inte känner någon där eller kände Cloffe.

Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Japp och min flashbackdase är lika stor som en non-stop.

Sluta trolla! Ingen på FB har dase som en non-stop.
Citera
2022-03-14, 19:30
Headbanga mot ett glasbord? inte bra
Citera
2022-03-14, 19:39
Medlem
ensamhushalls avatar
Har inte direkt någon koppling till varken radiokanalen eller honom - men jag hoppas verkligen att han må vila i frid. </3
Citera
2022-03-14, 19:49
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Om det nu var så att Cloffe gick och la sig i badkaret utan att ringa ambulans kan det ha varit för att han inte insåg hur illa skadad han var. Kanske ville han bara inte bloda ner överallt. Aldrig hört talas om nån jävla papegoja dock så jag är lite skeptisk till uppgifterna.
Citera
2022-03-14, 19:54
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Pratade med en granne på Hornsgatan förut som sa att han hade halkat och slagit huvudet på ett glasbord i vardagsrummet. Tokblödit genom hela lägenheten och till sist sprungit och lagt sig i badkaret på toaletten…

Hittas man död i badkaret med glassplitter i hela ansiktet och det är blod i hela lägenheten så är det väl inte en papphammar fadäs som blir första förklaringen på den scenen.
Citera
2022-03-14, 19:55
Medlem
Det om glasbordet o badkaret är INTE SANT! Jag vet vad som hände men tänker inte sprida det av respekt mot hans anhöriga som läst den här skiten.
Citera
2022-03-14, 19:56
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etableradhackspett
Det om glasbordet o badkaret är INTE SANT! Jag vet vad som hände men tänker inte sprida det av respekt mot hans anhöriga som läst den här skiten.
Självmord?
Citera
2022-03-14, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Självmord?
Nej, en fallolycka där varken badkar eller glasbord eller mycket blod är inblandat.
Citera
2022-03-14, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etableradhackspett
Nej, en fallolycka där varken badkar eller glasbord eller mycket blod är inblandat.

Tack för informationen. Ber om ursäkt för alla troll i tråden, till er som kände honom. Är nog lite som någon skrev innan, när det är olycka i hemmet blir man brydd då det hamnar så nära inpå en så man vill veta vad som hände så man kan försöka undvika det. Hemmet är ju ens trygghet, blir att krama de nära extra hårt ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in