2022-03-10, 12:20
Tydligen har artisten Günther släppt ny musik. Man har väl hört ett par av hans låtar när han var aktuell. Men vem är han? Vad har han gjort senaste åren? Är det någon som sitter på skvaller om honom?
Citera
2022-03-10, 12:30
Medlem
GormDenGamles avatar
Han har en söt dotter.
Citera
2022-03-10, 12:35
Medlem
massuppfittarens avatar
Han gick i en parallellklass till mig i högstadiet och blev lite känd för att ha smittat ner mer eller mindre ett helt tjejgäng med klamydia. Tråkigt nog för honom tog det ryktet över ryktet om hans stora kuk.
Citera
2022-03-10, 16:24
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Han gick i en parallellklass till mig i högstadiet och blev lite känd för att ha smittat ner mer eller mindre ett helt tjejgäng med klamydia. Tråkigt nog för honom tog det ryktet över ryktet om hans stora kuk.

På alla vis något jag kan tänka mig om Günther.
Citera
2022-03-11, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren

Haha så otroligt passande! Gunther är skitcool. Jag tror hela hans liv är som en porrfilm. Vaknar upp till en trekant med två tonårstjejer på morgonen, gör ett bankärende och har sex med en snygg milf i businessoutfit, går till affären och blir avsugen av en jovialisk bbw från delikatessdisken och avslutar kvällen efter nattklubbsbesök med trekant. Året runt med sånt i olika varianter.
Citera
2022-03-11, 09:18
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Haha så otroligt passande! Gunther är skitcool. Jag tror hela hans liv är som en porrfilm. Vaknar upp till en trekant med två tonårstjejer på morgonen, gör ett bankärende och har sex med en snygg milf i businessoutfit, går till affären och blir avsugen av en jovialisk bbw från delikatessdisken och avslutar kvällen efter nattklubbsbesök med trekant. Året runt med sånt i olika varianter.
Fullt rimligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in