2022-03-06, 02:36
Medlem
Tjenare
Skulle vilja ha tips på någon hemsida som det går att köpa snus från när man är under 18

Eller nån typ turkkiosk i Lule som man inte behöver visa legg i.

Uppskattar om ingen skriver nått i stil med ”sluta bara snusa” för om jag hade velat de hade jag gjort de redan
Citera
2022-03-06, 02:50
Medlem
bergsvikens funkar 100%
Citera
2022-03-06, 04:45
Medlem
Pungpuckels avatar
Beställ i någon annans namn..
Om din farsa har lite hår på bröstet så borde han inte ha något emot att hjälpa dig.
Citera
2022-03-07, 12:35
Medlem
Hussefars avatar
Utländska kiosker är väl inte alltid så noga med leg. Lycka till McLovin
Citera
2022-03-12, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menojnorrbotten
Tjenare
Skulle vilja ha tips på någon hemsida som det går att köpa snus från när man är under 18

Uppskattar om ingen skriver nått i stil med ”sluta bara snusa” för om jag hade velat de hade jag gjort de redan

Älskar att det alltid är turk kiosker eller annat invandrar relaterat fenomen. Är detta vinsten alla pratar om?
Citera
2022-04-28, 17:16
Medlem
Internet sidor glöm det. Turkkiosk får du gå till.
Citera
2022-09-11, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menojnorrbotten
Tjenare

Testa din tur med din far. Går inte det kan du ju alltid be någon främling snällt. Brukar alltid funka till slut, du kan ju muta någon med en dricka eller annat för att öka dina changser.
Citera
2022-10-10, 22:06
Medlem
be en vän som är 18 att bäställa från snusbolaget till instabox. Sen ger han dig koden till skåpet Enkelt!
Citera
2022-10-11, 15:15
Medlem
Charliework86s avatar
Fråga någon i din släkt eller om du har nån kompis som har en bror eller syster som är 18år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in