2022-03-13, 00:34
Avslutad
Därför att Ryssland tog halva Sverige. Eller har ni ryssälskare glömt det?

P.s.

Som Flashbackskrivare måste jag även försvara mina dödsknarkarnazistkompisar i Ukraina.
Citera
2022-03-13, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Öststatspack som öststatspack. Lika bra dom dödar varandra.

Amen
Citera
2022-03-13, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
Nu bor det faktisk 44 miljoner människor i Ukraina. En försvinnande liten del är uttalade nassar.

Så ta ditt ryssvurmande och dra i våld

EDIT: "Vitmaktkonserter". För i helvete människa. Varför finns du?

Haha, när intellektet sviker så kommer personpåhoppen. Simma lugnt och skruva på BMWn.
Citera
2022-03-13, 00:45
Medlem
Farfarsfars avatar
Glöm inte att du bor i Sverige och här gäller konsensus. Nu har det bestämts att Ukraina är offret och Ryssland skurken. Har du en avvikande åsikt ses du som konstig och mobbas ut. Folk är livrädda för konflikt och undviker diskussion i alla komplexa frågor. Bara att hoppa på och färdas enkelriktat som alla andra, eller hålla käften.
Citera
2022-03-13, 00:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Glöm inte att du bor i Sverige och här gäller konsensus. Nu har det bestämts att Ukraina är offret och Ryssland skurken. Har du en avvikande åsikt ses du som konstig och mobbas ut. Folk är livrädda för konflikt och undviker diskussion i alla komplexa frågor. Bara att hoppa på och färdas enkelriktat som alla andra, eller hålla käften.

I stora drag är det väl precis så det är? Hur skulle det annars vara menar du?
Citera
2022-03-13, 00:58
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolerik
Jag är för avnazifiering av ukraina och att ukraina blir ett neutralt fredligt land.

Är du för en speciell militär operation för att avnazifiera Ryssland, Polen och Ungern också?
Citera
2022-03-13, 01:21
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicoNihilist
V-varför hatar ni r-ryssar?
Finns det någon anledning att inte göra det? Jävla skurkland som fått hållas alldeles för länge; på hög tid att de får på käften nu.
https://www.npr.org/sections/parallels/2018/03/12/592964624/nerve-agent-found-in-u-k-is-rare-and-definitely-russian
Citat:
Nerve Agent Found In U.K. Is Rare And Definitely Russian
The type of nerve agent used to poison a former Russian spy and his daughter in the U.K. was developed in a top-secret laboratory in Moscow and was once a closely held secret of the Russian government.
https://en.wikipedia.org/wiki/Poisoning_of_Alexander_Litvinenko
Citat:
Poisoning of Alexander Litvinenko
Citera
2022-03-13, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RomanticDreams
Hur kommer det sig att högerextrema älskar att använda ord som fredlig och neutral? Ni vet inte ens vad det är för något. Däremot så gillar ni våld och förödelse.

Inte vet jag varför dom högerextrema i ukraina har klyven tunga, såg att ukraina nu hotat anfalla paris
Citera
2022-03-13, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Är du för en speciell militär operation för att avnazifiera Ryssland, Polen och Ungern också?

håll dig till ämnet
Citera
2022-03-13, 05:32
Medlem
Ördögs avatar
Citat:
Mina skäl att hålla på Ryssland är flera med några är:
1. Ryssland slåss ensamt mot världen och övermakten Nato. Brukar sympatisera med den svage parten.
2. Putin är förvisso en semi-diktator men är ärlig till skillnad från Zelenskij som är en judisk västlakej.
3. Jag är för mångfald där inte allt ska styras från Bryssel och Nato. Pipiga svenskar är jag trött på.

Förutom att det enligt västerländsk media var Ryssland som "invaderade" Ukraina, vilka är då era verkliga skäl till att hålla på Ukraina och hata ryssar? Hur tänker/känner ni och varför?

1. Hitler slogs också ensam mot världen 1944-45, kanske även han vid det laget hade sympatisörer med samma förkrossande kunskaper och moraliska oförvitlighet som du.
2. Om man fick tro foliehattar av din typ, är i stort sett varenda statschef, minister, parlamentsledamot, diplomat, företagsledare och MSM-journalist i världen kontrollerad av judarna. Den där sortens vrövl har inte längre samma nyhetens behag som kanske ännu för tiotalet år sedan. Sanningshalten var obefintlig då, och är det också i dag.
3. Vi "styrs" inte från Bryssel och Nato, det är hjärnspöken och fantasier från din sida. "Mångfald" i världen må vara bra, men jag vägrar att se blodtörstiga KGB-gangstrar och deras uselt motiverade krigsföretag som behövliga för mångfalden.
Jag tycker också att pipiga svenskar är ett otyg. Pipigast är den svennepajsare jag just nu är i färd med att besvara.

Och jag hatar fortfarande inte ryssar, men anser att de genomgående är ett ganska dumt folk, som borde få vett inbankat i skallen med slägga.
Senast redigerad av Ördög 2022-03-13 kl. 05:36.
Citera
2022-03-13, 06:17
Medlem
Hatar inte någon.
Men tycker att det är onödigt att TV4’s programledare försöker skrämma upp folk tjugofyra timmar om dygnet och toppar med att i något insamlingsprogram direkt efter att en barnkör sjungit innan de hunnit kliva av scenen nästan så börjar TV4-tanten skrika BAARNEN. BAARNEN BLIR DÖDADE! BAARNEN DÖR! Osv.
Jag förstår inte varför man försöker traumatisera även våra svenska barn?

Förstår i dessa fascistiska tider att regimen vill ha en skrämd befolkning eftersom en skrämd befolkning är lättare att styra.
Men för sjutton gubbar, LÅT BLI BARNEN!!!
Varför skyddar inte föräldrarna sina barn så att de inte behöver utsättas för denna skrämselpropaganda??
Varför kräver inte folket att de extrasända nyheterna håller sig till en kanal på tv och en på radio?
Så att vuxna som är intresserade aktivt kan välja dessa kanaler istället för att våra barn får det kastat i ansiktet så fort de knäpper på tv’n för att se Bolibompa?
Senast redigerad av karanan 2022-03-13 kl. 06:21.
Citera
2022-03-13, 06:22
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Mina skäl att hålla på Ryssland är flera med några är:
1. Ryssland slåss ensamt mot världen och övermakten Nato. Brukar sympatisera med den svage parten.
2. Putin är förvisso en semi-diktator men är ärlig till skillnad från Zelenskij som är en judisk västlakej.
3. Jag är för mångfald där inte allt ska styras från Bryssel och Nato. Pipiga svenskar är jag trött på.

Förutom att det enligt västerländsk media var Ryssland som "invaderade" Ukraina, vilka är då era verkliga skäl till att hålla på Ukraina och hata ryssar? Hur tänker/känner ni och varför?

Ja Ryssland INVADERAR Ukraina mot deras vilja och mördar dess befolkning och krossar deras kulturarv. Vad är det du inte fattar? Tycker du det är okej att Ryssland invaderar Sverige också om PUTIN vill?
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-03-13 kl. 06:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in