2022-03-12, 17:57
Bannlyst
Vad sätter ni era 5 cent på? Att det är Herr Andersson eller Muhammed?

Två spelare började slåss under en fotbollsmatch mellan två pojklag med spelare i 15-årsåldern i Vällingby i västra Stockholm.

Pappan till en av spelarna gick då ut på planen och deltog i misshandeln, enligt polisen.

https://www.expressen.se/nyheter/fot...dlat-15-aring/
Senast redigerad av Chantre 2022-03-12 kl. 18:17.
Citera
2022-03-12, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Vad sätter ni era 5 cent på? Att det är Herr Andersson eller Muhammed?

Två spelare började slåss under en fotbollsmatch mellan två pojklag med spelare i 15-årsåldern i Vällingby i västra Stockholm.

Pappan till en av spelarna gick då ut på planen och deltog i misshandeln, enligt polisen.

https://www.expressen.se/nyheter/fot...dlat-15-aring/

Inte nödvändigtvis, finns jävligt psykosande farsor i t.e.x BP, kolla bara på Runar!

I Vällingby är det lite 50/50, säter mina 5 cent på Pedro Andersson
Citera
2022-03-12, 18:19
Moderator
Chantres avatar
Framgår inte av artikeln etnicitet.

Gammal rubrik: Mångkulturen i Vällingby : Fotbollspappa misstänks ha misshandlat 15-åring
Ny rubrik: Fotbollspappa misstänks ha misshandlat 15-åring i Vällingby 2022-03-12

/Mod
Senast redigerad av Chantre 2022-03-13 kl. 04:59.
Citera
2022-03-12, 19:36
Medlem
Min son spelar fotboll och ishockey.
Jag tillbringar många timmar om året i ishallar och vid sidlinjen på diverse fotbollsplaner. Den grövsta incidenten jag varit med på temat föräldrar som inte kan bete sig i samband med sina barns idrottsutövande var under en fotbollsmatch då tre föräldrar och en ledare i motståndarlaget sprang in på planen och uppträdde hotfullt mot en av våra spelare efter slutsignalen i en match där det var 11-åringar som spelade och en stackars 12-13 åring som dömde. Detta var när vi mötte ett helsvenskt lag från ett litet samhälle som i pressen brukar refereras till som "En av Sveriges mest välmående kommuner"

Baserat på mina erfarenheter (och dom är ganska omfattande) så är vi Svenskar bättre, men inte så jävla mycket bättre som vissa tycks tro på att bete oss i samband med våra barns idrottsutövande. Faktum är att inom fotbollen skulle jag nog säga att av de idioter jag har stött på så har de flesta varit svenskar.
Citera
2022-03-12, 20:33
Medlem
regerings avatar
Vad gäller barns idrottande jämnar oddsen ut sig mellan svenskar och invandrare. Besök vilken ishall som helst om ni vill ha bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in