Citat:
Ursprungligen postat av
NicoNihilist
Mina skäl att hålla på Ryssland är flera med några är:
1. Ryssland slåss ensamt mot världen och övermakten Nato. Brukar sympatisera med den svage parten.
2. Putin är förvisso en semi-diktator men är ärlig till skillnad från Zelenskij som är en judisk västlakej.
3. Jag är för mångfald där inte allt ska styras från Bryssel och Nato. Pipiga svenskar är jag trött på.
Förutom att det enligt västerländsk media var Ryssland som "invaderade" Ukraina, vilka är då era verkliga skäl till att hålla på Ukraina och hata ryssar? Hur tänker/känner ni och varför?
1. Hitler slogs också ensam mot världen 1944-45, kanske även han vid det laget hade sympatisörer med samma förkrossande kunskaper och moraliska oförvitlighet som du.
2. Om man fick tro foliehattar av din typ, är i stort sett varenda statschef, minister, parlamentsledamot, diplomat, företagsledare och MSM-journalist i världen kontrollerad av judarna. Den där sortens vrövl har inte längre samma nyhetens behag som kanske ännu för tiotalet år sedan. Sanningshalten var obefintlig då, och är det också i dag.
3. Vi "styrs" inte från Bryssel och Nato, det är hjärnspöken och fantasier från din sida. "Mångfald" i världen må vara bra, men jag vägrar att se blodtörstiga KGB-gangstrar och deras uselt motiverade krigsföretag som behövliga för mångfalden.
Jag tycker också att pipiga svenskar är ett otyg. Pipigast är den svennepajsare jag just nu är i färd med att besvara.
Och jag hatar fortfarande inte ryssar, men anser att de genomgående är ett ganska dumt folk, som borde få vett inbankat i skallen med slägga.